Millainen ihminen NAUTTII työttömän pilkkaamisesta?
Lukekaa nyt työttömien haukkujat jumalauta tämä tiedosto, alusta loppuun.
Mikä teitä oikein vaivaa?
Kommentit (186)
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:44"]
Minkälainen ihminen nauttii ylipäänsä ihmisten pilkkaamisesta??
[/quote]
No millaisia täällä nyt pyörii. Esim. viikottain saa lukea kuinka kaikki muslimit on murhaajia jne. Näiden kommenttien kirjoittajat tietävät itsekin ettei se ole totta, mutta pahaa oloa pitää päästä purkamaan.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:44"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:36"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:28"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:26"] nim. 523€ kuukaudessa kituuttava rikas(?) työtön!!!!!!! [/quote] Ilmaista rahaa jonka veronmaksajat sinulle maksavat. Eli ole onnellinen siitäkin. [/quote] Kuule, tuo on summa minkä minä saan VEROJEN maksun jälkeen käteeni. Ja se veroprosentti on 20. Mutta jos nyt vittu NOIN kade olet mun rikkauksilleni, niin mielelläni tulen sun duunis tekee sun palkalla. Sä voit maataki sit persr homees himas ja vittuilla pikkusen vielä lisää työttömille
[/quote]
Maksat veroa sinulle ilmaiseksi annetuista rahoista, ja kehtaat kirjoittaa maksavasi VEROA isolla. Työläiset maksavat veroa itse tienaamistaan rahoista, joten siinä on aika suuri ero. Monessa maassa työttömillä ei ole mitään turvaa valtion puolesta, joten ole onnellinen ettei tarvitse emätintä myydä elääkseen.
[/quote]
Anna työs mulle. Mä sentäs osaan arvostaa sitä enemmmän mitä sinä.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:44"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:36"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:28"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:26"] nim. 523€ kuukaudessa kituuttava rikas(?) työtön!!!!!!! [/quote] Ilmaista rahaa jonka veronmaksajat sinulle maksavat. Eli ole onnellinen siitäkin. [/quote] Kuule, tuo on summa minkä minä saan VEROJEN maksun jälkeen käteeni. Ja se veroprosentti on 20. Mutta jos nyt vittu NOIN kade olet mun rikkauksilleni, niin mielelläni tulen sun duunis tekee sun palkalla. Sä voit maataki sit persr homees himas ja vittuilla pikkusen vielä lisää työttömille
[/quote]
Maksat veroa sinulle ilmaiseksi annetuista rahoista, ja kehtaat kirjoittaa maksavasi VEROA isolla. Työläiset maksavat veroa itse tienaamistaan rahoista, joten siinä on aika suuri ero. Monessa maassa työttömillä ei ole mitään turvaa valtion puolesta, joten ole onnellinen ettei tarvitse emätintä myydä elääkseen.
[/quote]
Kuinka monen palkka loppujen lopuksi maksetaan verorahoista? Julkisella sektorilla tietenkin, ja lisäksi kaikenlaisten yritystukien yms. muodossa, jotka olisi tarkoitettu työllistämiseen, mutta menevätkin ahneiden taskuun!
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:40"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:11"]
Kyllähän jopa työtön akateeminen on yhteiskunnalle potentiaalisesti arvokkaampi kuin joku perusduunari, jolla älli ei muuhun riitäkään kuin siihen perustason suorittavaan työhön. Akateeminen kykenee siihen ja moneen muuhun. Lisäksi akateemisuus osoittaa, että ihminen on tavoitteellinen, kunnianhimoinen ja valmis työskentelemään menestyksensä eteen. Ei mene siitä, mistä aita on matalin, kuten kovin moni duunariksi tai vaikka lähihoitsuksi päätynyt. Ymmärrän, että tätä on tietysti vaikea myöntää itselleen, jos ei parempaan ole rahkeita.
[/quote]
Arvokkaampi, koska on tullut maksamaan yhteiskunnalle niin paljon?
Monen duunarin veroilla on maksettu koulutuksesi...
Ja nyt kunnon töihin kelpaamattomana tuhlaat yhteiskunnan elättinä taas niiden duunareiden verorahoja...
Vaatihan tuo pokkaa; elää suurin osa elämästään elättinä. Suuren älynsä kera.
Ja lähärin hoidossa todennäköisesti viimeisen henkäyksesi vedät. Palveli sinua paskaseen loppuusi asti<3
[/quote]
Voi kuule, kyllä valtaosa akateemisista on rahoittanut opintonsa duunaritason hommilla, joista on maksanut veroa. Ja työllistyessään maksaa vielä enemmän veroa.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:46"]
Opettele ihmeessä kirjoittamaan äidinkieltäsi, niin ei tarvitse pelata kuvilla.
[/quote]
Ohis.
Sinun kannattaa mennä jonnekkin toisaalle kirjoittelemaan, jos vaadit nettikeskustelussa virheetöntä oikeinkirjoitusta. Tarkista ihmeessä muutkin ketjut, jos löytyisi lisää possessiivisuffiksia...jne.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:47"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:44"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:36"] [quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:28"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:26"] nim. 523€ kuukaudessa kituuttava rikas(?) työtön!!!!!!! [/quote] Ilmaista rahaa jonka veronmaksajat sinulle maksavat. Eli ole onnellinen siitäkin. [/quote] Kuule, tuo on summa minkä minä saan VEROJEN maksun jälkeen käteeni. Ja se veroprosentti on 20. Mutta jos nyt vittu NOIN kade olet mun rikkauksilleni, niin mielelläni tulen sun duunis tekee sun palkalla. Sä voit maataki sit persr homees himas ja vittuilla pikkusen vielä lisää työttömille [/quote] Maksat veroa sinulle ilmaiseksi annetuista rahoista, ja kehtaat kirjoittaa maksavasi VEROA isolla. Työläiset maksavat veroa itse tienaamistaan rahoista, joten siinä on aika suuri ero. Monessa maassa työttömillä ei ole mitään turvaa valtion puolesta, joten ole onnellinen ettei tarvitse emätintä myydä elääkseen. [/quote] Anna työs mulle. Mä sentäs osaan arvostaa sitä enemmmän mitä sinä.
[/quote]
En minä ole sanonut etten arvostaisi työtäni. Olen vihjaissut etten arvosta verorahoilla eläjiä jotka valittavat siitä, että saavat liian vähän rahaa tekemättä mitään.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:48"]
Kuinka monen palkka loppujen lopuksi maksetaan verorahoista?
[/quote]
Varmaan monen, mutta he tekevät sen eteen töitä eikä makaa sohvalla kuten työttömät.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:58"]
[/quote]
Varmaan monen, mutta he tekevät sen eteen töitä eikä makaa sohvalla kuten työttömät.
[/quote]
Kaikki työttömät siis makaavat vain sohvalla ja jokainen työtön on työtön ainoastaan omaa syytään?
Mitä sinä teet työksesi, millä koulutuksella?
Olisin vaan kiinnostunut tietämään, että ketkä noita järjettömiä trolliyleistyksiä täällä kirjoittelevat.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:49"]
Arvokkaampi, koska on tullut maksamaan yhteiskunnalle niin paljon? Monen duunarin veroilla on maksettu koulutuksesi...
Ja nyt kunnon töihin kelpaamattomana tuhlaat yhteiskunnan elättinä taas niiden duunareiden verorahoja...
Ja lähärin hoidossa todennäköisesti viimeisen henkäyksesi vedät. Palveli sinua paskaseen loppuusi asti<3
[/quote]
Voi kuule, kyllä valtaosa akateemisista on rahoittanut opintonsa duunaritason hommilla, joista on maksanut veroa. Ja työllistyessään maksaa vielä enemmän veroa.
[/quote]
Ja mihin suurin osa akateemista työllistyy? Julkisen sektorin virkoihin?
Tekemään turhaa tutkimusta ja opettamaan yliopistoihin?
Pelkkiä paperinpyörittäjiä, jotka ei nykyään ilmiselvästi kykene ideoimaan ja kehittämään mitään TUOTTAVAA, millä tämäkin maa nousisi lamasta. Te vain tuhlaatte. Myös älynne. Jos sitä edes on...
[/quote]
[/quote]
"Varmaan monen..." :'D
Toi on joku ylilaudan teini taas.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:55"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:47"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:44"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:36"] [quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:28"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:26"] nim. 523€ kuukaudessa kituuttava rikas(?) työtön!!!!!!! [/quote] Ilmaista rahaa jonka veronmaksajat sinulle maksavat. Eli ole onnellinen siitäkin. [/quote] Kuule, tuo on summa minkä minä saan VEROJEN maksun jälkeen käteeni. Ja se veroprosentti on 20. Mutta jos nyt vittu NOIN kade olet mun rikkauksilleni, niin mielelläni tulen sun duunis tekee sun palkalla. Sä voit maataki sit persr homees himas ja vittuilla pikkusen vielä lisää työttömille [/quote] Maksat veroa sinulle ilmaiseksi annetuista rahoista, ja kehtaat kirjoittaa maksavasi VEROA isolla. Työläiset maksavat veroa itse tienaamistaan rahoista, joten siinä on aika suuri ero. Monessa maassa työttömillä ei ole mitään turvaa valtion puolesta, joten ole onnellinen ettei tarvitse emätintä myydä elääkseen. [/quote] Anna työs mulle. Mä sentäs osaan arvostaa sitä enemmmän mitä sinä.
[/quote]
En minä ole sanonut etten arvostaisi työtäni. Olen vihjaissut etten arvosta verorahoilla eläjiä jotka valittavat siitä, että saavat liian vähän rahaa tekemättä mitään.
[/quote]
Tekstisäsi pystyy päättelemään paljon. Edelleen anna työsi ihmiselle joka "makaa himassa veronmaksajien ilmaisilla rahoilla" ja anna yhdelle ihmiselle elämään sisältöä. Sinullehan näyttää riittävän tämä palsta ja ihmisten haukkuminen.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 13:03"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:49"]
Arvokkaampi, koska on tullut maksamaan yhteiskunnalle niin paljon? Monen duunarin veroilla on maksettu koulutuksesi...
[/quote]
[/quote]
Ja mihin suurin osa akateemista työllistyy? Julkisen sektorin virkoihin?
Tekemään turhaa tutkimusta ja opettamaan yliopistoihin?
Pelkkiä paperinpyörittäjiä, jotka ei nykyään ilmiselvästi kykene ideoimaan ja kehittämään mitään TUOTTAVAA, millä tämäkin maa nousisi lamasta. Te vain tuhlaatte. Myös älynne. Jos sitä edes on...
[/quote]
Sun argumentointisi on niin ala-arvoista, että se on törkyä jopa av-trolliksi. Kaikki kommenttisi oikein huutavat yleissivistyksen puutetta, luetko lainkaan uutisia, seuraatko ollenkaan yhteiskunnallisia asioita?
Todella kiusallisen huonoa tekstiä, Demin 16-vuotiaatkin kirjoittavat paremmin.
"Tekemään turhaa tutkimusta ja opettamaan yliopistoihin?" Aah, mikä myötähäpeä :'D
Kuinka joku voi olla noin YKSINKERTAINEN.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 13:10"]
"Tekemään turhaa tutkimusta ja opettamaan yliopistoihin?" Aah, mikä myötähäpeä :'D Kuinka joku voi olla noin YKSINKERTAINEN.
[/quote]
Kieltämättä ylilautalaiset pitävät palstan tason korkealla! Kirjoitellaan "maan nostamisesta lamasta TUOTTAVUUDELLA" ja moititaan "yliopistossa opettavia", ymmärtämättä lainkaan, mistä tämänhetkisessä taantumassa on kyse.
Teinit ovat av:n parasta viihdettä!
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 13:02"]
[/quote]
Kaikki työttömät siis makaavat vain sohvalla ja jokainen työtön on työtön ainoastaan omaa syytään?
Mitä sinä teet työksesi, millä koulutuksella?
Olisin vaan kiinnostunut tietämään, että ketkä noita järjettömiä trolliyleistyksiä täällä kirjoittelevat.
[/quote]
Osa istuu, osa makaa ja osa seisoo, mutta ei ole tuottavassa työssä. En ottanut kantaa ovatko omasta tahdosta vai ei.
Olen katsastusmies eli koulutukseni on autoinsinööri. En vain katsasta autoja, vaan valvon myös kuljettajatutkintoja eli ajatan inssejä. Olen kaukana akateemisesta, amispohjalta ammattikorkeaan.
[/quote]
[/quote]
Eivät välttämättä tee...
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 13:05"]
Edelleen anna työsi ihmiselle joka "makaa himassa veronmaksajien ilmaisilla rahoilla" ja anna yhdelle ihmiselle elämään sisältöä.
[/quote]
Siitä voit hakea töitä, siellä niitä on jos haluat samaa työtä tehdä.
Sinä suuresti kunnioitettu akateeminen!
Mitä annat isänmaallesi?
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 13:18"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 13:05"]
Edelleen anna työsi ihmiselle joka "makaa himassa veronmaksajien ilmaisilla rahoilla" ja anna yhdelle ihmiselle elämään sisältöä.
[/quote]
Siitä voit hakea töitä, siellä niitä on jos haluat samaa työtä tehdä.
https://www.google.fi/#q=katsastusmies+ty%C3%B6paikat
[/quote]
Niin? En pyytänyt mitä tahansa työtä vaan juurikin SINUN työpaikkasi. Suureen ääneen täällä työttömiä haukut niin anna Sinä työsi jollekin työttömälle ja mene sinä makaan sinne himaas perse homees sohvalle. Olethan vain kateellinen rikkaille tuöttömille! ;)
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:22"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:06"]
Minun koulutukseni, muista possessiivisuffiksi eli omistusliite.
[/quote]
http://vignette4.
[/quote]
Opettele ihmeessä kirjoittamaan äidinkieltäsi, niin ei tarvitse pelata kuvilla.