forever myyjäksi
Kertokaa kokemuksianne, Kannattaako? Onko jotain myyntipakkoa, koulutuksia tms muuta velvoitteita? Voinko rueta myyjäksi jos aijon ostaa tuotteita vain itselleni ja satunnaisesti sillon tällöin myydä niitä jollekkin muulle?
Kommentit (43)
Juu, voi lopettaa jos ei tykkää. Mutta tosaalta, miksi lopettaisi kivan homman? Onhan sinulle kerrottu hienoista mahdollisuuksista? Saavuttamasi tason (ostoalennukset, bonukset) säilytät aina, niitä ei sinulta oteta pois, vaikka joskus olisi vähemmän aktiivinen.
2
Ei ole kerrottu mahdollisuuksista kun olen etsinyt tietoa ainoastaan foreverin sivuilta josta sitä löytyy kyllä melko niukasti.. Tarkoitus olisi siis nyt äitiysloman ajan tilata tuotteita lähinnä itselle, ja mahdollisesti töihin palatessa alkaa tarjota niitä ostettavaksi työkavereille..
Ap
En ole siis vielä edes testannut tuotteita mutta mielummin ostaisin niitä testattavaksi itse kuin kalliimmalla toisen myyjän kautta..
Ap
Forever on kannattavaa ja tuotteet ovat loistavia :) Olen itse jälleenmyyjä ja jos haluat lisätietoa niin kerron mielelläni. Alalla voi edetä todella pitkälle ja sehän palkitsee ruhtinaallisesti sen jälkeen. Mukavaa työtä.
Joitakin tuotteita oon kokeillut, joitakin on käytössä koko ajan. Esimerkiksi tuota hammastahnaa käytän tavallisen hammastahnan kanssa rinnakkain. Tykkään joskus käydä tollaisilla kutsuilla, näkee tuttuja, voi kahvitella ja siinä sivussa tehdä jonkun jalkahoidon firman tuotteilla. Joskus on ollut huvittavaa, kun tuotteiden esittelyjä onkin ollut seuraamassa lääkäreitä ja muita terveydenhuollon ammattilaisia ja myyjä yrittää argumentoida mahdollisimman hienoilla sanankäänteillä veden viiniksi ja lääkäri onkin kyseenalaistanut koko jutun.
Myyjäksi en ikinä alkaisi ja se asenne ilmeisesti loistaa läpi, koska ei kukaan juuri ole tyrkyttänytkään. Ehken ole kovin myyntihenkinen. Tapaamani jälleenmyyjät ovat pääosin sellaista "Forever muutti elämäni, keskustellaan kahden kesken, niin kaikki tiet ovat avoinna"-henkisiä hehkuttajia. Koko elämä pyörii aloe veran ympärillä ja mistään ei voi keskustella ilman, että tuotteet tai jokin Foreverin järjestämä tapahtuma nostetaan esiin. Verkostomarkkinointi ajatuksena ällöttää, koska se on aina muka niin maata mullistavaa ja loistavaa ja tarkemmin varjeltua kuin valtion salaisuudet. Tulee lähinnä mieleen joku lahko tai uskonnosta hihhulointi. Kun loppujen lopuksi ne on vaan kosmetiikkapurkkeja, myyjä myy niitä saadakseen rahaa ja joku ostaa.
http://www.kemikaalitutka.fi/2016/02/03/triclosan-taas-uusi-aine-jota-o…
Ei kovin luonnolliselta tai laadukkaalta vaikuta.
Jos haluaa päästä kavereista eroon. Mä poistan kaikki puhelimestani ja facesta, jotka pyrkii mun lompakolle. Mä osaan ostaa itse tarvitsemani asiat, enkä halua elättää ketään.
