Minkälaiset ihmiset käyvät Rossossa?
Tuli pakosta käytyä ja onhan se aivan kamalaa asiakkaan aliarviointia koko paikka. Jos ei olisi tuulipukuketjun omistuksessa, olisi taatusti ollut nurin jo 90-luvulla.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Onko Rossoja muka vielä olemassa?
Porvoossa ainakin on.
Olen entinen rosson tarjoilija. En kyllä käy rossossa syömässä. Ei tee kyllä mieli siihen ravintolaan mennä asiakkaaksi.
Ruskeahiuksinen, ruskeasilmäinen, rillit, kengänkoko 38, hyväkuuloinen 163cm pitkä naisihminen. En muista miten olin silloin pukeutunut. Söin pizzan ja join oluen. Nautin myös raastepöydästä.
Viereisissä pöydissä oli ainakin äiti ja kaksi lasta, pariskunta, 4 ystävätärtä, raastejonossa seisoi hyvälle tuoksuva ruskeavöinen mies.
Sain elämäni parasta munaa Rosson lastenhoitohuoneessa.
Lapsiperheet, jotka haluaa leikkipaikan ja ei niin kalliiseen ravintolaan ostosreissun yhteydessä. Käytiin itsekin, kun lapset pieniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaista ruokaa sä kuvittelet saavasi Rossosta?
Jotain muuta kuin porkkanaraastetta raastepöydästä. Mikä ihmeen keksintö raastepöytä edes on?
Siis sä menet raastepöydän kotiravintolaan ja kuvittelet, että siellä ei ole porkkanaraastetta? Johan.
Siis olet sä Mika Häkkinen? Rosso ei ole kotiravintola, vaan italialaiseksi brändätty ravintola.
Raastepöydän kotiravintola, eli koko raastepöytä on Rossosta peräisin. Älä mua syytä siitä, että itse kuvittelit saavasi Rossosta jotain muuta ruokaa kuin mitä siellä tarjotaan.
Ahaa. Siis ravintola saa tarjota paskaa ihan vaan sen takia kun siitä saa boonusta.
Sähän oot ihan sekasin🤯
Kävin kun lapset oli pieniä. Oli ainoa ravintola missä voi ottaa rennosti lasten kanssa. Annoin niiden juosta ja mekastaa pöydän ja leikkipaikan välillä ja itse keskityin syömiseen ja miehen kanssa seurusteluun.
Ruoka itsessään oli aina pettymys, mutta jotain rentouttavaa kokemuksessa kokonaisuutena, ottaen huomioon elämäntilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelin ja löysin sitten tämän Hesarin jutun vuoden takaa. Pk-seudulla enää yksi Rosso, Matinkylässä. Muualla Suomessa on vielä muutamia. Mua kyllä harmitti kun Ympyrätalon Rosso lopetti, siellä tuli käytyä.
Tavalliset ihmiset kai niissä käy. Kohtuuhinnalla ihan ok ruokaa, ei mitään konstailua.
Kyllä hävetti kun samaan aikaan pari ulkomaalaista tuli syömään, ja tarjoilija mainosti salaattipöytää. Siinä ne ulkkarit sitten seisoskelivat porkkanaraastekulhon äärellä ja miettivät että mihin sitä pitäisi oikein kayttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tuntuu ihan hullulle, mutta on. Kävin kotikaupungissani vierailemassa tässä loppukesästä ja siellähän se Rosso oli entisellä paikallaan, samalla missä oli jo ysärin alussa. Ja samalla tavalla autot ajoivat kaupungilla rinkiä, amikset soitti poppia ja oli kuin olisi joutunut johonkin kauheaan aikapoimuun.. :(
Täytyy olla Kuopio :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelin ja löysin sitten tämän Hesarin jutun vuoden takaa. Pk-seudulla enää yksi Rosso, Matinkylässä. Muualla Suomessa on vielä muutamia. Mua kyllä harmitti kun Ympyrätalon Rosso lopetti, siellä tuli käytyä.
Tavalliset ihmiset kai niissä käy. Kohtuuhinnalla ihan ok ruokaa, ei mitään konstailua.
Todella ihmetytti, kun ensin lopetti Citykäytävä (ihana paikka) ja sitten peräti Ympyrätalo. En ymmärrä, miksi. Jos Citykäytävä olisi jäljellä, voisin matkustaa sinne vähän kauempaakin. Ison Omenan Rosso on todella ankea, se on uudenmallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella ihmetytti, kun ensin lopetti Citykäytävä (ihana paikka) ja sitten peräti Ympyrätalo. En ymmärrä, miksi. Jos Citykäytävä olisi jäljellä, voisin matkustaa sinne vähän kauempaakin. Ison Omenan Rosso on todella ankea, se on uudenmallinen.
Mitä ihmettä nämä uuden- ja vanhanmalliset Rossot ovat? Onko raastepöytä erikokoinen?
Eikö se oo vähän ju Ses Horse etelä-helsingissä. Ei mitään ihmeellistä, mutta toimii.
Ihan ok käydä nopealla lounaalla tai väsyneenä kakaroiden kanssa.
Ei minulla ole syytä valittaa noista ruuistakaan, sen tietää mitä sieltä saa.
Jos käyn tasokkaammassa paikassa ja maksan 150-200 euroa illalliselta niin odotan ehkä muuta kuin tuota.
Ap ei ilmeisesti syö paljon ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok käydä nopealla lounaalla tai väsyneenä kakaroiden kanssa.
Ei minulla ole syytä valittaa noista ruuistakaan, sen tietää mitä sieltä saa.
Jos käyn tasokkaammassa paikassa ja maksan 150-200 euroa illalliselta niin odotan ehkä muuta kuin tuota.
Ap ei ilmeisesti syö paljon ulkona.
Ap syö ulkona noin 10 kertaa viikossa.
t. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä nämä uuden- ja vanhanmalliset Rossot ovat? Onko raastepöytä erikokoinen?
Vanhoissa rossoissa oli tyyliin ruutupöytäliinat, keltapunavihreitä valaisimia, punaista sisustuksessa, kotoista. Uusissa väri on harmaa ja "leikkipaikka" on joku typerä kauppaleikkipaikka, jossa on Ikean leikkivihanneksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhoissa rossoissa oli tyyliin ruutupöytäliinat, keltapunavihreitä valaisimia, punaista sisustuksessa, kotoista. Uusissa väri on harmaa ja "leikkipaikka" on joku typerä kauppaleikkipaikka, jossa on Ikean leikkivihanneksia.
Niin ja vanhoissa rossoissa oli himmeä valaistus, uusissa kirkas. Ihan järjetöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo vanhat rossot oli ihanat! :)
Lappeenranan Rosso on ihan samalla sisustuksella kuin samoissa tiloissa toiminut edellinenkin "italialainen" ravintola.
Tämä tuntuu ihan hullulle, mutta on. Kävin kotikaupungissani vierailemassa tässä loppukesästä ja siellähän se Rosso oli entisellä paikallaan, samalla missä oli jo ysärin alussa. Ja samalla tavalla autot ajoivat kaupungilla rinkiä, amikset soitti poppia ja oli kuin olisi joutunut johonkin kauheaan aikapoimuun.. :(