Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lukisitko salaa miehesi viestejä?

Vierailija
20.01.2015 |

Moni puolustelee sitä sillä, että "no puhelin oli pöydällä" tai "sähköpostiselain oli jäänyt auki" tms... 

Mutta lukisitko SINÄ miehesi tekstareita/s-posteja/kirjeitä tms?

Mä voin aloittaa: en ikinä.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kultisipuppelisöpöliini on jäänyt monta kertaa kiinni telekommunikaationi kyttäilystä. Muutaman kerran on meinannu tempasta pataan, kun alkaa väittämään jotain päättömiä neitipäätelmiään jostain näkemästään viestiketjusta. Yks oli sellanen jossa vähän puuhattiin kesäksi matkaa kalveriporukalla Belgiaan, jotkut ottaan kaljaan ja jotkut (=kaikki) nussimaan tietty, ja siitä sitten hirveet pultit miks en oo hänelle aiheesta puhunut. No siihen sitten vaan kommentti, että en puhunut, kun samaan aikaan on ne sun pöljän kaverin häät ja olen ainakin tähän asti ollut menossa sinne. Kaverit nyt vaan laittaa mulle tällaiset viestit kanssa, jos olisinkin päässyt messiin. Lisäksi tuollaiset viestiketjut on muutenkin mahtavia - heitetään läppää jne vanhaan malliin. Taidanpa alkaa puuhaammaan saman moista reissua toiseen ajankohtaan ja lähtee meikäläinenkin tussua hakemaan, revi siitä akka.

Vierailija
42/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 14:11"]

Olen kerran lukenut viestejä. Mies oli ajatuksissaan vieressä, niin puoliksi vitsillä katsoin, että huomaako. Tajusi vasta, kun laitoin sen takaisin pöydälle ja suuttui todella paljon. Eikä mikään ihme, kun oli toisilta naisilta viestejä :D. Siihen loppui se.

[/quote]

Loppui kumpi? Suhde vai kyttäily..? =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteemme alussa, ennenkuin seurusteltiin, mutta olin jo rakastunut mieheeni, niiin hänen fb oli jäänyt auki ja vähän niinkuin vahingossa näin, kun joku nainen oli laittanut morkkiksesta jotain. Luin tarkemmin ja selvisi, että he olivat harrastaneet kerran seksiä. Vaikka ei seurusteltu virallisesti niin sattuihan se ihan helvetisti, tuntui kun mies olisi oikeasti pettänyt. Onneksi sain tietää. 

Vierailija
44/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla ehkä sittenki hyvä vaimo tai sitte se päivä vielä odottaa että jään kaikesta kiinni. Toki mä salaan puhelinta ja sen sisältöä,  ja enkä kiellä, kyllä vaimolla olis niin syytä hakata mut kaulimella ja paistinpannulla. Mutta meillä on kivaa ja hyvä olla näin, ehkä hän ei halua tietää mitä teen koska ei todellakaan vois olla puuttumatta jos kaikki rikokset ja pettämiset tietäis... t mies 29v

Vierailija
45/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukisi enkä ole lukenut. Toivon ettei mieskään, sen enempää kuin kukaan muukaan, lue minun viestejäni.

Vierailija
46/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut eksän viestejä. Enää en lukisi, koska en halua elää suhteessa, jossa täytyy kytätä toisen puhelinta.

Vierailija
47/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue, mutta lukisin jos epäilisin jotain. Niin ei toivottavasti koskaan tule käymään.

Vierailija
48/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue ja samoin voin luottaa siihen että puolisoni ei lue minun juttujani. Päiväkirjani pyörii usein pöydällä ja oma fb jatkuvasti koneella auki silloinkin kun en ole kotona. Eipä sillä että siellä mitään salattavaa olisikaan mutta loukkaantuisin kyllä aika tavalla jos selviäisi että toinen on käynyt omin lupineen lukemassa viestejä. Kyllä suhteessa pitää sen verran pystyä toiseen luottamaan.

Vierailija
49/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 09:36"]voi olla välttämätöntä suhteen jatkamisen ja luottamuksen ansaitsemisen kannalta, että oikeus toisen puhelimeen on. 

[/quote]

Teinejäkö olette? Siltä suhtautuminen mieheesi kuulostaa. Jos luottammus on niin huonoissa kantimissa että se vaatii kännykkäratsioita, niin huh huh..

Jos mies aikoo pettää puolisoaan, niin se tekee sen joka tapauksssa.

ei tuo kännykän vahtaaminen sitä estä :(

Vierailija
50/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luen aina vaimoni viestit, sähköpostit ja kenen kanssa on puhunut puhelimesa. Minulla on siihe oikeus ja naista pitää aina valvoa, että pysyy kurissa ja käyttäytyy kunnolla. Ilman valvontaa naisen käytös muuttuu tosi huonoksi. Rajat on rakkautta.

Vierailija
51/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiin kännyköihin saa näppäinlukon, joten asentakaa sellanen! Ei ole vaikeaa se asennus.

Sitäpaitsi, jos kännykkä sattuu tippumaan taskusta esim. kaupungilla tai taskuvaras vie sen puhelimen, niin onpahan silloinkin omat tiedot ja kuvat yms. suojassa.

Vähän edistyneemmille käyttäjille voi suositella esim. AppLock -ohjelmaa, jolloin ei tartte koko puhelinta lukita vaan jolla saa yhden tai useampia ohjelmia lukittua, esim. vaikkapa tekstarit -ohjelma ja picture gallery.

Vierailija
52/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut salaa, hyvä niin. Eipä ois muuten jäänyt kiinni pettämisestä!!!!!!!!!

Vierailija
53/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoke varmaankin luki koska kun työnantaja pakotti puhelimeen niin siitä tuli jos jonknlaista kyselyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi