Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta olen ollut 25 vuotta työttömänä.t.ammattivalittaja

Vierailija
19.01.2015 |

Koskahan saan töitä?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunnan kannalta ap on hyödytön ja pelkkä taakka. Itse olen tehnyt jo 25 vuotta töitä enkä niitä työttömyyden notkuiluun vaihtaisi. Kokemusta itsellä on 8 kk työttömyydestä.

Vierailija
22/30 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 09:15"]

Yhteiskunnan kannalta ap on hyödytön ja pelkkä taakka. Itse olen tehnyt jo 25 vuotta töitä enkä niitä työttömyyden notkuiluun vaihtaisi. Kokemusta itsellä on 8 kk työttömyydestä.

[/quote]

Niin olen taakka. Tuletko ampumaan kuulan mun kalloon? ja en tosiaan pääse eläkkeelle, en puhu siitä asiasta paskaa, olen siitä monen lääkärin kanssa jutellut.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 07:46"]

Ei ole koulutusta enkä kerro työnanatajalle sairauksista mitään mutta seisoma ja fyysistä työtä en pysty sairauksieni takia tekemään, olen kyllä ollut esim siivoojan työkokeilussa mutta jouduin sen lopettamaan sairauksieni takia eli vaan istumatyötä haen. Kyllä nuo jalat, huimaus ja selkävika aiheuttavat sen ettei fyysinen työ onnistu.ap

[/quote]

Fyysinen työ ei onnistu, eikä henkiseen työhön ole kapasiteettia.

Vierailija
24/30 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikat hoidetaan suhteilla, onneksi tajusin tämän jo nuorena ja aloitin verkostoitumisen.

Vierailija
25/30 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 09:23"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 07:46"]

Ei ole koulutusta enkä kerro työnanatajalle sairauksista mitään mutta seisoma ja fyysistä työtä en pysty sairauksieni takia tekemään, olen kyllä ollut esim siivoojan työkokeilussa mutta jouduin sen lopettamaan sairauksieni takia eli vaan istumatyötä haen. Kyllä nuo jalat, huimaus ja selkävika aiheuttavat sen ettei fyysinen työ onnistu.ap

[/quote]

Fyysinen työ ei onnistu, eikä henkiseen työhön ole kapasiteettia.

[/quote]

Niin, luuletko että haluan olla tällainen? en todellakaan. Olisi ihanaa vaan kuolla pois.ap

Vierailija
26/30 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ymmärrän mahdollista työnantajaakin. Kun on tuollainen lista vaivoja hoidettavana, siinä ei paljon enää töille riitä aikaa. Ainakaan yksityisellä puolella on vaikea kuvitella, että varta vasten otettaisiin töihin noin moniongelmainen henkilö. 

En nyt kyllä keksi muuta neuvoa kuin kituuttaa kunnes pääset eläkkeelle.

Toinen vaihtoehto on pyyhkiä sairauslistastasi yli ne vaivat, jotka eivät oikeasti haittaa työntekoa. Ei tule itselleni mieleen, missä hommassa keliakiasta on haittaa. Tai mitä työtä jalkojen parin sentin eripituisuus.

Kai sinulla on joku koulutus? 

Vierailija
27/30 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liene vaikea ymmärtää, että jos lataat työnhaun yhteydessä tuon vaivalitanian tulevalle mahdolliselle työnantajalle, niin olisi suorastaan ihme jos saisit työtä. Tuohan kuulostaa vain sellaisen työhaluttoman verukkeidenkeksijän listalta. Työtä hakiessa kerrotaan niistä ja vain niistä terveydellisistä rajoitteista, jotka vaikuttavat työn tekemiseen. Keliakiat, sjögrenit, eripituiset jalat jne eivät varmaan moneenkaan tehtävään vaikuta.

Sun pitää korostaa motivaatiota eikä rajoitteita.

Vierailija
28/30 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä kun oot toiset 25v niin olet jo vanhaeläkeläinen eikä tartte miettiä mitään kun hyvä eläke vaan juoksee ja voit muuttaa vaikka mongoliaan

Vierailija
29/30 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen ollut vuoden työttömänä ja lähden opiskelemaan kun en jaksa enää olla himassa... miten ihmeessäs sä oot jaksanu olla kotona 25v? btw mä olen vasta 22v :)

Vierailija
30/30 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskahan saan töitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän