Muita yh-isän kasvattamia? Miten teillä menee aikuisena??
Alku oli rankka kun äiti lähti isää vanhemman miehen mukkaan. Mutta kyllä myö pärjättiin sitten kun ei enää riidelty. Isi oli toisaalta ankara ja toisaalta hellä kasvattaja. Aina oli ruokaa ja isi pyrki tekemään työtä lähinnä sillon kun olin koulussa tai laittoi minut kaverille koulun jälkeen jos ei onnistunut saamaan aamuvuoroa. Isi opetti soittamaan pianoa, kitaraa ja viulua ja se oli se meidän juttu. Mahtavinta oli se kun mulla paksut pitkät hiukset ja niitä minun koulukavri ja hänen äitinsä opettivat isille miten niitä harjataan ja letitetään, siitä että isi teki mulle ranskanletin tai kaksi niin tuli kanssa meidän kahden oma juttu. Sitten menin yläasteelle ja sinne tuli vasta paikkakunnalle muuttanut tyttö samalle luokalle kuin minä ja meistä tuli hyvät kaverit. Isi tuli kerran hakemaan minut kotiin kun olin ollut yötä tämän uuden ystäväni luona ja sitten ihastui ja rakastui tytön yh-äitiin. Nyt ovat onnellisesti naimisissa ja tämä ystävä on minun siskopuoli eli samaa perhettä.
Näin on meillä, kuinkas teillä?
Kommentit (5)
yhisä50v kirjoitti:
Kiva tarina, hyvä että isäsi löysi uuden naisen. Minä en ole vielä löytänyt. Ehkä vielä löytyy.
Kyllä ihan varmasti löytyy, pitää vaan jaksaa uskoa itseensä, olla avoin ja aktiivinen. Isikin sanoi ensin vaan Hei ja hymyili, siitä se lähti. =)
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen ap olet?
Olen nyt 32v ja minulla kaikki hyvin, isi antoi elämään konkreettisesti ja kuvannollisesti hyvät "eväät". Minulla ja isillä äitiinikin ja hänen perheeseensä nyt välit kunnossa ja siskopuoleni edelleen paras kaverini. Kesällä 2022 juhlitaan minun ja mieheni 10-vuotishääpäivää.
Kiva tarina, hyvä että isäsi löysi uuden naisen. Minä en ole vielä löytänyt. Ehkä vielä löytyy.