Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmisillä kesti niin kauan nähdä Stubbin todellinen luonne?

Vierailija
20.01.2015 |

Itse olen ollut alusta asti sitä mieltä että Stubb on pelkkä sarasvuomainen paskanjauhaha. Tiedän etten ollut ainoa, mutta suuri osa kansasta oli kuitenkin sitä mieltä, että Stubb on hyvä typpi ja että hänen nuorekas olemus raikastaa sitä tunkkaista ilmapiiriä mitä eduskunnassa on. Onhan niitä stubbilaisia vieläkin olemassa, mutta hyvin monen silmät ovat avautuneet. Miksi ihmisillä kesti niin kauan tajuta mikä Stubb on miehiään?

Ja Stubb on vain yksi esimerkki. Ovatko monet ihmiset sitten niin huonoja tulkitsemaan toisten ihmisten käytöstä, vai ovatko ihmiset niin sinisilmäisiä että jokainen taitava teeskentelijäkin saa lammaslauman puolelleen?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:57"]

Kunnon suomijunttia, ettei poliitikkoja saa arvostella. :D Karja syntyy paimentaen.

[/quote]

Ehkä olisi hedelmällisempää arvostella poliitikkojen harjoittamaan politiikkaa, eikä poliitikkoja itseään. 

Vierailija
22/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:56"]

Miksi minun pitäisi keksiä ratkaisuja ongelmiin? Minulle ei siitä makseta. Poliitikoille maksetaan. Tuloksista näkee kuinka huonosti menee. Katainen petasi vain itselleen korkean virkamiehen paikkaa EU:ssa vai kiistätkö kokoomusfani tämänkin?

[/quote]

En minä äänestä kokoomusta, mutta on vähän vaikea käydä keskustelua jos et edes kerro mitä kokoomus on mielestäsi tehnyt väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus on tehnyt kaiken väärin, koska maa on lamassa eikä toivoa näy. Vieläkö näitä pitäisi kehua? Olette tekin erikoista väkeä.

Vierailija
24/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on syvässä taantumassa ja työttömyys kasvaa kohisten. Siinä ongelmia, joita Suomella on ja jotka ovat vain pahentuneet nykyisen ja edellisen hallituksen aikana, kun he ovat uskoneet naiivisti talouskasvun hoitavan ongelman ja työvoimapulan uhkaavan. Katainen on itse myöntänyt, että hänen tarkoituksensa oli alusta alkaen jättää leikki kesken vastuunkantopuheistaan huolimatta ja lähteä Brysseliin nostamaan vielä entistäkin kovempaa veronmaksajien kustantamaa liksaa. Ettekö te kokoomuksen ystävät ole vielä huomanneet näitä asioita?

Vierailija
25/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 13:02"]

Hallitus on tehnyt kaiken väärin, koska maa on lamassa eikä toivoa näy. Vieläkö näitä pitäisi kehua? Olette tekin erikoista väkeä.

[/quote]

Puhutko nyt tämän hetkisestä hallituksesta vai mistä. Mistä vuodesta eteenpäin hallistus on alkanut sössiä asioita? Sen jälkeen voimme kartoittaa mitkä kaikki puolueet ovat olleet hallitusvastuussa. Hallistuksessa on ollut viimeisen neljän vuoden aikana seuraavat puolueet: Kokoomus, SDP, Vihreät, Vasemmistoliitto, KD ja RKP. Oppositiossa Keskusta ja Persut. Persuille tarjottiin mahdollisuutta lähteä hallitukseen, mutta he kieltäytyivät. Siinä meidän vastuunkantajat. Sitten voimme alkaa osoittaa yksittäisiä virheitä, joita hallitus on päätöksenteossaan tehnyt ja alkaa haravoida syyllisiä puolueita. Kertokaa vain ne ongelmat, niin selvitellään mitä mieltä mikäkin puolue niistä oli.

Vierailija
26/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:58"]

Kunnon suomijunttia, ettei poliitikkoja saa arvostella. :D Karja syntyy paimentaen.

[/quote]

Ehkä olisi hedelmällisempää arvostella poliitikkojen harjoittamaan politiikkaa, eikä poliitikkoja itseään. 

[/quote]

Mutta katsos jos ei politiikasta mitään tiedä, eikä senkään vertaa ymmärrä, niin mitä muuta siinä tekee kuin haukkuu tunnettujen poliitikkojen ulkonäköä, vaatteita, ikää, kotipaikkaa jne.

Vierailija
27/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 13:06"]

Suomi on syvässä taantumassa ja työttömyys kasvaa kohisten. Siinä ongelmia, joita Suomella on ja jotka ovat vain pahentuneet nykyisen ja edellisen hallituksen aikana, kun he ovat uskoneet naiivisti talouskasvun hoitavan ongelman ja työvoimapulan uhkaavan. Katainen on itse myöntänyt, että hänen tarkoituksensa oli alusta alkaen jättää leikki kesken vastuunkantopuheistaan huolimatta ja lähteä Brysseliin nostamaan vielä entistäkin kovempaa veronmaksajien kustantamaa liksaa. Ettekö te kokoomuksen ystävät ole vielä huomanneet näitä asioita?

[/quote]

Ei saa arvostella Kataista! Menee henkilökohtaisuuksiin!!!111 Ja on hedelmätöntä!!11

Vierailija
28/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Hän on avoimesti kertonut kuinka mahdotonta päätöksenteko oli hallituksessa, jossa 6 puoluetta oli kaikesta eri mieltä. Mitä siinä sitten teet, kun mistään ei saada sovittua? 

Vierailija
29/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 13:02"]

[/quote]

Puhutko nyt tämän hetkisestä hallituksesta vai mistä. Mistä vuodesta eteenpäin hallistus on alkanut sössiä asioita? Sen jälkeen voimme kartoittaa mitkä kaikki puolueet ovat olleet hallitusvastuussa. Hallistuksessa on ollut viimeisen neljän vuoden aikana seuraavat puolueet: Kokoomus, SDP, Vihreät, Vasemmistoliitto, KD ja RKP. Oppositiossa Keskusta ja Persut. Persuille tarjottiin mahdollisuutta lähteä hallitukseen, mutta he kieltäytyivät. Siinä meidän vastuunkantajat. Sitten voimme alkaa osoittaa yksittäisiä virheitä, joita hallitus on päätöksenteossaan tehnyt ja alkaa haravoida syyllisiä puolueita. Kertokaa vain ne ongelmat, niin selvitellään mitä mieltä mikäkin puolue niistä oli.

[/quote]

Persut eivät menneet hallitukseen, koska he eivät suostuneet menemään tukipaketteja puoltavaan hallitukseen. Mikä tässä on niin vaikeaa tajuta? Keskusta olisi mennyt hallitukseen ja jatkanut vanhalla pohjalla, mutta tähän eivät suostuneet puolestaan vihreät.

Kerro minulle Kataisen vastuunkannosta.

Vierailija
30/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 13:07"]

[/quote]

[/quote]

Mutta katsos jos ei politiikasta mitään tiedä, eikä senkään vertaa ymmärrä, niin mitä muuta siinä tekee kuin haukkuu tunnettujen poliitikkojen ulkonäköä, vaatteita, ikää, kotipaikkaa jne.

[/quote]

Näinpä. Telakat mainittiin kerran, mutta pieleen meni sekin yritys. Paljasti vain oman typeryytensä ja sen ettei itse seuraa uutisia telakkateollisuudesta.

Vierailija
31/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 13:08"]

[/quote]

Hän on avoimesti kertonut kuinka mahdotonta päätöksenteko oli hallituksessa, jossa 6 puoluetta oli kaikesta eri mieltä. Mitä siinä sitten teet, kun mistään ei saada sovittua? 

[/quote]

Sitten tehdään rohkeasti pienempi hallituspohja ja annetaan sen vaikka kaatua ennemmin kuin lähdetään haaskaamaan aikaa ja rahaa höpö höpöön. Hän kertoi aikoneensa jo alusta asti jättää leikin kesken.

Vierailija
32/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 13:10"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 13:07"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Näinpä. Telakat mainittiin kerran, mutta pieleen meni sekin yritys. Paljasti vain oman typeryytensä ja sen ettei itse seuraa uutisia telakkateollisuudesta.

[/quote]

Luuletko sinä keskustelevasi vain yhden ihmisen kanssa? :D

Vierailija
33/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 11:42"]

Itse olen ollut alusta asti sitä mieltä että Stubb on pelkkä sarasvuomainen paskanjauhaha. Tiedän etten ollut ainoa, mutta suuri osa kansasta oli kuitenkin sitä mieltä, että Stubb on hyvä typpi ja että hänen nuorekas olemus raikastaa sitä tunkkaista ilmapiiriä mitä eduskunnassa on. Onhan niitä stubbilaisia vieläkin olemassa, mutta hyvin monen silmät ovat avautuneet. Miksi ihmisillä kesti niin kauan tajuta mikä Stubb on miehiään?

Ja Stubb on vain yksi esimerkki. Ovatko monet ihmiset sitten niin huonoja tulkitsemaan toisten ihmisten käytöstä, vai ovatko ihmiset niin sinisilmäisiä että jokainen taitava teeskentelijäkin saa lammaslauman puolelleen?

[/quote]

Ehkä stubbimaiset ihmiset tykkää stubbista. Itse en. Koulukiusaaja tausta ällöttää.

Vierailija
34/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän hän ulkonäöstään, siksi kannatan häntä. Tässä huomaa, että ulkonäöllä on väliä.

Vierailija
35/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näet mitä haluat. Tuskin sinunkaan kuvasi stubbista on oikea ja objektiivinen. Olet heti alkuun päättänyt mitä stubb on sinun miestäsi, ja sittemmin kerännyt vain ne todisteet jotka voi tulkita tukevan omaa kuvaasi.

Minä en tiedä mitä stubbi on oikeasti, mutta en usko myöskään ihmisiä jotka on jo lähdössä päättäneet stubbin olevan jotain.

Vierailija
36/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en näe Stubbia sarasvuomaisena paskanjauhajana. Sen sijaan näen sinut hyvin kapeakatseisena omaan napaan tuijottajana ja ihmistyyppinä, joka asioiden kuntoon laittamisen sijaan valittaa. Aina on niitä, jotka kantavat vastuun ja tekevät ja tekevät myös virheitä ja niitä, jotka eivät tee mitään, mutta valittavat. Minä arvostan ensimmäisiä ja kuulun itse myös heihin.

Vierailija
37/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen hänet oikeasti, eikä sinun käsityksesi hänestä vastaa totuutta lainkaan. Olen tuntenut hänet pian 10 vuotta ja vaikka en kokoomusta äänestäkään, niin pidän häntä hyvänä tuulahduksena Suomen vanhakantaisia setiä täynnä olevassa poliittisessa ilmapiirissä.

Vierailija
38/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en kyllä koskaan olisi stubbia äänestänyt. Pelkkä kupla. Muka niin etevä kaikin puolin mutta kirjoitti pitkässä matikassa tulokseksi a.  No näköjään fiksumpi kuin toinen pelle eli Jyrki Käteinen jonka lyhyen matikan numero lukiosta oli 6.

Suomen parhaat kyvyt päättää asiamme !

Vierailija
39/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta olen varma että jostain nousee vielä uusi stub joka kusee kaikkia silmään. Itsehän näin jo alkuun että stub on mulkku kusettaja ja ihmettelin että miten porukka määkii se lauluja kuin omiaan. Päätelmä oli että ihmiset ei osaa lukea toisia ihmisiä ja haistaa kusettajaa.

Vierailija
40/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikovatko persut todella vetää koko vaalikampanjan haukkumalla muita? Eikö teillä ole mitään omaa? Mitään, minkä puolesta puhuisitte? Vai kuvitteletteko, että tällaisella naisvaltaisella palstalla pitää olla liikkeellä mahdollisimman matala-aivoisella viestillä?