Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lukisitko salaa miehesi viestejä?

Vierailija
20.01.2015 |

Moni puolustelee sitä sillä, että "no puhelin oli pöydällä" tai "sähköpostiselain oli jäänyt auki" tms... 

Mutta lukisitko SINÄ miehesi tekstareita/s-posteja/kirjeitä tms?

Mä voin aloittaa: en ikinä.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos epäilin miestä pettämisestä niin lukisin. Muuten en lukisi. Ps. Mieheni ajattelee samoin mun osalta.

Vierailija
22/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luet, uskotko ettei mies "aavista" ja poista arkaluontoiset viestit. Ja kai ymmärrätte, että kaikki sisältö, mitä miehelle on lähetetty, ei kuulu teille. Mitä jos lähetätte arkaluontoisen salaisuuden (keskenmeno, sukupuolitauti, seksiongelmat) viestin tms ystävällenne joka samaa sukupuolta ja hups hänen mies tietää luettuaan viestin. Olisko kiva? Ette todella voi vedota siihen, että jos se on miehen puhelimessa, se kuuluu teille!!!

Vierailija
24/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi antaa anteeksi, jos mies lukisi minun viestejäni, joten en lukisi miehenkään viestejä. 

Vierailija
25/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan jos epäilisin että mies käyttää uumeita tjsp. Tähän mennessä en ole lukenut (yhdessä 16 v).

Vierailija
26/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olin sitämieltä että ei missään tapauksessa saa lukea toisen puhelinta. Sitten alkoivat mielessäni hiljaa soida hälytyskellot. Jutut oli sellaisia että alkoi epäilyttään. Kas puhelimesta löytyi väärän nimen alta vaimon entisen miehen puhelin numero ja viestitelty oli vaikka oli minulle luvannut, että jos ovat yhteydessä niin minulle kerrotaan siittä. Luottamus meni ja nyttemmin on vaimokin lähtenyt omaan osoitteeseensa... Minä en ottanut asumuseroa vaan vaimo. Syy tähän on se että todisteita varsinaisesta pettämisestä ei ole.  Mutta joka valehtelemaan lähtee tälläisissä asioissa niin ei sitä ihan puhtaita jauhoja ole pussissa...

Vierailija
27/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
28/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään.

Vierailija
29/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kokoajan siihen olisi tilaisuus, koska kummallakaan ei ole lukituksia, mutta ei ole käynyt mielessäkään. En ole mikään Ulla Taalasmaa.

Vierailija
30/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että meillä on niin vapaat käytännöt joka asiaan, että voisin milloin tahansa käydä miehen kännykällä, s.postilla ja pankkitilillä. Molemmat tiedetään toistemme salasanat ja luottamusta löytyy. Tämä tekee sen, että en koe tarvetta käydä katsomassa mitään edellä mainituista. Mies joskus pyytää, että katsotko keneltä tuli tekstari, jos ei itse viitsi nostaa peppuaan sohvalta. Saman teen minä. Ei ole salattaa, joten ei tarvitse salailla eikä tule tarvetta tarkistella.

Jos nyt jostain syystä tulisi tarve epäillä, niin eiköhän tuo ukko osaa IT-alan ihmisenä hankkia sen salapuhelimen ja eri liittymän tai uuden s.postiosoitteen. En kuitenkaan jaksa siihen uskoa. Ei käy oikein missään omin päin ja tulee suoraan töistä kotiin vuorolistan mukaisesti, palkkakin kilahtaa tilille joka kuussa, joten ei ihan hirveästi pysty "muka töissä" käymään. Ja työkaverit on äijiä, joten en jaksa työromanssiinkaan uskoa. :)

Vierailija
31/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
32/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 11:13"]

Kaikkiin kännyköihin saa näppäinlukon, joten asentakaa sellanen! Ei ole vaikeaa se asennus.

Sitäpaitsi, jos kännykkä sattuu tippumaan taskusta esim. kaupungilla tai taskuvaras vie sen puhelimen, niin onpahan silloinkin omat tiedot ja kuvat yms. suojassa.

