Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei-niin-kiva sattuma nettikaverin kanssa

Vierailija
19.01.2015 |

Olen vähän nuoremman puoleinen mutta yli 20 niin voi selittää vähän asioita...

Ole siis netissä jutellut yhden tytön kanssa ehkä jotain yli vuoden ajan aika usein, kun meillä on samanlaisia harrastuksia. Ollaan sitten keskusteltu tämän tytön kanssa vähän kaikesta ja tiedän tämän vaikeista asioista jne. Ei ole ehkä ollut niin kauhean hyviä ystäviä mutta hänen on kuulemma ollu helppo puhua. Hällä on myös "viestintäkanava" jossa olen nähnyt sen juttukumppanini kuvia. Tykkää siis olla sos.mediassa esillä. Yksi vaikea asia on ollut eräs mies, josta tyttö kertoo, ettei ole päässyt yli ja sai tietää myöhemmin, että tällä miehellä on tyttöystävä. Nettikaverini oli ihan murtunu siitä, kun oli sitä mieltä, että heidät on tarkotettu yhteen ja ehti olla aika pitkään kaukaa ihastunut ja unelmoida yhteisestä tulevaisuudesta ennen kuin kuuli tyttöystävästä. Oli yrittänyt tehdä aloitteitakin mutta jätkä ei sitten kai tajunu.

Sitten näin Facebookissa tämän nettikaverin kuvan tägättynä erään poikaystäväni naiskaverin kanssa, jonka kanssa ollaan kaverustuttu aika hyvin. Tää kaveri on kertonu erään kaverinsa olleen todella ihastunut poikaystävääni, mutta tää kyseinen kaveri sitten muutti pois - ja yks syy muttei niistä painavin on tämä poika. Nyt sitten, kun on kyselly vähän ja vaikuttaa siltä, että tää miehen kaveri on puhunu nimenomaan tästä kaverista. Muutin tälle paikkakunnalle sen jälkeen, kun tämä kaveri oli muuttanut muualle. Meidän suhde oli pitkään kaukosuhde ennen kuin alettiin avoilemaan viime vuonna.   

Olen tässä viikonlopun miettinyt, että mitä tehdä. Pitäisikö yrittää vain vähitellen vähentää yhteydenpitoa, ennen kuin tapahtuu mitään suurempaa? Ollaan vähän puhuttu näkemisestä tätä ennen, etenkin kun hän sanoi että voisi käydä tapaamassa kaveriaan tällä paikkakunnalla, jossa nyt minä ja avokkini ja meidän yhteinen kaveri asuu. Ei ehkä ole kamalan hyvä, että tälle nettituttavalle tulee jossain vaiheessa ilmi, että on puhunu suuren ihastuksensa tyttöystävän kanssa, sillä mielialat vaihtelee todella voimakkaasti etenkin tästä ihastuksesta puhuttaessa ja on aika moneen kertaan kironnu, miks tän pitikin olla varattu. On välillä ollu todella pahasti pohjalla. En tiedä onko "pokkaa" jatkaa kaveruutta, kun olen saanut tietää aika paljon ihastuksesta...

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta ei tästä nyt tajua erkkikään mitään. Kuka on kaveri ja kaverin kaveri ja avokin kaverin poikaystävä ja nettikaverin poikaystävän kaverin kaverin frenkkari? Liikaa henkilöitä, joista ei tajua, keitä ne on. Annahan niille vaikka keksityt nimet, niin tarinaa pystyy seuraamaan. Sitä ennen en osaa anoa mitään.

Vierailija
2/101 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajunnu tosta selostuksesta yhtään mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tää kaveri on kertonu erään kaverinsa olleen todella ihastunut poikaystävääni, mutta tää kyseinen kaveri sitten muutti pois - ja yks syy muttei niistä painavin on tämä poika. Nyt sitten, kun on kyselly vähän ja vaikuttaa siltä, että tää miehen kaveri on puhunu nimenomaan tästä kaverista."

??

Vierailija
4/101 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen minä ja vaikka poikaystäväni Matti. Sitten on poikaystävän kaveri Iida ja nettikaverini Jenna.

Lyhyesti, nettikaverini Jenna asui ennen samalla paikkakunnalla kuin poikaystäväni Matti ja poikaystävän kaveri Iida. Poikaystäväni Matti oli Iidan kaveri ja nettikaverini Jenna yritti iskeä poikakaveriani Mattia. Nettikaverini Jenna oli vuodattanut poikaystävän kaverille eli Iidalle rakastavansa Mattia.

Muutin paikkakunnalle avosuhteeseen poikaystäväni Matin kanssa viime vuonna. Nettikaverini Jenna oli muuttanut paikkakunnalta pois aikaisemmin. Poikaystäväni kaveri Iida kertoi minulle erään kaverinsa olleen erittäin ihastunut poikaystävääni Mattiin.

Nyt on käynyt ilmi, että olen yli vuoden jutellut netissä poikaystävääni ihastuneen Jennan kanssa, joka siis on Iidan kaveri.

-Ap

Vierailija
5/101 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
6/101 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ette ole kuin nettikavereita niin sitten vaan pikkuhiljaa hiljenet, ei kai siinä sen kummempaa. Ellet halua kertoa heti totuutta, että ei saakeli tajusin tän kuvion, onpas kiusallista. 

Vierailija
7/101 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

20+ - 25. Tämä ihastunut on meistä nuorin.

-Ap

Vierailija
8/101 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:11"]No olen minä ja vaikka poikaystäväni Matti. Sitten on poikaystävän kaveri Iida ja nettikaverini Jenna.

Lyhyesti, nettikaverini Jenna asui ennen samalla paikkakunnalla kuin poikaystäväni Matti ja poikaystävän kaveri Iida. Poikaystäväni Matti oli Iidan kaveri ja nettikaverini Jenna yritti iskeä poikakaveriani Mattia. Nettikaverini Jenna oli vuodattanut poikaystävän kaverille eli Iidalle rakastavansa Mattia.

Muutin paikkakunnalle avosuhteeseen poikaystäväni Matin kanssa viime vuonna. Nettikaverini Jenna oli muuttanut paikkakunnalta pois aikaisemmin. Poikaystäväni kaveri Iida kertoi minulle erään kaverinsa olleen erittäin ihastunut poikaystävääni Mattiin.

Nyt on käynyt ilmi, että olen yli vuoden jutellut netissä poikaystävääni ihastuneen Jennan kanssa, joka siis on Iidan kaveri.

-Ap
[/quote]
Siis onks mattilla poikaystävä?

Vierailija
9/101 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä nettikaverillani on myös puhelinnumeroni.

-Ap

Vierailija
10/101 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tajusin kun luin toisen kerran :) ei voi mitään. Eikö se ole nähnyt kuvaa susta sun poikakaverin kanssa?

Vierailija
11/101 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:16"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:11"]No olen minä ja vaikka poikaystäväni Matti. Sitten on poikaystävän kaveri Iida ja nettikaverini Jenna. Lyhyesti, nettikaverini Jenna asui ennen samalla paikkakunnalla kuin poikaystäväni Matti ja poikaystävän kaveri Iida. Poikaystäväni Matti oli Iidan kaveri ja nettikaverini Jenna yritti iskeä poikakaveriani Mattia. Nettikaverini Jenna oli vuodattanut poikaystävän kaverille eli Iidalle rakastavansa Mattia. Muutin paikkakunnalle avosuhteeseen poikaystäväni Matin kanssa viime vuonna. Nettikaverini Jenna oli muuttanut paikkakunnalta pois aikaisemmin. Poikaystäväni kaveri Iida kertoi minulle erään kaverinsa olleen erittäin ihastunut poikaystävääni Mattiin. Nyt on käynyt ilmi, että olen yli vuoden jutellut netissä poikaystävääni ihastuneen Jennan kanssa, joka siis on Iidan kaveri. -Ap [/quote] Siis onks mattilla poikaystävä?

[/quote]

Ei, kun Matti on minun poikaystävä.

-Ap

Vierailija
12/101 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:17"]

Mä tajusin kun luin toisen kerran :) ei voi mitään. Eikö se ole nähnyt kuvaa susta sun poikakaverin kanssa?

[/quote]

Ei tietääkseni ole nähnyt. Ei olla Facebook-kavereita ja meistäkin on aika vähän somessa yhteiskuvia.

-Ap

Vierailija
13/101 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole rehellinen ja kerro kuinka asiat ovat, minkä näille sattumuksille voi

Vierailija
14/101 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö puhu poikaystävästäsi nimellä hänelle? Luulis kai vuodessa tuollaisen yhdistävän. 

Vierailija
15/101 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:19"]

Ole rehellinen ja kerro kuinka asiat ovat, minkä näille sattumuksille voi

[/quote]

Suoraan sanottuna pelkään nettikaverin reaktiota. Iida kertoi tän kaverinsa elämän menneen aika pahasti raiteiltaan, kun se oli kuullu ihastuksensa seurustelevan.

-Ap

Vierailija
16/101 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän liioittele, siis kuka jonkun ihastuksen perusteella menettää elämältään pohjan oikeasti. Voihan sitä harmistua mutta camoon.. Jos toinen ei ole antanut mitään vastakaikua.

Vierailija
17/101 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:21"]

Etkö puhu poikaystävästäsi nimellä hänelle? Luulis kai vuodessa tuollaisen yhdistävän. 

[/quote]

En ole puhunu. Ei olla tosiaan "niin hyviä kavereita" mutta ollaan siis tultu vähän läheisemmiksi. Tuntuu myös vähän, että tää Jenna kuvittelee meidän suhteen olevan vähän lähempää kuin itse koen, koska Jenna on uudella paikkakunnalla aika yksinäinen ja elämä on... no, menny alamäkeen.

-Ap

Vierailija
18/101 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumman kaa olisit mieluummin....

Vierailija
19/101 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos nimenomaan tuon takia juttelee sulle? Vai oisko liian Salkkarit-meininkiä.

Vierailija
20/101 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin en pysty pitämään tätä yhtä isona ja traagisena asiana kuin ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi