Millainen ihminen NAUTTII työttömän pilkkaamisesta?
Lukekaa nyt työttömien haukkujat jumalauta tämä tiedosto, alusta loppuun.
Mikä teitä oikein vaivaa?
Kommentit (186)
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:28"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:26"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:20"] [quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:14"]Niin ja asiallisen vastauksen saaminen edellyttää asiallista käytöstä. -81 [/quote] Sinultakaan sitä ei ole löytynyt, joten miksi muilta vaadit sellaista mihin et itsekään kykene? [/quote] kuinka niin? [/quote] Tekstejäs ku lukee ni ne selittää kaiken.
[/quote]
Saanko pyytää tarkennusta, että mikä viesteissä on ollut asiatonta?
[/quote]
Asiattomuus ja suoranainen tyhmyys kulkee käsikädessä. Ethän sä nyt osaakaa huomata omia mokias. ;)
Paha. Ilkeä ja pahansuopa ihminen. Mulla on työkkärin virkailijana juuri sellainen ihminen, joka tekee kaikkensa aiheuttaakseen pakosti sinne tulleelle työttömälle niin kurjan olon kuin mahdollista. Toivon kovasti, että hän joutuisi työttömäksi mitä pikimmin. Hän jos kuka tarvitsisi omakohtaista kokemusta siitä mitä on olla työtön.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:30"]
EN HALUA!!!!!!!!! HALUAN TÖIHIN!!!!!!!!! ynmärrätkö vai oletko vain ylikoulutettu idiootti?
[/quote]
Koska haluat vain töihin ja raha ei ole tärkeää, niin oletko ajatellut jotain palkatonta vapaaehtoistyötä?
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:33"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:28"] [quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:26"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:20"] [quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:14"]Niin ja asiallisen vastauksen saaminen edellyttää asiallista käytöstä. -81 [/quote] Sinultakaan sitä ei ole löytynyt, joten miksi muilta vaadit sellaista mihin et itsekään kykene? [/quote] kuinka niin? [/quote] Tekstejäs ku lukee ni ne selittää kaiken. [/quote] Saanko pyytää tarkennusta, että mikä viesteissä on ollut asiatonta? [/quote] Asiattomuus ja suoranainen tyhmyys kulkee käsikädessä. Ethän sä nyt osaakaa huomata omia mokias. ;)
[/quote]
etkä sinä kykene niitä minulle osoittamaan.
Millainen ihminen NAUTTII muiden varoilla elämisestä?
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:30"]
EN HALUA!!!!!!!!! HALUAN TÖIHIN!!!!!!!!! ynmärrätkö vai oletko vain ylikoulutettu idiootti?
[/quote]
Koska haluat vain töihin ja raha ei ole tärkeää, niin oletko ajatellut jotain palkatonta vapaaehtoistyötä?
[/quote]
Juu, vastauksesi kertoikin sinusta jo kaiken. Olet vain idiootti joka ei ymmärrä tätä pointtia ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:38"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:33"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:28"] [quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:26"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:20"] [quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:14"]Niin ja asiallisen vastauksen saaminen edellyttää asiallista käytöstä. -81 [/quote] Sinultakaan sitä ei ole löytynyt, joten miksi muilta vaadit sellaista mihin et itsekään kykene? [/quote] kuinka niin? [/quote] Tekstejäs ku lukee ni ne selittää kaiken. [/quote] Saanko pyytää tarkennusta, että mikä viesteissä on ollut asiatonta? [/quote] Asiattomuus ja suoranainen tyhmyys kulkee käsikädessä. Ethän sä nyt osaakaa huomata omia mokias. ;)
[/quote]
etkä sinä kykene niitä minulle osoittamaan.
[/quote]
etkä sinäkään ole edelleenkään laittanut listaa tänne firmoista jotka haluaa työntekijöitä.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 10:20"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 10:16"]
Paskapaikkoja siksi, että vaaditaan todellakin jo monia tutkintoja, jotta pätevyys hommaan riittää ja palkka ei todella ole 13e/h. Vaan kuukausiansiot lähempänä tonnia kuin kahta. Tuolla ansiotasolla harvalla on edes varaa vaadittun 80km työmatkan kustannuksiin!
[/quote]
On se kumma, että työttömälle sossupummille ei 13€/h riitä. Teille pitäisi maksaa 30€/h että viitsisitte nostaa perseenne sohvalta.
[/quote]
Olisi mielenkiintoista tietää, että millainen koulutus ja työkokemus on ihmisellä, joka kirjoittaa tuollaista paskaa.
Sä oot trollannut ja haukkunut täällä itsellesi täysin vieraita ihmisiä jo riittävän kauan. Eikö sulla todellakaan ole tänään parempaa tekemistä?
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:40"]Millainen ihminen NAUTTII muiden varoilla elämisestä?
[/quote]
Näköjää valtaosa työtä tekevistä olisi valmiita vaihtamaan paikkoja työttömien kanssa? Eiku mites se menikää.......päätä auotaan kokoajan, mut muuhun ei kyetäkään.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 10:22"]
"Isoa palkkapussia ja unelmaduunia" :D Olet ilmeisesti alle 30-vuotias? Sulla ilmiselvään ei ole pienintäkään käsitystä siitä, mikä on keski-ikäisten, jo pitkän uran tehneiden perheellisten ja yt-neuvotteluissa vakityöpaikastaan irtisanottujen työllistymistilanne.
Et myöskään tunnu olevan perillä merkonomien ja tradenomien työllisyystilanteesta, etkä siitä kuinka paljon nykyisin on tunkua ihan vain "kaupan kassaksi".
[/quote]
Olet oikeassa, olen alle 30-vuotias mutta useamman vuoden työura kuitenkin takana. Ja olen itseasiassa tradenomi :D Lähinnä naurattaa kaverit jotka ovat valmistuneet joko amk:sta tai yliopistosta ja nyt ovat istuneet useamman vuoden työttöminä kun oman alan duuniin ei tulla hakemaan kotiovelta.
En ole väittänyt olevan mitään yritystä. Nyt te yhdistelette kommentteja eri kirjoittajilta.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:40"]
Millainen ihminen NAUTTII muiden varoilla elämisestä?
[/quote]
Ai tarkoitatko tuota, joka jankkaa jostain lottovoitoista tuossa?
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 10:26"]
"Isoa palkkapussia ja unelmaduunia" :D Olet ilmeisesti alle 30-vuotias? Sulla ilmiselvään ei ole pienintäkään käsitystä siitä, mikä on keski-ikäisten, jo pitkän uran tehneiden perheellisten ja yt-neuvotteluissa vakityöpaikastaan irtisanottujen työllistymistilanne.
Et myöskään tunnu olevan perillä merkonomien ja tradenomien työllisyystilanteesta, etkä siitä kuinka paljon nykyisin on tunkua ihan vain "kaupan kassaksi".
[/quote]
Olet oikeassa, olen alle 30-vuotias mutta useamman vuoden työura kuitenkin takana. Ja olen itseasiassa tradenomi :D Lähinnä naurattaa kaverit jotka ovat valmistuneet joko amk:sta tai yliopistosta ja nyt ovat istuneet useamman vuoden työttöminä kun oman alan duuniin ei tulla hakemaan kotiovelta.
[/quote]
Matalakoulutetulta kakaralta sinä tosiaan vaikutitkin. Sulla ei siis todellakaan ole mitään käsitystä yliopistosta aikoinaan valmistuneiden ja pitkää uraa jo tehneiden, yli 40-vuotiaiden perheellisten uudelleentyöllistymisongelmista.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:30"]
[/quote]
[/quote]
Ahaa, koska en halua miljoonia vaan töitä niin mun pitäs tehä sitä ilmasiks? Siis sitä samaa työtä mistä sinä vedät liksaa? :D
Vittu sun järjenjuoksus kanssa. :D En halua miljoonia, haluan korvauksen työstä. Liikaa vaadittu? Ymmärrätkö nyt? Vai haenko ratakiskon pätkän mistä taivuttelen asian sulle?
Tosin, tyhmälle on turha yrittää selittää näinkin yksinkertaista asiaa, millä älynlahjoilla SÄ oot töitä saanu?!
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 10:29"]
Matalakoulutetulta kakaralta sinä tosiaan vaikutitkin. Sulla ei siis todellakaan ole mitään käsitystä yliopistosta aikoinaan valmistuneiden ja pitkää uraa jo tehneiden, yli 40-vuotiaiden perheellisten uudelleentyöllistymisongelmista.
[/quote]
Alle 30-vuotias on automaattisesti kakara :D ikis, oletko se sinä?
Nyt oli kyllä niin hienoa argumentointia että jäin ihan sanattomaksi. (aloituksessa ei muuten täsmennetty keskustelun koskevan vain yliopistosta aikoinaan valmistuneiden ja pitkää uraa jo tehneiden, yli 40-vuotiaiden perheellisten uudelleentyöllistymisongelmia, mutta hienoa että täsmensit)
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:46"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:30"] EN HALUA!!!!!!!!! HALUAN TÖIHIN!!!!!!!!! ynmärrätkö vai oletko vain ylikoulutettu idiootti? [/quote] Koska haluat vain töihin ja raha ei ole tärkeää, niin oletko ajatellut jotain palkatonta vapaaehtoistyötä? [/quote] Ahaa, koska en halua miljoonia vaan töitä niin mun pitäs tehä sitä ilmasiks? Siis sitä samaa työtä mistä sinä vedät liksaa? :D Vittu sun järjenjuoksus kanssa. :D En halua miljoonia, haluan korvauksen työstä. Liikaa vaadittu? Ymmärrätkö nyt? Vai haenko ratakiskon pätkän mistä taivuttelen asian sulle? Tosin, tyhmälle on turha yrittää selittää näinkin yksinkertaista asiaa, millä älynlahjoilla SÄ oot töitä saanu?!
[/quote]
Kyseessä on joku koululainen tai max. isin firmassa suojatyöpaikassa häärivä. Ei siihen mitään suurta älliä tarvita.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:47"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:46"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:30"] EN HALUA!!!!!!!!! HALUAN TÖIHIN!!!!!!!!! ynmärrätkö vai oletko vain ylikoulutettu idiootti? [/quote] Koska haluat vain töihin ja raha ei ole tärkeää, niin oletko ajatellut jotain palkatonta vapaaehtoistyötä? [/quote] Ahaa, koska en halua miljoonia vaan töitä niin mun pitäs tehä sitä ilmasiks? Siis sitä samaa työtä mistä sinä vedät liksaa? :D Vittu sun järjenjuoksus kanssa. :D En halua miljoonia, haluan korvauksen työstä. Liikaa vaadittu? Ymmärrätkö nyt? Vai haenko ratakiskon pätkän mistä taivuttelen asian sulle? Tosin, tyhmälle on turha yrittää selittää näinkin yksinkertaista asiaa, millä älynlahjoilla SÄ oot töitä saanu?!
[/quote]
Kyseessä on joku koululainen tai max. isin firmassa suojatyöpaikassa häärivä. Ei siihen mitään suurta älliä tarvita.
[/quote]
Veikkaan, et isin suojatyöpaikasta nautiskeleva lusmu on näiden tekstien takana. Ei edes kouluu noilla älynlahjoilla päästä.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 10:29"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 10:26"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
http://cartman.naurunappula.com/screen/39/ec/39eceed65490c1fd/0/661685.jpg
Keskimmäinen :D
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:46"]
Ahaa, koska en halua miljoonia vaan töitä niin mun pitäs tehä sitä ilmasiks? Siis sitä samaa työtä mistä sinä vedät liksaa? :D Vittu sun järjenjuoksus kanssa. :D En halua miljoonia, haluan korvauksen työstä. Liikaa vaadittu? Ymmärrätkö nyt? Vai haenko ratakiskon pätkän mistä taivuttelen asian sulle? Tosin, tyhmälle on turha yrittää selittää näinkin yksinkertaista asiaa, millä älynlahjoilla SÄ oot töitä saanu?!
[/quote]
Sinähän halusit myös elämääsi sisältöä työn muodossa. Nyt kun ei ole palkkatyötä tarjolla, niin voisit saada vapaaehtoistyöllä elämääsi sisältöä. Eikö muiden auttaminen vapaaehtoistyön merkeissä kiinnosta? Onko raha vaan ainut motivaattori?
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:28"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:25"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:22"] En mä ainakaan töitä tee pelkän rahan vuoksi. [/quote] Ihmiset on erilaisia ja turha tästä on väitellä. Itse olen töissä vain ja ainostaan rahan takia enkä tekisi minuuttiakaan töitä jos ei olisi pakko. Niin paljon tekemistä/harrastuksia muutenkin etten tarvitse työtä tuomaan elämääni sisältöä. Kuten sanoin tästä on turha alkaa vääntämään, joten se siitä. [/quote] Anna työpaikkas ihmiselle joka osaa sitä arvostaa enemmän. Sulle jää sit paremmin aikaa harrastaa ja pörrää täällä.
[/quote]
Siellä lukee: en tekisi töitä ellei olisi pakko. En minä anna työpaikkaani, koska minun on rahan takia pakko käydä siellä. Olenko ainut joka on töissä vain palkan takia?
[/quote]
Olet.