Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen NAUTTII työttömän pilkkaamisesta?

Vierailija
20.01.2015 |

Lukekaa nyt työttömien haukkujat jumalauta tämä tiedosto, alusta loppuun.

http://www.sak.fi/aineistot/tilastot/yt-ja-irtisanomistilastot/irtisanomisia-lomautuksia-ja-yt-neuvotteluja-2014-2014-08-05

Mikä teitä oikein vaivaa?

Kommentit (186)

Vierailija
81/186 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:11"]

Sinulle 81 annan pienen neuvon, jos ei ole katetta puheilleen, kannattaa opetella pitämään pää kiinni! Jos itse esittää kysymyksiä ja saa vastauskia sekä vastakysymyksen johon toivotaan asiallista vastausta, miksi sitä et voi antaa?

Minä tiedän, sinulla ei ole kapasiteettia siihen, ei puheisiisi eikä älyllisesti. Säälittävä luuseri joka yrittää päteä, toimitko isän firmassa ja luulet isäsi tarvitsevan työntekijää, onko pelkona, että joudut saamattomana lähtemään sen uuden tilalta?

[/quote]

:D

-81

Vierailija
82/186 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja asiallisen vastauksen saaminen edellyttää asiallista käytöstä.

-81

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/186 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kysyä, oletko -81 vai 81, niillä on eroa ja se erottaa jyvät akanoista (sinut alyköistä).

Vierailija
84/186 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:04"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:00"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 14:49"]

Missähän kohtaa olen sanonut, että haluan "ilmaista" rahaa lisää?

[/quote]

ohis.

Sinähän olet ihan pässi jos et haluaisi ilmaista rahaa lisää. Minä ainakin haluaisin hyvin paljon rahaa ihan ilmaiseksi, siksi mm. lottoan.

[/quote]

Jos mä saisin valita, haluanko satunnaisen arvontavoiton vai töitä alaltani, ottaisin ehdottomasti jälkimmäisen. Mutta jatka sä pässi vaan lottoamista.

[/quote]

10 miljoonaa ensi lauantaina jaossa ja kyllä se minulle ennemmin kelpaisi kun työpaikka. Luulen, että en ole ainut pässi joka valitsisi samoin. Tosin arvostukseni työtöntä kohtaan nousi kommenttisi myötä hyvin paljon. En olisi arvannut, että työttömälle työpaikka on 10 miljoonaa arvokkaampi.
[/quote]

Et siis osaa arvostaa ihmistä joka haluaa elämälleen sisältöä ja haluaa tehdä töitä tienatakseen rahaa?
Sinustako työttömien pitäisi haaveilla jostain 10-90 miljoonan lottopoteista, jotta voisivat makoilla himassa tyhjänpanttina?
Ei ole todellista. Juurihan tässäkin ketjussa haukutaan himassa makoilevia ja nyt sitä pitäisi ihan tavoitella?! :D

Vierailija
85/186 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:05"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 14:49"]  Missähän kohtaa olen sanonut, että haluan "ilmaista" rahaa lisää? [/quote] ohis. Sinähän olet ihan pässi jos et haluaisi ilmaista rahaa lisää. Minä ainakin haluaisin hyvin paljon rahaa ihan ilmaiseksi, siksi mm. lottoan. [/quote] Vai mä olen pässi kun haluan töihin?! :D Ei jumalauta!!! Ollakko tyhmä kun on työtön vai ollakko pässi kun haluaakin töihin?! :D Mieluummin pässi ku tyhmä! ;) Mä en lottoo, koska en halua syytää rahojani tommosiin turhuuksiin. Haluan vain työpaikan, josta saisin rahaa ja saisin päiviini sisältöä enemmän ja elämälleni suuntaa. Mut sehän nyt on ihan liikaa vaadittu. Pitääpäs alkaaki lottoomaan.

[/quote]

Osaatko lukea mitä on lainattu? Kukaan ei ole puhunut haluatko töihin vai kullia, ainostaan kommentti koski etkö halua ilmaista rahaa? Jos joku antaisi sinulle 100000€ niin kieltäytyisitkö? Tässä keskustelussa ei ole ollut tarkoitus puhua ollenkaan työstä tai sinun elämän sisällöstä.

Vierailija
86/186 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:14"]Niin ja asiallisen vastauksen saaminen edellyttää asiallista käytöstä.

-81
[/quote]

Sinultakaan sitä ei ole löytynyt, joten miksi muilta vaadit sellaista mihin et itsekään kykene?

Vierailija
87/186 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:09"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:04"]

[/quote]

ohis.

Sinähän olet ihan pässi jos et haluaisi ilmaista rahaa lisää. Minä ainakin haluaisin hyvin paljon rahaa ihan ilmaiseksi, siksi mm. lottoan.

[/quote]

Jos mä saisin valita, haluanko satunnaisen arvontavoiton vai töitä alaltani, ottaisin ehdottomasti jälkimmäisen. Mutta jatka sä pässi vaan lottoamista.

