Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lidlin asiakkaat miksi käytte muualla?!?

Vierailija
19.01.2015 |

Mä en tajua kun pääsääntöisesti Lidlin asiakkaat valittavat S- ja K- kaupan hinnoista, miksi?! 

Käykää te siellä Lidlissä ja antakaa ihmisten jotka haluavat palvelua käydä noissa K- ja S- ryhmissä.

olen itse töissä S- kaupassa ja joka päivä saa kuulla kuinka x tuote on halvempi lidlissä jne.. Niin mitä sä sitten täällä teet?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun idiootti, se valitus johtuu siitä että ihmiset pitävät s-marketista koska ovat sielä asioineet varmaan koko elämänsä ny heitä harmittaa hintaero. Pitää olla parempi asenne heitä kohtaan ja kertoa miksi asia on näin eikä olla heti karkoittamassa.

Vierailija
2/50 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidliin on matkaa 5 km, S-kauppaan ja K-kauppaan n. 0.5 km. Tämän vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut eroa saamassani palvelussa Lidlin ja S-Marketin välillä. Jos joskus käyn lähempänä sijaitsevassa S-Marketissa niin en valita hinnasta koska tiedän että korkeat hinnat kuuluvat ketjun imagoon vaan valitan tuoreiden kasvisten ja marinoimattoman lihan puutetta ja lähden sitten sinne Lidliin kuitenkin. 

Vierailija
4/50 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt. Huudetaan niin Lidlin puolesta, mutta silti haetaan puolet ostoksista muista marketeista. Kun siellä on niin halpaa ja hyvät valikoimat niin on se kumma, että tarttee vielä muihin kauppoihin mennä. Ehkä se ei olekaan niin hyvä kauppa, kuin annetaan ymmärtää...

Vierailija
5/50 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy Lidlissä periaatteestakaan. Välillä käyn katsomassa onko tuotteet halventunut, eniten ostetut tuotteet halvempia muualla, maito, ruiseväs, kana, jauheliha, juusto. Enkä kävisi muutenkaan, ahdas ja pimeä, mieluummin käyn S-Marketissa ja Cittarissa, välillä isommassa kaupungissa Prismassa.

T. Opiskelija

Vierailija
6/50 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävisin muuten lidlissä mutta sieltä ei saa esim hyviä salaattijuustoja. Joudun joka tapauksessa ajamaan k-markettiin joten niiden muutamien hyvien ja halpojen tuotteiden (esim paistopiste) takia en mene lidliin

Vierailija
7/50 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 07:24"]

Mä kävisin muuten lidlissä mutta sieltä ei saa esim hyviä salaattijuustoja. Joudun joka tapauksessa ajamaan k-markettiin joten niiden muutamien hyvien ja halpojen tuotteiden (esim paistopiste) takia en mene lidliin

[/quote]

Mitähän mahdat tarkoittaa salaattijuustolla? Jos tarkoitat fetatyyppistä juustoa niin Lidlissä nimenomaan on hyvää se joka on isossa metallipurkissa, muistaakseni noin kilon paketti. 

Vierailija
8/50 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:32"]

Mä en tajua kun pääsääntöisesti Lidlin asiakkaat valittavat S- ja K- kaupan hinnoista, miksi?! 

Käykää te siellä Lidlissä ja antakaa ihmisten jotka haluavat palvelua käydä noissa K- ja S- ryhmissä.

olen itse töissä S- kaupassa ja joka päivä saa kuulla kuinka x tuote on halvempi lidlissä jne.. Niin mitä sä sitten täällä teet?

[/quote]

Alkoi kiinnostaa mitä palvelua K- tai S- ryhmän kaupoissa saa? Aika vähissä on.

Vierailija
9/50 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 07:13"]

Samaa olen ihmetellyt. Huudetaan niin Lidlin puolesta, mutta silti haetaan puolet ostoksista muista marketeista. Kun siellä on niin halpaa ja hyvät valikoimat niin on se kumma, että tarttee vielä muihin kauppoihin mennä. Ehkä se ei olekaan niin hyvä kauppa, kuin annetaan ymmärtää...

[/quote]

Lidlissä on myynnissä 2.000 artikkelia (miinus ne mitä on loppu, eli aina aika monta tuotetta) ja suurissa marketeissa on myynnissä 40.000 artikkelia, toki suurin osa muuta kuin ruokaa. Itsekkin tulee haettua Lidlistä joitain tuotteita, mutta ei ole opittu käyttämään sitä jokapäiväisiin ruokaostoksiin.

Lidlissä ärsytää niinkin pieni asia kuin ostoskassit, ne hankalan kokoisia. Toki tuohan on helppo kiertää omalla kestokassilla.

Vierailija
10/50 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn satunnaisesti muualla siksi, että Lidlistä ei saa linssejä, kikherneitä, soijarouhetta tai tofua.

Valitetaanko sinulle siis päin naamaa, vai kuuletko vain ihmisten keskustelevan keskenään? Koska saatan esim. S-kaupassa käydessäni hymistellä soijamaidon hintaa, kun Lidlissä se maksaa puolet vähemmän ja se on laadukkaampaakin, mutta ei kyllä ikinä tulisi mieleen mennä jollekin työntekijälle valittamaan asiasta :D 

Vierailija
11/50 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 06:43"]

Lidliin on matkaa 5 km, S-kauppaan ja K-kauppaan n. 0.5 km. Tämän vuoksi.

[/quote]

Täällä Lidliin 35 km, S- ja K-kauppaan 7 km. Siksi.

Vierailija
12/50 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Lidlistä ei löydy kaikkia tuotteita. Esim. lähilidlissämme on harvoin siskonmakkaraa, jos teemme keittoa, joten käymme hakemassa ne toisesta kaupasta, tai jos tekee vaikka lasagnea, ei Lidlistä vältiksi löydy kaikkia aineksia siihen, joten täydennämme ostokset vaikka nyt s-kaupassa.

Tässä olisikin Lidlille mun mielestä kehittämisen paikka, enemmän perustuotteita ja vähemmän esim. jotain saksalaistyylisiä hapankaali-ja suolakurkkusäilykkeitä ja tosi sokeripitoisia vanukkaita, jugurtteja jne.

Vierailija
13/50 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidliin 20 km, k tai s marketiin 1 km. Mielelläni kävisin Lidlissä enemmän.

Vierailija
14/50 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn missä haluan ja se ei sulle kuulu. Lidl, Prisma ja Cittari, niissä käydään kaikissa. Omilla rahoillani ostan ja siihen ei ole kellään mitään sanomista.

Vierailija
15/50 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:32"]Mä en tajua kun pääsääntöisesti Lidlin asiakkaat valittavat S- ja K- kaupan hinnoista, miksi?! 

[/quote]lidlissä ei myydä lasten vellejä. Siinä yksinkertainen syy. Toinen kauppa jossa käyn on citymarket, tosi halpa. Käydään aina kahvilassa samalla, kahvi 0,50 e ja täytetty vapaavalintainen jättipatonki 3,35 e. Prisman kahvilassa kahvi 2,90 ja vanha pieni pasteija 3,35 e. Kummassa kahvilassa kävisit?

Vierailija
16/50 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kummassakin, molemmista halvimmat ja parhaimmat tuotteet, tosin käyn Prismassa, en S-marketissa käy juuri ryöstöhintojen vuoksi.

Vierailija
17/50 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan lidlistä suurimman osan ruuista ja kissanruuat. Muista kaupoista ostan enimmäkseen tarjoustuotteita tai vanhaksi meneviä -50% alennuksella. Asun hyvällä paikkaa että on kaikki ruokakaupat 5km säteellä kotoa ja vieläpä joka kauppa on koulu matkani varrella, joten joskus tulee käytyä kaikissa 6 kaupassa, ja ei tarvitse valittaa hinnoista. 

Vierailija
18/50 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 07:28"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:32"]

[/quote]

Alkoi kiinnostaa mitä palvelua K- tai S- ryhmän kaupoissa saa? Aika vähissä on.
[/quote]

MW

Täällä meidän pikkukaupungissa on k-kauppa, jossa oikeasti saa tosi hyvää palvelua :) kaikki työntekijät tervehtivät vastaan kävellessään, lihatiskin myyjä huutelee "voinko auttaa" kun katselen valmiiksi pakattuja lihoja siinä lähellä. Jos etsin jtn tuotetta/tarvitsen neuvoja, lähettyvillä on lähes aina joku työntekijä jolta kysyä ja joka mielellään sitten palvelee.

Olen oikeestaan itsekin "hämmentynyt", kuinka tuollaisia kauppoja voi vielä olla :D siellä ilmiselvästi kauppias panosta asiakaspalveluun. No, kauppa onkin suosittu, vaikka hinnat ovatkin hieman korkeammat. Etenkin vanhemmat ihmiset tykkäävät asioida kyseisessä kaupassa. En ihmettele.

Vierailija
19/50 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en tiedä mikä MW tohon alkuun tupsahti :-)

Vierailija
20/50 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 09:15"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 07:28"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:32"] Mä en tajua kun pääsääntöisesti Lidlin asiakkaat valittavat S- ja K- kaupan hinnoista, miksi?!  Käykää te siellä Lidlissä ja antakaa ihmisten jotka haluavat palvelua käydä noissa K- ja S- ryhmissä.   olen itse töissä S- kaupassa ja joka päivä saa kuulla kuinka x tuote on halvempi lidlissä jne.. Niin mitä sä sitten täällä teet? [/quote] Alkoi kiinnostaa mitä palvelua K- tai S- ryhmän kaupoissa saa? Aika vähissä on. [/quote] MW Täällä meidän pikkukaupungissa on k-kauppa, jossa oikeasti saa tosi hyvää palvelua :) kaikki työntekijät tervehtivät vastaan kävellessään, lihatiskin myyjä huutelee "voinko auttaa" kun katselen valmiiksi pakattuja lihoja siinä lähellä. Jos etsin jtn tuotetta/tarvitsen neuvoja, lähettyvillä on lähes aina joku työntekijä jolta kysyä ja joka mielellään sitten palvelee. Olen oikeestaan itsekin "hämmentynyt", kuinka tuollaisia kauppoja voi vielä olla :D siellä ilmiselvästi kauppias panosta asiakaspalveluun. No, kauppa onkin suosittu, vaikka hinnat ovatkin hieman korkeammat. Etenkin vanhemmat ihmiset tykkäävät asioida kyseisessä kaupassa. En ihmettele.

[/quote]

Itsekin maksan mielellään hieman palvelusta, mutta eipä sitä "normaali" S ja K kaupoista saa yhtään enempää kun L kaupasta. Kiva että sinulla on palveleva kauppa lähellä.