Kerro mehukkain juorusi
Kommentit (22)
Oon pitäny samaa sidettä koko päivän ja kyllähän sitä mehukkaaksikin voisi kutsua.
Olen kyllästynyt työpaikkaani ja etenkin pahantahtoisiin selkäänpuukottaviin naisiin. Olenkin nyt hankkimassa kaikessa hiljaisuudessa uutta työpaikkaa. Irtisanoudun sellaisella hetkellä kun siitä koituu mahdollisimman paljon haittaa ( pian ex) työkavereilleni. Siis kun katsotaan työvuorolistoja, lomia tm.
Seiska jatkaa: Ei ehkä niinkään juoru kuin salaisuus. Mutta toivottavasti on pian kaikkien juorumyllyssä ( pian ex) työpaikassani.
Naapurin Maijalla on suhde talonmieheen.
44-vuotias työkaverini on vahinkoraskaana.
Kaverini on pettänyt puolisoaan kolmen eri miehen kanssa.
Mun kaveri on ollut suhteessa 12 vuotta ja on nyt raskaana toiselle miehelle :( pitkittää ka pitkittää kertomista omalle miehelle jonka maailma romahtaa....mua ahdistaa :(
Paljon julkkisten kanssa työskennelleenä voin juoruta, että lähes kaikki julkkikset (oli julkisiuuden syykin lähes mikä tahansa) ovat järkyttäviä perseen nuolioita ja kiipiöitä. Jokaisesta uudesta tuttavasta koitetaan saada mahdolliset hyödyt irti, miten saada itsestään yhä enemmän julkkis.
Eksyin Venla-gaalan jatkojen (jatkoille?) ja harrastin seksiä miespuolisen näyttelijän kanssa. Vieläkin morkkis. Onneksi minä olen meistä se sinkku.
Tyttäreni ammattikoulun opettaja vehtaa erään oppilaansa kanssa. Onneksi se on täysi-ikäinen sentään, mutta silti... huh O_o
Ystävälläni on seksisuhde seinänaapurini kanssa.
Mä en tiedä kuinka kauan pystyn olemaan hiljaa. Pettäjät eivät tiedä, että mä tiedän.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:51"]
Eksyin Venla-gaalan jatkojen (jatkoille?) ja harrastin seksiä miespuolisen näyttelijän kanssa. Vieläkin morkkis. Onneksi minä olen meistä se sinkku.
[/quote]
kuka???
Eräällä opettajalla oli suhde oppilaaseen takavuosina.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 00:16"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:51"]
[/quote]
kuka???
[/quote]
Luuletko että 14 haluaa paljastaa sen miehen henkilöllisyyttä? Mikä mediakohu siitäkin nousisi
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 00:19"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 00:16"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:51"] Eksyin Venla-gaalan jatkojen (jatkoille?) ja harrastin seksiä miespuolisen näyttelijän kanssa. Vieläkin morkkis. Onneksi minä olen meistä se sinkku. [/quote] kuka??? [/quote] Luuletko että 14 haluaa paljastaa sen miehen henkilöllisyyttä? Mikä mediakohu siitäkin nousisi
[/quote]
no nimikirjan tai jotain!! voittiko mitään palkintoa?
Tuisku ollut ennenkin otsikoissa