Vähän edistyneemmille käyttäjille voi suositella esim. AppLock -ohjelmaa, jolloin ei tartte koko puhelinta lukita vaan jolla saa yhden tai useampia ohjelmia lukittua, esim. vaikkapa tekstarit -ohjelma ja picture gallery.

[/quote]

Saa mutta jos 20 vuotta ilman lukituksia ja koodeja pärjätty, niin silloin vasta hälytyskellot soi jos tällaista ilmenee...

Vierailija
33/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen aina silloin tällöin miehen sähköposteja. Lähinnä siksi kun itse on tosi huono niitä lukemaan jostain syystä niin voin sitten huomauttaa jos siellä on jotain tärkeää esim yhtä tehtäväänsä koskien (ei ne mitään salaisuuksia ole). Kumpikin pääsee kummankin posteihin, puhelimeen ja fb:hen. Meilläkin on taustalla uskottomuutta jonka jälkeen jäi käytäntö että salaisuuksia ei ole. En muista koska olisin saanut joltain sellaista postia tai viestiä että mies ei olisi sitä tämän toisen ihmisen vuoksi saanut lukea. En kyllä usko että mies mun viestejä lukee, en tosin ole kysynyt.

Vierailija
34/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin kanssa ennen, että en ikinä lue. Mutta sitten aloin epäillä, että mies salaa jotain niin silloin selasin viestit läpi. En lukenut sisältöä, mutta tarkistin, keneltä viestejä tulee. 

Vierailija
35/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä luen.

Vierailija
36/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
37/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran lukenut viestejä. Mies oli ajatuksissaan vieressä, niin puoliksi vitsillä katsoin, että huomaako. Tajusi vasta, kun laitoin sen takaisin pöydälle ja suuttui todella paljon. Eikä mikään ihme, kun oli toisilta naisilta viestejä :D. Siihen loppui se.

Vierailija
38/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 13:15"]

Kaikkiin kännyköihin saa näppäinlukon, joten asentakaa sellanen! Ei ole vaikeaa se asennus.

Sitäpaitsi, jos kännykkä sattuu tippumaan taskusta esim. kaupungilla tai taskuvaras vie sen puhelimen, niin onpahan silloinkin omat tiedot ja kuvat yms. suojassa.

Vähän edistyneemmille käyttäjille voi suositella esim. AppLock -ohjelmaa, jolloin ei tartte koko puhelinta lukita vaan jolla saa yhden tai useampia ohjelmia lukittua, esim. vaikkapa tekstarit -ohjelma ja picture gallery.

[/quote]

Saa mutta jos 20 vuotta ilman lukituksia ja koodeja pärjätty, niin silloin vasta hälytyskellot soi jos tällaista ilmenee...

[/quote]

On kai teillä auton ovet lukossa kun laitatte auton parkkiin? Tai kypärä päässä jos pelaatte jääkiekkoa?

Kyllä minä laskisin tuon näppäinlukon vähän samanlaiseksi turvaksi. Jos sattuu puhelin häviämään, niin eipä siinä ainakaan ihan heti pääse joku epärehellinen penkomaan niitä yksityisiä tietoja.

En kyllä heti lähtisi epäilemään uskottomuutta, jos joku alkaisi pitää huolta omaisuudestaan asentamalla näppäinlukon. Minusta se on vaan ihan järkevää toimintaa..

Vierailija
39/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 14:26"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 13:15"]

[/quote]

[/quote]

On kai teillä auton ovet lukossa kun laitatte auton parkkiin? Tai kypärä päässä jos pelaatte jääkiekkoa?

Kyllä minä laskisin tuon näppäinlukon vähän samanlaiseksi turvaksi. Jos sattuu puhelin häviämään, niin eipä siinä ainakaan ihan heti pääse joku epärehellinen penkomaan niitä yksityisiä tietoja.

En kyllä heti lähtisi epäilemään uskottomuutta, jos joku alkaisi pitää huolta omaisuudestaan asentamalla näppäinlukon. Minusta se on vaan ihan järkevää toimintaa..

[/quote]

On lukitukset mutta ei koodeilla.

Vierailija
40/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukisin, mutta tiedän sen olevan väärin. lukisin kunhan en jäisi kiinni tai mies jostain pettämisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi