Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äidin kanssa tuli taas paha mieli

Vierailija
06.11.2021 |

Koska hän ei yhtään ota vastuuta omista virheistään äitinä.
Kerroin hänelle, että perheterapeutti (oman ja lasteni) oli sanonut (nyt kolmantena ja terapian lopetusvuotena), että mulla on varmaankin (oman äitini aiheuttama) kiintymyssuhteen trauma ja siis olen kärsinyt koko aikuisikäni masennuksesta ja kaikenlaisesta pahasta mielestä, niin äitini sanoi ”älä kuuntele sitä trapeuttia!”
Aivan kuin terapeutti olisi keksinyt asian ja aivan kuin hänen ei äitinä tulisi olla superpahoillaan, että hänestä tuollaista epäillään! Ja siitä, miten mä olen saanut kärsiä hänen vikojensa takia!
Hän ryhtyi huutamaan puhelimeen, pahoitti taas mielensä, kun ei saakaan pelkkiä kehuja (en koskaan kehukaan häntä, koska ei ole aihetta), vaan pitäisi katsoa silmiin sitä omaa laadukkuutta ja tasottomuutta äitinä! Ja jos lastaan akastaisi, niin sanoa, miten pahoillaan on.
Koska hänen käytöksestään ovat saaneet nyt minun lapeni kärsiä sen muodossa, että hänen takiaan minulla on kiintymyssuhteen trauma.

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli hukkaan meni nekin tapaamiset. Et ole edennyt siitä siihen ajatustesi kanssa.

Mmmmm…itä?

Ap

Vierailija
22/96 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on nimenomaan hyvin mennyt terapia, jos perheterapeutti tajuaa kolmantena vuotena, että mulla on (äitini aiheuttama) kiintymyssuhteen trauma. Parempi myöhään kun ei milloinkaan. Se tulikin esille vain siksi, koska olimme terapiassa koko perhe (paitsi nuorin sillä kertaa ei).

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äitini pitäisi yltää OMIIN SANOIHINSA ja vaatia nyt itseltään AIKUISMAISTA JA KYPSÄÄ KÄYTÖSTÄ! Sitä vaati aina minulta. Miten menee niin kuin omasta mielestä vaatiminen, kun itse on epäkypsä kakara omalle lapselleen?

Ap

Vierailija
24/96 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en hyväksy enä suvaitse OLLENKAAN mun äidiltä mitään epäkypsää ja lapsellista käytöstä! Jos joku syyttää, syytökset on otettava vakavasti, eikä siinä saa alkaa kiukuttelemaan ja pelleilemään ja huutamaan! Nih! Nmä hänen omia sanojaan! Aina puhui tällä lailla mulle! Niin NYT! Nyt on se hetki lunastaa oma esimerkkinsä sitte!

Ap

Vierailija
25/96 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei annettu pienen eikä myöhemminkään tissiä

Vierailija
26/96 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sanoi, että jos joku syyttää, niin KUUNTELE, miä sillä toisella on sanottavanaan, ÄLÄKÄ PAHOITA SEN TOISEN MIELTÄ!!!!!! Niiiiiii!!!!!!!!???????????

Mites nyt menee niin kuin omasta mielestä, miksi ei kuuntele minua, miksi edelleen pahoittaa mun mieleni huutamalla ja suuttumalla, kun HÄNELLE SANOTAAN ASIASTA ?!

:D

Ap

Vierailija
27/96 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen koko aikuisikäni sanonut hänelle A-SI-AS-TA, sanonut hänen ilkeytensä pilanneen mun toimintaani äitinä, missä on kypsä aikuismainen käytös kun saa vastattavakseen seurauksia omasta huonosta käytöksestään? Hä?

Ap

Vierailija
28/96 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään ajattelis lastensa ml. lastenlastensa asiaa, niin koittaisi AUTTAA JA KORJATA TEKEMÄNSÄ JÄLJET JA VAURIOT tai ainakin olla mahdollisimman vähän haitaksi mun paranemisprosessille.

Eikä käyttäytyisi lapsellisesti huutaen sille, jonka lapsetkin vielä kärsivät siitä huudosta heidän äidilleen, eli mulle, joka en ole tehnyt yhtään mitään ansitakseni pahaa!

Ap

Vierailija
29/96 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ajattele, että hänen kiukkunsa ja hänen epäkypsyytensä satuttaa ja häiritsee HÄNEN OMAA LASTAAN, joka ei ol tehnyt yhtään mitään ansaitakseen pahaa ja paskaa siltä, jonka piti olla se maailman paras ihminen lapselle???????

Ap

Vierailija
30/96 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen pitäisi soittaa ja pyytää anteeksi. En mä häntä arvostele siitä, että hän oli huono äiti, vaan siitä, että hän ei kanna siitä vastuuta vaan yrittää vierittää sen MULLE!!!!!!!!!!!!!!!!

Ap

Vierailija
31/96 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka niitä käyntejä terapiassa.

Vierailija
32/96 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatka niitä käyntejä terapiassa.

Ei mulla ole omaa terapiaa tällä hetkellä.

Ap

Vierailija
33/96 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tosi iso synti ensin traumatisoida lapsi, vaikka se voikin tapahtua vain, koska henkilö on 9mien traumojensa uhri, mutta on synti satuttaa oma lastaan ja se on superluokan synti, että yrittää syyttää lastaan siitä! Kaikista niistä vaurioista ja vioista joita lapseen sen takia tuli, että itse toimi äitinä pahasti!

Mun äiti yrittää syyttää minua. Mitä se kuvittelee, että ”älä kuuntele sitä terapeuttia” oikein auttaa????? Se auttaisi vain häntä! Kukaan ei sano, että mitäs satutit lastasi!

Ap

Vierailija
34/96 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyihän sen terapeutin antaa jotain vastinetta sun rahoille eikä sanoa totuutta eli että olet umpihullu, pakkomielteinen narsisti.

joo. terapeutin täytyy pitää kiinni asiakkaistaan ja tuloistaan. hulluja pitää myötäillä, että ne tulisivat uudelleen maksamaan terapeutin kalliista ajasta. ei hulluille saa sanoa totuutta. ne suuttuisivat ja lähtisivät pois, eivätkä enää tuottaisi rahaa terapeutille

Vierailija
35/96 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh

Vierailija
36/96 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n äiti on hyvä ihminen. keskimääräistä parempi jopa, kun on joutunut kestämään ap:n valitusta ja uhriutumista

Vierailija
37/96 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksuhali ap:n äidille. On varmaan ollut tosi rankkaa kasvattaa ap:n kaltaista narsistia

Vierailija
38/96 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyihän sen terapeutin antaa jotain vastinetta sun rahoille eikä sanoa totuutta eli että olet umpihullu, pakkomielteinen narsisti.

joo. terapeutin täytyy pitää kiinni asiakkaistaan ja tuloistaan. hulluja pitää myötäillä, että ne tulisivat uudelleen maksamaan terapeutin kalliista ajasta. ei hulluille saa sanoa totuutta. ne suuttuisivat ja lähtisivät pois, eivätkä enää tuottaisi rahaa terapeutille

No tää ei kylläkään mene niin. Tajusitko, toimiiko sulla aivoissa mitään, että kyse oli perheterapeutista? Emme me ole sellaista hankkineet, vaan se on osa poikamme hoitoa, koska hänellä on autistisia piirteitä ja ollut kaksi masennusjaksoa 4- ja 8-vuotiaana lääkärin mukaan. Lääkäri tosin diagnosoi ne vasta kun tapasi lapsen ekaa kertaa tämän ollessa 10-v. Sen aikana lapsella ei ole masennusjaksoa todettu. Mutta sen kanssa pitää olla koko ajan varpaillaan, ettei mene siihen.

Ap

Vierailija
39/96 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksuhali ap:n äidille. On varmaan ollut tosi rankkaa kasvattaa ap:n kaltaista narsistia

Säet ole mikään hyvä äiti jos tuollalailla asian näet, mutta itsepähän tyhmyyttäsi kaikille esittelet.

Ap

Vierailija
40/96 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap:n äiti on hyvä ihminen. keskimääräistä parempi jopa, kun on joutunut kestämään ap:n valitusta ja uhriutumista

Ei ole äitinä. Äitiydessä ei todellakaan ole lapselle hyvääiti sellainen, jonka lapsella on kiintymyssuhteen trauma aikuisena.

Ap