Henna, 24, on yksi rokottamattomista hoitajista
Iltalehdessä tänään: Henna Hänninen kertoo, että ei ole rokotevastainen, mutta kokee, että ei ole vaarassa sairastua vakavaan koronamuotoon, kun on nuori, terve, ei ylipainoinen eikä tupakoi.
Hyvä näin.
Mutta HEI haloo: samaHenna on töissä lähihoitajana.
Ketkäköhän ne ovat, joita Henna hoitaa?
Tietenkin hoitoa tarvitsevat: yleensä sairaat, heikot, heiveröiset - vanhat?
Käsittämätöntävastuuttomuutta olla hoitoalalla ja kuljettaa viruksia mukanaan.
Minä en vähempää voi välittää, jos "Hennat" itse saavat vakavia tautimuunnoksia, mutta että tahallaan kulkevat tartuttamassa muita?
Ei mene kaaliin ei.
Toivottavasti työnantajat selvittävät ketkä ovat rokottamattomat ja huolehtivat siitä, että "Hennat" jäävät pois ihmisten ilmoilta vaikkapa pesemään kotihoidon pyykkiä ja viikkaamaan lakanoita.
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hoitaja vanhuspuolella. En voi sietää näitä rokottamattomia hoitajia. Täysin edesvastuutonta toimintaa. Luvat pois näiltä hoitajilta, jotka eivät välitä hoidettavistaan, vaan levittävät tauteja.
Otetaan vaan luvat pois rokottamattomilta hoitajilta. Silloin vanhukset kuolevat nälkään, kun kukaan ei tule heitä ruokkimaan kun 30% hoitajista poistuu jo nyt hyvin ohuesta työntekijärivistöstä. Lopputulos on sama, mummot jäävät ilman hoitoa. Nyt on uutisoitu, että muillakin aloilla on hyvin töitä joten vaikka puolet hoitajista potkittaisiin kortistoon, he työllistyisivät kyllä ajan mittaan muillekin aloille.
Jaa- oletko siis sitä mieltä, että on parempi lähettää tautia levittävät rokottamattomat hoitajat paikalle tappamaan mummot? Just. joo.
Ja koko tautiakaan ei olisi enää kiertämässä maailmassa jos te rokotevastaiset tai koronaan uskomattomat ette olisi hampaat irvessä täällä levittämässä tautia aina uusiin ja uusiin variantteihin. Ei heru ymmärrystä.
Miksi sä et tajua, että rokote EI estä tartuntaa? Olen itsekin kahteen kertaan rokotettu eli älä tule sönköttämään, että olen rokotevastainen.
t:Lähihoitaja vanhustyössä
Kyllä rokote estää tartuttamista. Jos et sairastu et tartuta. Jos rokotuksesta huolimatta sairastut tartutat huomattavasti pienemmällä todennäköisyydellä.
Vierailija kirjoitti:
Sinä ja kaltaisesi tässä tieteenvastaisia olette!
TIEDE on osoittanut, ettei rokote suojaa kuin ottajaansa, EI vähennä tartuntoja.
Ihan on kuule tiede ja tutkijat todenneet niin että rokote vähentää tarttuvuutta.
Koronarokotteet estävät myös viruksen erittymistä ja tarttumista ihmisestä toiseen. Siksi rokotus voi edistää niin sanotun epäsuoran suojan syntymistä.
https://thl.fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/ajankohtaista/ajankohta…
Vierailija kirjoitti:
Jätä rokottamaton rauhaan tai kohtaat minut.
Kirjoittaa puskista huuteleva pesuli, heh heh, hirveän pelottavaa....
Ei ihme että lähihoitajia pidetään hieman tyh.. yksinkertaisina...Jos heillä olisi enempi älliä, he kouluttautuisivat sairaanhoitajiksi...lähihoitajaksi pääsee kuka hyvänsä ja jälki on sen mukaista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hoitaja vanhuspuolella. En voi sietää näitä rokottamattomia hoitajia. Täysin edesvastuutonta toimintaa. Luvat pois näiltä hoitajilta, jotka eivät välitä hoidettavistaan, vaan levittävät tauteja.
älä pelkää pakkopassi kun tulee työpaikoille niin hoitajat häipyy
Niin siis minne? Minne ne häipyy?
Rokotteet vähentävät tartuttamista alle 6kk ottamisesta, sen jälkeen tilanne on sama kuin kerran rokotetulla.
Off topic: lähihoitajat eivät kouluttaudu sairaanhoitajiksi, koska lähärit tienaavat enemmän kuin sh:T eikä tarvitse tehdä hallinnollisia hommia.
Rokotusksista kieltäytyvä hoitohenkilökunta: Missä vaiheessa nämä terveydenhuollon ammattitutkinnot ovat lähteneet menemään näin päin persettä, että astraalitv:kin tarjoaa luotettavampaa asiantuntijuutta ja asennetta. Kuinka sekopää pitää nykyisin olla että pääsee alan koulutukseen?
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan kaikille hoitajille pävittäin pakolliset testit ratkaisisivat tartutusongelma, eikä sekään keino aukoton ole. Oletko valmis päivittäisiin testeihin, vai luovutko luvista?
Vierailija kirjoitti:
Rokotusksista kieltäytyvä hoitohenkilökunta: Missä vaiheessa nämä terveydenhuollon ammattitutkinnot ovat lähteneet menemään näin päin persettä, että astraalitv:kin tarjoaa luotettavampaa asiantuntijuutta ja asennetta. Kuinka sekopää pitää nykyisin olla että pääsee alan koulutukseen?
Olen tavannut sairaanhoitajan, jolla oli näitä salaliittoteorioita muistuttavia ajatuksia koronarokotuksista. Hän väitti jostain saaneensa lääketehtaiden salattua tietoa niistä. Ei pitänyt koronaakaan niin vakavana, tätä ei sanonut suoraan, mutta kyllä sen huomasi.
Tämä ihminen oli muuten erittäin hyvä ja asiantunteva hoitaja joka välitti selvästi hoidettavista todella paljon. Vaikea ymmärtää, että miksi tässä korona-asiassa hänellä oli tuollaiset ajatukset.
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008386547.html
Mm. syöpähoitoja ja sydänleikkauksia taas jo siirretään/perutaan, kun sairaalat täyttyy.
Oletteko muuten nähnyt Contagious- leffan? Siinä on hyvin kuvattu viruksien leviämisnopeus...
Mullakin oli ex-kaveri sh joka uskoi milloin mihinkin hömpötyksiin rokotuksien suhteen, siis jo kauan ennen mitään coronaa. Oli jotenkin pelottavaa miettiä, että sellaisen ajatusmaailman omaavat työskenetelevät hoitoalalla, ja just viis itseään heikkokuntoisemmista potilaista, kunhan itse saa vouhottaa ja uskoa ties mihin siruihin rokotuksissa. Ja tällaiset ihmiset sitten hoitavat esim. psyk.osastoilla "harhaisia"potilaita, no kyllä tämänkaltaisella ajatusmaailmallaan itse(kin) sinne kuuluisivat?!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d3dcec38-b155-488f-a16f-d66891b3bc1c…
Vihdoin aletaan puhua asiasta.
Lääkintöneuvos HS:ssa: Rokotteesta kieltäytyvät voisivat maksaa itse hoitokulunsa
Loistavaa.
Vierailija kirjoitti:
Te olette tosi sairaita. Hävettää edes ajatella, että meillä on Suomessa näin kouluttamatonta porukkaa, joka jaksaa uskoa saarnaajia. Mites ois, oletteko jo alekirjoittaneet ne hoitotahtonne, että ette ota vastaan koronahoitoa vaan ihan omasta vapaasta tahdostanne luovutatte paikat niille "lampaille" (teidän keksimänne "hieno" nimitys järkeville ihmisille), jotka uskovat tautiin johon te ette usko.
Vasta kun näen teidät allekirjoittamanne paperin kanssa, voin uskoa, että todellakin seisotte sanojenne takana.
Niin kauan kun jaatte täällä mukatiedettä ja tuhoatte läheistenne terveyden ja sitten kuitenkin vingutte apua, kun virus iskee teihin ette ole muuta kuin alhaisia matosia.
Niin että miksi ette allekirjoita? Jos olette tosiaan sitä mieltä että koko korona on vain heikkojen idioottien tauti.
Taidatte olla pelkureita koko porukka.
"– Voisimmeko sopia, että määrätyistä rokotuksista kieltäytyminen periaatteellisin syin johtaa osittaiseen tai jopa täydelliseen korvausvastuuseen tämän sairauden hoidossa ja oheiskuluissa? Tämä koskisi esimerkiksi sairauslomakorvausta, Pälve kirjoittaa."
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmiset voivat olla näin typeriä? Koko ajan on ihan SUORAAN sanottu, että rokote suojaa korkeintaan henkilöä itseään hillitsemällä oireita. Ei rokote estä levittämästä tautia, se on jo nähty. Itse asiassa hoitohenkilökunnan pitäisi kaikkien olla rokottamattomia, jotta he saisivat selvät oireet sairastumisestaan ja jäisivät silloin heti kotiin. Ei niin, että oireet jäävät kokonaan huomaamatta ja mennään sinne töihin levittämään tautia niihin heikkokuntoisiin potilaisiin joille rokotus ei kuitenkaan juuri auta. Koska sehän tiedetään nyt jo, ettei rokote auta niin hyvin kuin luultiin. Jos minä olisin päättämässä asioista, ottaisin kaikilta hoitajilta ja lääkäreiltä rokotteet pois ja vain riskiryhmille rokote. Näkee paremmin kuka on sairas ja kuka ei. Ennenvanhaankin sairaat olivat niitä jotka eristettiin eikä terveet. On mennyt ihan mielivaltaiseksi tämä touhu.
Onneksi et ole kun olet noin pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Rokotteet vähentävät tartuttamista alle 6kk ottamisesta, sen jälkeen tilanne on sama kuin kerran rokotetulla.
Laita linkki tähän " tietoon".
Vierailija kirjoitti:
"– Voisimmeko sopia, että määrätyistä rokotuksista kieltäytyminen periaatteellisin syin johtaa osittaiseen tai jopa täydelliseen korvausvastuuseen tämän sairauden hoidossa ja oheiskuluissa? Tämä koskisi esimerkiksi sairauslomakorvausta, Pälve kirjoittaa."
Hyvä, että nyt aletaan julkisesti selvittää, miten rokotevastaiset ja kaduilla häiriköivät hihhulit saadaan myös kantamaan itse vastuun vastuuttomuudestaan!
Monessa maassa ollaan jo niin pitkällä, kohta meilläkin herätään vaatimaan vastuullisuutta.
Kestikin turhan kauan.
Sinä ja kaltaisesi tässä tieteenvastaisia olette!
TIEDE on osoittanut, ettei rokote suojaa kuin ottajaansa, EI vähennä tartuntoja.