Verkostomarkkinoinnin tukijaryhmä ei ole kuluttajien vaan toiveikkaiden sijoittajien joukko. Näiden sijoittajien markkinat kasvavat merkittävästi taloudellisten murrosvaiheiden, globalisaation ja työtekijöiden irtisanomisten ajankohtina. Lupaukset nopeasta ja helposta taloudellisesta vapautuksesta ja varallisuuden yhdistäminen äärimmäisen onnellisuuden kanssa näyttelevät merkittävää roolia tässä markkinointiasetelmassa. Verkostojen markkinoinnin kärki kohdistetaan jälleenmyyntiehdokkaisiin pikemmin kuin tuotteiden promootioon kuluttajille. Alan todelliset tuotteet eivät ole pitkän matkan puhelinpalvelut, vitamiinit tai ihovoiteet vaan ehdotukset sijoittaa rahaa jälleenmyyjäksi ryhtymistä varten, mitä kuvataan petollisesti mielikuvilla korkeista ansiotuloista, työhön käytetystä vähäisestä ajasta, pienistä pääomasijoituksista ja nopeasta menestymisestä.
Vierailija kirjoitti:
10 ja muillekin tiedoksi, että kaikki noiden ja muidenkin tuotteiden ainesosat ovat kemiallisia ainesosia. Myös sinä ja minä koostumme kemiallisista ainesosista. Kaikki täällä maailmankaikkeudessa on kemiaa. Virheellisesti synteettisiä ainesosia mainoistetaan ja markkinoidaan "kemiallisina pahiksina", joka ei siis pidä paikkaansa. Jos myy kosmetiikkaa tai lisäravinteita, niin kannattaisia edes ottaa termeistä selvää! Antaa todella yksinkertaisen kuvan myyjästä, kun markkinoi tuotteita väärillä termeillä...
Kiitos tiedosta, Einstein. Tosin saattaisit yllättyä, jos itse perehtyisit asioihin. Se, että "sinä ja minä" koostumme kemiallisista ainesosista, ei tarkoita, että kaikki kemialliset aineet ovat turvallisia. Turhia kemikaaleja, kuten 10 asian ilmaisi, todellakin on ja se ei tee niistä turvallisia, että samoja alkuaineita on meissä itsessämmekin. Jo pelkkä isomeria voi muuttaa aineen ihan toisenlaiseksi, vaikka periaatteessa kyseessä sama tavara.
Foreverin tuotteista en tiedä mitään, mutta tarpeettomia kemikaaleja pyrin välttämään.
Itse maksoin noin 190 euron tilauksesta 22 euroa postikuluja ja laatikko oli iso, eli en nyt sanoisi, että se on niin hirveän kallista. Tottakai suuret tilaukset kannattaa enemmin kuin pienet. Itse en ole voittoa vielä tehnyt, mutta olen itse ollut todella tyytyväinen tuotteisiin ja käytän niitä itselleni, pojalleni ja miehelleni. Jonkin verran myyntiin, mutta on aika vaikea menestyä, ellei tee todella aktiivisesti. Itse en ole ottanut kuin harrastuspohjalla ja on mukavaa eikä kukaan pakota mihinkään. :) Kun saa tiimiinsä lisää pirteitä ja mukavia myyjiä, työ on vielä hauskempaa ja kannattaa valita ohjaaja sen mukaan, kenen kanssa haluaisit tehdä töitä! :)
Jos haluutte kuulla lisää niin ottakeehan yhteyttä facebookissa Marta Hietanen!
Suurimmassa osassa käyttämistämme (me=ihmiset) tuotteista on kemikaaleja, jotta ne säilyvät! Kannattaa siirtyä 100% luonnonkosmetiikkaan, jossa sitä sitten ei ole ollenkaan, jos ei tahdo ollenkaan kemikaaleja käyttää ja ne vasta kalliita ovatkin, eivätkä säily pitkään. Jos haluaa painottaa luonnonkosmetiikkaan, niin muistutan, että sit kaikki meikit, rasvat, shampoot jne kannattaa vaihtaa, ettei vahingossakaan käytä kemikaaleja! ;)
Forever Aloe Veran tuotteissa on kuitenkin Euroopan suositusten mukaisesti kemikaaleja, joissain tuotteissa ei ole lainkaan. Kuten esim fluoriton hammastahna.
Terveisin Marta Hietanen
Hammastahnassa vetosin siis kemikaalimattomuuteen, niin meinasin "haittaavia" kemikaaleja ei ole hammastahnassa. Ja muissakin tuotteissa ne kemikaalit ovat Euroopan säädösten mukaiset!
Mitä jälleenmyyjä saa siitä kun hankkii lisää jälleenmyyjiä? Joku bonus? Miksi ne haluaa lisää niitä myyjiä, sehän on tavallaan itseltään pois jos myyjiä tulee lisää. ?Mulla on yksi kaveri joka on jo kolmesti kertonut, että tienaa enemmän kuin minä (2500 €) vaikka tekee "töitä" vaan muutaman tunnin viikossa. Ja matkustella saa jatkuvasti. Miks i se haluaa että mäkin rupeaisin myymään, mähän veisin siltä asiakkaita?
Säädösten mukaisia ovat myös useat kaupan hammastahnat, vaikka niissä on fluoria ja xylitolia. Katso mitä hammaslääkäriliitto suosittelee.
Mikä ihmeen fluoriton hammastahna? :o Hampaathan hyötyvät siitä fluorista. Ei sitä tahnaa kuulu syödä tai niellä.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:39"]
Ja vastaaja 7:lla lienee kovasti omakohtaista kokemusta tuotteista? Aloe veraa on käytetty ihonhoidossa hyvällä menestyksellä tunnetusti jo tuhansia vuosia. Mitä huuhaata siinä on? Tuotteiden alkuperä ja tuotantoketju kestää päivänvalon mennen tullen, raaka-aineet on tuoreita ja ekologisia. Mitä huuhaata siinä on?
Ap, et pääse jm:ksi kuin ainoastaan jonkun muun jm:n kautta. Samoin nuo mahdollisuudet ja ansaintalogiikka, niitä ei siellä sivuilla kerrotakaan kun tieto siirtyy ihmiseltä toiselle. Ajattelin, että sinulle on tätä jo ehdotettu.. Tunnetko jonkun jm:n vai tuutko mun messiin? =) Mistä oot?
2
Just. "Mahdollisuudet" ja ansaintalogiikka ei sitten taidakaan kestää päivänvaloa kun niistä aina kerrotaan vain salamyhkäisesti jonkun värvääjän kautta. Tää on niin tätä naurettavaa verkostomarkkinointipaskaa, uskomatonta että jotkut alkaa tuollaiseen.
Youtubessa on muuten loistava dokkari liittyen tähän verkostomarkkinointiin, nimeltään Autobonus. Suosittelen katsomaan.
Kyllä on paskaa, nimenomaan. Ja näihin lankeaa yleensä sellaiset hieman hövelit, höntit ja rahattomat ressukat, jotka näkevät tässä jotain bisnestä. Ostavat tuotteita, yrittävät myydä, mutta lopputulema on se, että heillä on vain mennyt muutama satanen tuotteisiin ja lopettavat homman. Sitten taas seuraava verkostomarkkinointituote, kynttilöitä, tupperia, meikkejä... Niitähän riittää. Rahat pois hölmöiltä.
Oikeasti, jos haluatte jotain myydä, niin myykää osaamista. Sitä missä olette hyviä, jotain hiljaista tietoa.
Taasko uusi verkostomarkkinointijuttu? En ole kuullutkaan tämmöisestä. Espoossa on forever-punttis, luulin, että siihen liittyvää oli kyseessä.
Itse en myymään lähtisi, on sen verran pieni kaveripiiri, ettei varmaan kovin kummoista kysyntää vuositasolla tulisi.
Täytyy kuitenkin sanoa, että huulirasva-addiktina tuo Foreverin huulirasva on hyvä! Ei tarvitse laittaa kuin 2 kertaa päivässä, Miramea yms joutuu laittamaan kerran tunnissa.
Samoin käytyän Foreverin Aloevera-voidetta kasvoihin, en ole löytänyt sopivaa voidetta herkälle iholleni ja lisäksi minulla on pintakuivuutta, eli ei saa olla hajusteita, silikonia yms. Esim apteekin L300 aiheutti kauhean allergisen reaktion jonkun sisältämänsä ainesosan takia. Tuo Aloevera-voide on sopinut juuri passelisti ja putkilo riittää vuodeksi ellei pidempäänkin.
Ok kiitos vastauksesta :) se piti vielä varmistaa että hommasta voi irtisanoutua millon haluaa? Ilmeisesti siis joo kerta myyntipakkoakkaan ei ole.
Ap