[/quote]

10 miljoonaa ensi lauantaina jaossa ja kyllä se minulle ennemmin kelpaisi kun työpaikka. Luulen, että en ole ainut pässi joka valitsisi samoin. Tosin arvostukseni työtöntä kohtaan nousi kommenttisi myötä hyvin paljon. En olisi arvannut, että työttömälle työpaikka on 10 miljoonaa arvokkaampi.

[/quote]

En mä ainakaan töitä tee pelkän rahan vuoksi. Mun tavoitteeni on toteuttaa itseäni ja parantaa maailmaa omalta osaltani. Siksi olen kouluttautunut juuri tälle alalle. Kyllä mä koen, että hyvä oman alan työ toisi elämääni huomattavasti enemmän kuin satunnainen rahavoitto. Toisekseen, puhe ei alunperin ollut mistään lottovoitosta vaan työttömyyskorvausta. Koko lottovoittoheitto oli todella lapsellinen.

Vierailija
88/186 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:19"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:05"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 14:49"]  Missähän kohtaa olen sanonut, että haluan "ilmaista" rahaa lisää? [/quote] ohis. Sinähän olet ihan pässi jos et haluaisi ilmaista rahaa lisää. Minä ainakin haluaisin hyvin paljon rahaa ihan ilmaiseksi, siksi mm. lottoan. [/quote] Vai mä olen pässi kun haluan töihin?! :D Ei jumalauta!!! Ollakko tyhmä kun on työtön vai ollakko pässi kun haluaakin töihin?! :D Mieluummin pässi ku tyhmä! ;) Mä en lottoo, koska en halua syytää rahojani tommosiin turhuuksiin. Haluan vain työpaikan, josta saisin rahaa ja saisin päiviini sisältöä enemmän ja elämälleni suuntaa. Mut sehän nyt on ihan liikaa vaadittu. Pitääpäs alkaaki lottoomaan.

[/quote]

Osaatko lukea mitä on lainattu? Kukaan ei ole puhunut haluatko töihin vai kullia, ainostaan kommentti koski etkö halua ilmaista rahaa? Jos joku antaisi sinulle 100000€ niin kieltäytyisitkö? Tässä keskustelussa ei ole ollut tarkoitus puhua ollenkaan työstä tai sinun elämän sisällöstä.
[/quote]

Mikäli joutuisin valitsemaan 100000€ ja työpaikan väliltä. Niin arvaas vaan kumman valkkaisin?
Sun on ehkäpä työtä tekevänä helvetin vaikea tajuta tätä asiaa.
Ja kyllä, kieltäytyisin todellakin tosta rahasta. En halua almuja vaan haluaisin ihan ITSE TIENATA rahat elämiseeni. Sinä saat haukkua mut pässiks ja hulluks ja vaikka miksä muuks.

Vierailija
89/186 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:22"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:09"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:04"]

[/quote]

ohis.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

En mä ainakaan töitä tee pelkän rahan vuoksi. Mun tavoitteeni on toteuttaa itseäni ja parantaa maailmaa omalta osaltani. Siksi olen kouluttautunut juuri tälle alalle. Kyllä mä koen, että hyvä oman alan työ toisi elämääni huomattavasti enemmän kuin satunnainen rahavoitto. Toisekseen, puhe ei alunperin ollut mistään lottovoitosta vaan työttömyyskorvausta. Koko lottovoittoheitto oli todella lapsellinen.
[/quote]

Nii, no näköjää joillekin työttömyyskorvaus (523€) ja lottovoitto on tasan sama asia. Tottahan nyt työttömyyskorvauskin on tavoittelemisen arvoinen asia. ;)
p.s. sori alapeukku, mobiililla pöllöilen.

Vierailija
90/186 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:22"]

En mä ainakaan töitä tee pelkän rahan vuoksi.

[/quote]

Ihmiset on erilaisia ja turha tästä on väitellä. Itse olen töissä vain ja ainostaan rahan takia enkä tekisi minuuttiakaan töitä jos ei olisi pakko. Niin paljon tekemistä/harrastuksia muutenkin etten tarvitse työtä tuomaan elämääni sisältöä. Kuten sanoin tästä on turha alkaa vääntämään, joten se siitä.

Vierailija
91/186 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:20"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:14"]Niin ja asiallisen vastauksen saaminen edellyttää asiallista käytöstä.   -81 [/quote] Sinultakaan sitä ei ole löytynyt, joten miksi muilta vaadit sellaista mihin et itsekään kykene?

[/quote]

kuinka niin?

Vierailija
92/186 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:23"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:19"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:05"]

[/quote]

[/quote]

Mikäli joutuisin valitsemaan 100000€ ja työpaikan väliltä. Niin arvaas vaan kumman valkkaisin?
Sun on ehkäpä työtä tekevänä helvetin vaikea tajuta tätä asiaa.
Ja kyllä, kieltäytyisin todellakin tosta rahasta. En halua almuja vaan haluaisin ihan ITSE TIENATA rahat elämiseeni. Sinä saat haukkua mut pässiks ja hulluks ja vaikka miksä muuks.
[/quote]

Ja lisäänpäs vielä. Vaikka mulla olis omaisuutta 100 miljoonaa niin SILTI haluaisin TÖIHIN!
Oon ollu työttömänä jo yli 5 vuotta. Mitäpä lottoot olisinko erittäin onnellinen työpaikasta vaikka rahaa oliski miljoonia?!

Vierailija
93/186 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:25"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:22"]

[/quote]

Ihmiset on erilaisia ja turha tästä on väitellä. Itse olen töissä vain ja ainostaan rahan takia enkä tekisi minuuttiakaan töitä jos ei olisi pakko. Niin paljon tekemistä/harrastuksia muutenkin etten tarvitse työtä tuomaan elämääni sisältöä. Kuten sanoin tästä on turha alkaa vääntämään, joten se siitä.
[/quote]

Anna työpaikkas ihmiselle joka osaa sitä arvostaa enemmän. Sulle jää sit paremmin aikaa harrastaa ja pörrää täällä.

Vierailija
94/186 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:25"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:22"]

[/quote]

[/quote]

Jos tuo on asenteesi, niin anna toki duunisi jollekin muulle ja kokeile korvauksilla elämistä. Kyllä niilläkin hengissä pysyy, ja joku motivoituneempi pääsee tekemään töitä. Sinä voit harrastella kaikessa rauhassa.

Vierailija
95/186 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:26"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:20"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:14"]Niin ja asiallisen vastauksen saaminen edellyttää asiallista käytöstä.   -81 [/quote] Sinultakaan sitä ei ole löytynyt, joten miksi muilta vaadit sellaista mihin et itsekään kykene?

[/quote]

kuinka niin?
[/quote]

Tekstejäs ku lukee ni ne selittää kaiken.

Vierailija
96/186 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:23"]

Mikäli joutuisin valitsemaan 100000€ ja työpaikan väliltä. Niin arvaas vaan kumman valkkaisin? Sun on ehkäpä työtä tekevänä helvetin vaikea tajuta tätä asiaa. Ja kyllä, kieltäytyisin todellakin tosta rahasta. En halua almuja vaan haluaisin ihan ITSE TIENATA rahat elämiseeni. Sinä saat haukkua mut pässiks ja hulluks ja vaikka miksä muuks.

[/quote]

Etkö edelleen osaa lukea...toistan---> Kukaan ei ole puhunut haluatko töihin vai kullia, ainostaan kommentti koski etkö halua ilmaista rahaa. Kysyin haluaisitko 100000€ vai et yhtään? jos saisit valita.

Älä nyt lässytä siitä työpaikasta mitään, kysyin haluatko ilmaista rahaa?

Vierailija
97/186 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:29"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:23"]

Mikäli joutuisin valitsemaan 100000€ ja työpaikan väliltä. Niin arvaas vaan kumman valkkaisin? Sun on ehkäpä työtä tekevänä helvetin vaikea tajuta tätä asiaa. Ja kyllä, kieltäytyisin todellakin tosta rahasta. En halua almuja vaan haluaisin ihan ITSE TIENATA rahat elämiseeni. Sinä saat haukkua mut pässiks ja hulluks ja vaikka miksä muuks.

[/quote]

Etkö edelleen osaa lukea...toistan---> Kukaan ei ole puhunut haluatko töihin vai kullia, ainostaan kommentti koski etkö halua ilmaista rahaa. Kysyin haluaisitko 100000€ vai et yhtään? jos saisit valita.

[/quote]

EN HALUA!!!!!!!!! HALUAN TÖIHIN!!!!!!!!!

ynmärrätkö vai oletko vain ylikoulutettu idiootti?

Vierailija
98/186 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:28"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:25"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:22"] En mä ainakaan töitä tee pelkän rahan vuoksi. [/quote] Ihmiset on erilaisia ja turha tästä on väitellä. Itse olen töissä vain ja ainostaan rahan takia enkä tekisi minuuttiakaan töitä jos ei olisi pakko. Niin paljon tekemistä/harrastuksia muutenkin etten tarvitse työtä tuomaan elämääni sisältöä. Kuten sanoin tästä on turha alkaa vääntämään, joten se siitä. [/quote] Anna työpaikkas ihmiselle joka osaa sitä arvostaa enemmän. Sulle jää sit paremmin aikaa harrastaa ja pörrää täällä.

[/quote]

Siellä lukee: en tekisi töitä ellei olisi pakko. En minä anna työpaikkaani, koska minun on rahan takia pakko käydä siellä. Olenko ainut joka on töissä vain palkan takia?

Vierailija
99/186 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:28"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:26"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:20"] [quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:14"]Niin ja asiallisen vastauksen saaminen edellyttää asiallista käytöstä.   -81 [/quote] Sinultakaan sitä ei ole löytynyt, joten miksi muilta vaadit sellaista mihin et itsekään kykene? [/quote] kuinka niin? [/quote] Tekstejäs ku lukee ni ne selittää kaiken.

[/quote]

Saanko pyytää tarkennusta, että mikä viesteissä on ollut asiatonta?

Vierailija
100/186 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:29"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:23"]

[/quote]

[/quote]

Nyt hus teini tekemään läksyjä sieltä floodaamasta. Tuo sun oma lässytyksesi jostain lottovoitosta ei liity tähän aiheeseen yhtään mitenkään.