Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiltti tyttö ja pelimies

Vierailija
19.01.2015 |

Voiko ikinä toimia?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No meillä toimi :). Mutta ei se aina helppoa ollut. Nappasin renttumiehen yli 20v sitten. Minua varoiteltiin ja useaan kertaan sanottiin, että olen aivan liian kiltti hänelle. No en antanut periksi. Reilun vuoden ajan suoraan sanottuna juoksin perässä ja lopulta hän myönsi ettei pääse musta eroon. Menimme naimisiin ja tehtiin pari lasta. Edelleen renttu mieheni eli aika rentun elämää ja pyöri baareissa kavereiden kanssa ja minä hoidin kodin ja lapset. Mutta edelleenkään en luovuttanut. 3:nen lapsen myötä kaikki muuttui, nyt mieheni on lähes aina kotona ja minä olen se joka käy useammin viihteellä. Hän tekee ruuat ja jakaa kanssani kotityöt. Entisestä rentusta ei ole enää vuosiin näkynyt jälkeäkään.

Yhdessä onnellisesti jo yli 20 vuotta.

Tosi onnelliselta vaikuttaakin...

Eiköhän sulla käynyt vaan tuuri kun miehes väsähti eikä jaksanut enää juoksennellä ympäriinsä. Mukava tietysti hälle kun löysi noin uhrautuvan naisen.

Ehkäpä olin alkuvaiheessa joo uhrautuvainen, mutta se kannatti. Hänethän minä halusin ja valitsin. tänä päivänä moni lähtee kävelemään ja luovuttaa aikaisemmin ja se näkyy avioero/uusperhetilastoissa. Me ollaan ydinperhe ja olen ylpeä siitä. Lapset on hyvinkasvatettuja ja hyväkäytöksisiä, menestyvät hyvin koulussa. Olemme melko varakkaita ja todellakin tyytyväisiä elämäämme.

Vierailija
22/27 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää tilanne toisinpäin: pelinainen ja kiltti mies. Onhan noitakin tosi elämässä, mutta silloin miestä kyllä säälitään ja halveksitaan, että miksei pistä akkaa ruotuun tai pihalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito pelimies (tulkitsen sen niin että pyörittää aina paljon naisia) voi mennä naimisiin vain kiltin tytön kanssa, joka alistuu ja hyväksyy muut naiset. Näitä suhteita on paljon, eli voi toimia hyvin.

Vierailija
24/27 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai "toimii", klassinen pariskunta.

Pelimiehillä on yleensä juurikin kilttityttö naisena, koska eivät pärjäisi muunlaisen kanssa ja kilttityttö on helppo tapaus pitää kotona hoitamassa kodin/perheen.

Pelimies ja pelinainen eivät koskaan pariudu keskenään, haistavat toisensa jo kaukaa ja pysyttelevät etäällä.

Kilttitytöt niitä pelimiesten saaliita ja uhreja ovat.

25/27 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai "toimii", klassinen pariskunta.

Pelimiehillä on yleensä juurikin kilttityttö naisena, koska eivät pärjäisi muunlaisen kanssa ja kilttityttö on helppo tapaus pitää kotona hoitamassa kodin/perheen.

Pelimies ja pelinainen eivät koskaan pariudu keskenään, haistavat toisensa jo kaukaa ja pysyttelevät etäällä.

Kilttitytöt niitä pelimiesten saaliita ja uhreja ovat.

Miksi eivät pärjäisi? Eiköhän luonteet ratkaise tässäkin asiassa eniten. 

Vierailija
26/27 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että kun tämän kiltin tytön sydän läpättää nykyään ihan hulluna tutun pelimiehen vuoksi. Miehellä on ollut aikoinaan viiden vuoden suhde, mutta nyt on vain lentänyt ja ryypännyt vapaa-aikansa. Itse en juo ja mies sanoo, että häntä kiehtoo erilaisuuteni verrattuna yökerhojen naisiin. Miten voisin tukahduttaa väärät tunteet?

Itse olen eronnut juuri kahdeksan vuoden suhteesta ja voin sanoa, että minun vapaudenhaluani ei tukahduta tällä hetkellä yhtään mikään. Katsotaan parin vuoden päästä.

Vierailija
27/27 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämähän on ehkäpä se kaikkein yleisin pariskunta, mitä ylipäänsä on olemassa?

Kiltti tyttö on pelimiehelle riistaa. Varomaton ja naiivi saalis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi