Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebook-tilin poistaneita?

Vierailija
29.12.2014 |

Oletteko kaivanneet takaisin tai mitä ystävänne sanoivat?

Itse lähdin vuosi sitten, viisi vuotta olin. Päivääkään en ole katunut lähtöäni.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ovatko kaivanneet takaisin. En ole fb:n jälkeen ollut kenenkään kanssa tekemisissä.

Vierailija
2/24 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha paikka, lähdin jo aikoja sitten. Jos jollain on asiaa niin tekstaatko, soittakoot tai mailatkoon viestiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kaveria listoillasi oli, kun suljit tilin?

Vierailija
4/24 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin tunnuksen, enkä ole sen koommin ollut kuin parin "kaverin" kanssa tekemisissä. Melko katoavaa kaveruus nykyään jos vain mokoman sivuston kautta yhteyksiä vaan. Katunut en oo sekunttiakaan kun lähdin :)

Vierailija
5/24 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kukaan kaivannut minua takaisin, enkä ole itsekään kaivannut takaisin. 3kk sitten lähdin.

Vierailija
6/24 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 17:44"]

Montako kaveria listoillasi oli, kun suljit tilin?

[/quote]

120

ap

Vierailija
7/24 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pois kaksi vuotta, mutta palasin pari kuukautta sitten takaisin. Vaikka en kaivannut Facebookista mitään erityistä, niin päivässä on kuitenkin yksinäisiä hetkiä, joiden täytteeksi Facebook sopii hyvin.

Vierailija
8/24 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin 2,5 vuotta sitten ja monet ystäväni tekivät sittemmin samoin.

Vierailija
9/24 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todella tämä some-hömpän olevan kuin leipäkone, olkatoppaukset, miesten takatukka ym. Eli hetken villitys joka katoaa.

Vierailija
10/24 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein paras on profiili, jossa ei ole kuvaa, ei päivityksiä, kaverilista piilossa. Voin vakoilla mutta kukaan ei voi vakoilla minua!

Vierailija
11/24 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 17:53"]

Kaikkein paras on profiili, jossa ei ole kuvaa, ei päivityksiä, kaverilista piilossa. Voin vakoilla mutta kukaan ei voi vakoilla minua!

[/quote]

Näkeehän kaikki sinun kaverit sen sinun kaverilistan...

Vierailija
12/24 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita FB:stä lähteneitä?

Vierailija
13/24 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki täällä on yhteen ääneen toitottamassa miten turha paikka FB on. Ehkä teillä on huonoja kavereita tai kuulutte tyhmiin ryhmiin? Minä olen saanut monta työkeikkaa Facebookin kautta, tutustunut ihmisiin, joista on tullut tärkeitä myös oikeassa elämässä, verkostoitunut oman alani asiantuntijoiden kanssa, oppinut tuntemaan paremmin myös kaukaisempia sukulaisiani, saanut lämmitettyä uudelleen jo unohdettuja ystävyyksiä, auttanut ihmisiä heidän pulmissaan, ostanut, myynyt ja vaihtanut ym.

Vierailija
14/24 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin jo 2 vuotta sitten. Ajanhukkaa oli, eikä itse asiassa *kukaan* oikeista ystävistäni ollut naamakirjassa. Käytän muita verkon mahdollisuuksia hakea tietoa ja "verkostoitua".

Vierailija
15/24 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 17:53"]

[/quote]

Näkeehän kaikki sinun kaverit sen sinun kaverilistan...
[/quote]
Senkin saa kyllä piilotettua.

Vierailija
16/24 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minäkin olen löytänyt vanhoja kavereita FB:n kautta, mikä on ollut mukavaa. Ei se silti ole sokaissut siltä, että joidenkuiden kavereiden päivitykset ovat muuttuneet jostain syystä pinnalliseksi oman elämän kehumiseksi. En usko, että vika on pelkästään minun kavereissani. Koko Facebook on mennyt mielestäni ihan ihmeelliseksi parin viime vuoden aikana.

Vierailija
17/24 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisessa sonnassa te elätte jos kaverin siivuspäivitys on hänen egon nostatusta?

Vierailija
18/24 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 23:37"]

Kaikki täällä on yhteen ääneen toitottamassa miten turha paikka FB on. Ehkä teillä on huonoja kavereita tai kuulutte tyhmiin ryhmiin? Minä olen saanut monta työkeikkaa Facebookin kautta, tutustunut ihmisiin, joista on tullut tärkeitä myös oikeassa elämässä, verkostoitunut oman alani asiantuntijoiden kanssa, oppinut tuntemaan paremmin myös kaukaisempia sukulaisiani, saanut lämmitettyä uudelleen jo unohdettuja ystävyyksiä, auttanut ihmisiä heidän pulmissaan, ostanut, myynyt ja vaihtanut ym.

[/quote]

Niinpä. Meille ihan yliopiston luennollakin korostettiin miten tärkeä paikka Facebook on verkostoitumisen yms. kannalta. Nämä Facebook-vihaajat on vissiin jotain tynnyrissä eläviä vanhan kansan ihmisiä.

Vierailija
19/24 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

[/quote]

Niinpä. Meille ihan yliopiston luennollakin korostettiin miten tärkeä paikka Facebook on verkostoitumisen yms. kannalta. Nämä Facebook-vihaajat on vissiin jotain tynnyrissä eläviä vanhan kansan ihmisiä.

[/quote]

Ja millähän vuosikymmenellä ihan yliopiston luennolla tuollaista horistiin?

Vierailija
20/24 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 00:40"]

[

[/quote]

[/quote]

Ja millähän vuosikymmenellä ihan yliopiston luennolla tuollaista horistiin?

[/quote]

Vuonna 2014

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä