Millainen ihminen NAUTTII työttömän pilkkaamisesta?
Lukekaa nyt työttömien haukkujat jumalauta tämä tiedosto, alusta loppuun.
Mikä teitä oikein vaivaa?
Kommentit (186)
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 10:20"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 10:16"]
Paskapaikkoja siksi, että vaaditaan todellakin jo monia tutkintoja, jotta pätevyys hommaan riittää ja palkka ei todella ole 13e/h. Vaan kuukausiansiot lähempänä tonnia kuin kahta. Tuolla ansiotasolla harvalla on edes varaa vaadittun 80km työmatkan kustannuksiin!
[/quote]
On se kumma, että työttömälle sossupummille ei 13€/h riitä. Teille pitäisi maksaa 30€/h että viitsisitte nostaa perseenne sohvalta.
[/quote]
Osaatko lukea?
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 11:51"]
Miksi akateemisuutta pitää kokoajan korostaa?
[/quote]
Täällä halutaa korostaa omaa egoa ja selittää, että kyllä minä olen arvokas ja viisas. Heidän mielestä koulutettu sossupummi on arvokas titteli.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:00"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 11:55"]
Kyllä se akateemisuus enemmän korreiloi älyn kanssa kuin ura "kotiäitinä", vaikka mitä haluaisit uskotella itsellesi.
[/quote]
Mikäs sinun koulutus on?
[/quote]
Minun koulutukseni, muista possessiivisuffiksi eli omistusliite.
Minulla on maisterin tutkinto ja luen vapaa-ajalla toista. Eli olen osa ongelmaa, kun en ole lisääntynyt. Entä sinulla?
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 11:15"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 11:11"]
Ohis, mutta itse asiassa se on ongelma koko yhteiskunnalle. Älykkäät akateemiset naiset tekevät lapsia myöhään ja vähän, kun taas naiset, joilla ei ole älliä tehdä elämässään oikein mitään muutakaan, alkavat poikia parinkympin korvilla ja vääntävät sitten elämäntyönään mukuloita, jotka ovat äitinsä kanssa samalla tasolla. Tutkitusti äidin älykkyys nimittäin periytyy lapselle selvemmin.
t: vela
[/quote]
Tarkoittaako akateeminen koulutus automaattisesti älykäs? Eli akateemiset ovat mensalaisia halutessaan kaikki. Koulutuksen voi (jopa akateemisen) hommata kovalla työllä, vaikka ÄO ei olisikaan yli 130. Joten turhaa yleistystä taas.
[/quote]
Kyllä se akateemisuus enemmän korreiloi älyn kanssa kuin ura "kotiäitinä", vaikka mitä haluaisit uskotella itsellesi.
[/quote]
Elämäm koululaiset alapeukuttavat!
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:05"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 11:51"]
Miksi akateemisuutta pitää kokoajan korostaa?
[/quote]
Täällä halutaa korostaa omaa egoa ja selittää, että kyllä minä olen arvokas ja viisas. Heidän mielestä koulutettu sossupummi on arvokas titteli.
[/quote]
Kyllähän jopa työtön akateeminen on yhteiskunnalle potentiaalisesti arvokkaampi kuin joku perusduunari, jolla älli ei muuhun riitäkään kuin siihen perustason suorittavaan työhön. Akateeminen kykenee siihen ja moneen muuhun. Lisäksi akateemisuus osoittaa, että ihminen on tavoitteellinen, kunnianhimoinen ja valmis työskentelemään menestyksensä eteen. Ei mene siitä, mistä aita on matalin, kuten kovin moni duunariksi tai vaikka lähihoitsuksi päätynyt. Ymmärrän, että tätä on tietysti vaikea myöntää itselleen, jos ei parempaan ole rahkeita.
[/quote]
Mikäs sinun koulutus on?