Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ex-tyttöystävän kans ongelmia

Vierailija
05.01.2015 |

Elikkäs 3päivää on erosta erottiin siksi koska tyttöystävä ei enää rakastanut minua.. tänään kun kävin hakemassa tavaroita häneltä ja vein kotoa tavaroita hänelle niin homma meni siihen että istuttiin lähekkäin ja puhuttiin tunteista ja ajatuksista. No homma meni sitten lopulta siihen että pusailtiin ja harrastettiin vähä käsi peliä siinä sitten. No se loppu siihen sitte juotiin kahvit ja sitten pussailtiin vielä ennenku lähdin.. no sanoin sitten hänelle että mietit ihan rauhassa mitä sää nyt haluat sun elämältä ei pidetä yhteyksiä. No nytten kotona olin sitten häiriintynyt nuista hetkistä ja soitin hänelle ja kysyin oliko tämä virhe. Hän sanoi vain ettei tiedä ja kysyin sitten että rakastaako hän minua. Siihen vastasi että en tiedä mun ajatukset ovat vaan nytten niin sekaisin. Semmoisen käsityksen kumminki sain että saattasimme vielä palata yhteen, minä en ainakaan pysty elämään ilman häntä. Eli sanokaapa oliko tuo teidän mielestä suuri virhe ja näin mitä itse tekisitte tuon jälkeen miten jatkaisitte?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottele et hän saa ajatukset kasaan.

Vierailija
2/5 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän aloitti lähestymisen muuten! En sitten voinut muuta tehdä kuin jatkaa ja hän aloitti kaiken tekemisen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda nainen ja jatka elämääsi. Juuri eron jälkeen ei järki ole tunteitten tasolla.

Vierailija
4/5 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty unohtamaan rakastan häntä liikaa. En saa öitäkään nukuttua..

Vierailija
5/5 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit kirjoitella tänne eilen tai toissapäivänä, että erositte, koska tytöllä ei ollut tarpeeksi tunteita. Pidä nyt vaan pääsi. Jos menette nyt yhteen, eroatte kuitenkin pian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä