Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiltti tyttö ja pelimies

Vierailija
19.01.2015 |

Voiko ikinä toimia?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/27 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen ettei. Synonyymi noille voisi olla: sinisilmäinen ja renttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:38"]Epäilen ettei. Synonyymi noille voisi olla: sinisilmäinen ja renttu.
[/quote]

Tai tyhmä ja kusipää.

Vierailija
4/27 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde pelimiehen kanssa tuskin toimii koskaan. Kiltti tyttö on vain todennäköisesti helpommin kusetettava.

Vierailija
5/27 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kun tämän kiltin tytön sydän läpättää nykyään ihan hulluna tutun pelimiehen vuoksi. Miehellä on ollut aikoinaan viiden vuoden suhde, mutta nyt on vain lentänyt ja ryypännyt vapaa-aikansa. Itse en juo ja mies sanoo, että häntä kiehtoo erilaisuuteni verrattuna yökerhojen naisiin. Miten voisin tukahduttaa väärät tunteet?

Vierailija
6/27 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että kun tämän kiltin tytön sydän läpättää nykyään ihan hulluna tutun pelimiehen vuoksi. Miehellä on ollut aikoinaan viiden vuoden suhde, mutta nyt on vain lentänyt ja ryypännyt vapaa-aikansa. Itse en juo ja mies sanoo, että häntä kiehtoo erilaisuuteni verrattuna yökerhojen naisiin. Miten voisin tukahduttaa väärät tunteet?

Miestä kiehtoo vain jalkovälisi. Jatka elämää eteenpäin.

Vierailija
7/27 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen naisen fantasia: rakkaus, joka saa rentun muuttamaan käytöstään. Kuvio toistuu kaikissa harlekiinipokkareissa. Hohhoijaa, mikä klisee. Ja huono sellainen, koska se ylläpitää vanhoja, stereotyyppisiä, misogyynisiä sukupuolinormeja.

Vierailija
8/27 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miestä kiehtoo vain jalkovälisi. Jatka elämää eteenpäin.

Vois sitä seksin lisäksi kotityö- ja muutkin hoivapalvelut kiehtoa.

Vierailija
9/27 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi!! 9v odottelin "niin rakastuneen" pelimiehen seuraavaa liikettä, mutta eipä vaan uskallusta ole ollut vaan samanlaista vellomista vuodesta toiseen. Siispä sai tyhjät puheet jäädä ja äijä myös :( Älä usko lurituksiin ja höpöhöpö puheisiin, kanttia näillä miehillä ei ole!

Vierailija
10/27 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai toimii. Molemmat tykkää: mies ja muna.

Jos tyttö haluaa tasapainoisen suhteen, kannattaa katsoa eteenpäin. Jos tyttö ei halua toistuvasti pettyä ja tulla petetyksi, kannattaa katsoa eteenpäin. Jos tyttö haluaa vastavuoroisuutta, kannattaa katsoa eteenpäin. Jos tyttö haluaa lapselleen isän, kannattaa katsoa eteenpäin.

Mutta jos tyttö on uhrautuvaista lajia ja valmis antamaan aina ja ihan kaikessa periksi. Siitä vaan. Välit esimerkiksi omiin ystäviin ja vanhempiin on hyvä katkaista, sillä kukaan sinusta välittävä ei kestä katsella sitä mitä tulet itsellesi tekemään.

M40

Vierailija
11/27 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhde pelimiehen kanssa tuskin toimii koskaan. Kiltti tyttö on vain todennäköisesti helpommin kusetettava.

Minua on aina sanottu kiltiksi tytöksi. Olen kylmempi, kyynisempi ja minulla on vähemmän uskoa ihmisiin kuin kenelläkään, jonka tunnen. Minulla oli suhde mieheen, jolla ihan varmasti oli paljon muita naisia. Mitäs sillä oli väliä, pidimme hauskaa jonkin aikaa. Parempi tuo oli kuin yksikään netissä naisia huorittelevista kilteistä miehistä.

Tuokin mies epäilemättä jäi siihen uskoon, että särki sydämeni. Kiltti tyttö kun olen.

Vierailija
12/27 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kanssa huomannu, että kiltillä ulkonäöllä ja tietynlaisella ujoudella pystyy hämäämään ihmisiä melko paljon. Kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää ;)

13/27 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toimia. Vaatii sitoutumista kummankin puolelta. Jos mies ei ole kiinnostunut kuin seksistä, niin sille ei minkään voi. Kukaan ei kuitenkaan muutu.

Vierailija
14/27 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ymmärrykseni mukaan sana pelimies sisältää pelailun eli epärehellisyyden, pettämisen, manipuloinnin ja hyväksikäyttämisen. Ei tietenkään sellainen suhde voi toimia. Jos oikeasti tarkoitettiin kokemattoman naisen ja kokeneen miehen suhdetta niin miksipä ei. Ihmiset muuttuvat.

Vierailija
15/27 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii, kun kiltti tyttö uhraa elämänsä pelimiehen hyväksi. Välillä kapinoi aluksi, mutta ei voi vastustaa miestä ja olla tästä erossa. Vaikka saisi huonoa kohtelua osakseen. Nim. Aina vaan rakastan, pahoinpideltynäkin

Vierailija
16/27 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella omituista, että kiltin tytön ajatellaan aina olevan naiivi ja helposti huijattavissa. Ja sen kiltin tytön leiman saamiseen ei tarvita mitään muuta kuin introvertti luonne. KAIKKI vähäpuheiset naiset luokitellaan kilteiksi tytöiksi. Mutta todella moni vähäpuheinen nainen ei edes haaveile romantiikasta, avioliitosta ja lapsista.

Vierailija
17/27 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä toimi :). Mutta ei se aina helppoa ollut. Nappasin renttumiehen yli 20v sitten. Minua varoiteltiin ja useaan kertaan sanottiin, että olen aivan liian kiltti hänelle. No en antanut periksi. Reilun vuoden ajan suoraan sanottuna juoksin perässä ja lopulta hän myönsi ettei pääse musta eroon. Menimme naimisiin ja tehtiin pari lasta. Edelleen renttu mieheni eli aika rentun elämää ja pyöri baareissa kavereiden kanssa ja minä hoidin kodin ja lapset. Mutta edelleenkään en luovuttanut. 3:nen lapsen myötä kaikki muuttui, nyt mieheni on lähes aina kotona ja minä olen se joka käy useammin viihteellä. Hän tekee ruuat ja jakaa kanssani kotityöt. Entisestä rentusta ei ole enää vuosiin näkynyt jälkeäkään.

Yhdessä onnellisesti jo yli 20 vuotta.

Vierailija
18/27 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Termi pelimies ei kerro vielä mitään. Onko hän iloista nuoruutta viettävä komea poika, jolla vain riittää mahdollisuuksia, vai persoonallisuushäiriöinen naisvihaaja? Pikkasen erilaisia tapauksia jatkon kannalta.

Vierailija
19/27 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Termi pelimies ei kerro vielä mitään. Onko hän iloista nuoruutta viettävä komea poika, jolla vain riittää mahdollisuuksia, vai persoonallisuushäiriöinen naisvihaaja? Pikkasen erilaisia tapauksia jatkon kannalta.

Persoonallisuushäiriöinen naisvihaaja tunnetaan nimellä "kiltti ja kunnollinen mies".

Vierailija
20/27 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meillä toimi :). Mutta ei se aina helppoa ollut. Nappasin renttumiehen yli 20v sitten. Minua varoiteltiin ja useaan kertaan sanottiin, että olen aivan liian kiltti hänelle. No en antanut periksi. Reilun vuoden ajan suoraan sanottuna juoksin perässä ja lopulta hän myönsi ettei pääse musta eroon. Menimme naimisiin ja tehtiin pari lasta. Edelleen renttu mieheni eli aika rentun elämää ja pyöri baareissa kavereiden kanssa ja minä hoidin kodin ja lapset. Mutta edelleenkään en luovuttanut. 3:nen lapsen myötä kaikki muuttui, nyt mieheni on lähes aina kotona ja minä olen se joka käy useammin viihteellä. Hän tekee ruuat ja jakaa kanssani kotityöt. Entisestä rentusta ei ole enää vuosiin näkynyt jälkeäkään.

Yhdessä onnellisesti jo yli 20 vuotta.

Tosi onnelliselta vaikuttaakin...

Eiköhän sulla käynyt vaan tuuri kun miehes väsähti eikä jaksanut enää juoksennellä ympäriinsä. Mukava tietysti hälle kun löysi noin uhrautuvan naisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä