Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaiset ihmiset käyvät Rossossa?

Vierailija
06.11.2021 |

Tuli pakosta käytyä ja onhan se aivan kamalaa asiakkaan aliarviointia koko paikka. Jos ei olisi tuulipukuketjun omistuksessa, olisi taatusti ollut nurin jo 90-luvulla.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista ruokaa sä kuvittelet saavasi Rossosta?

Vierailija
2/65 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väsynyt

Rossossa ei kyllä piristy.

Vierailija
4/65 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain muuta kuin porkkanaraastetta raastepöydästä. Mikä ihmeen keksintö raastepöytä edes on?

Vierailija
5/65 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallis ja ei juuri mitään saa sillä hinnalla. Se alkusalaattikin... Kuka käy?

Vierailija
6/65 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytiin kun lapset oli pieniä, yksi harvoista paikoista joissa on leikkipaikka. 

Vierailija
7/65 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain muuta kuin porkkanaraastetta raastepöydästä. Mikä ihmeen keksintö raastepöytä edes on?

Siis sä menet raastepöydän kotiravintolaan ja kuvittelet, että siellä ei ole porkkanaraastetta? Johan.

Vierailija
8/65 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissan ystävät.

Vierailija
9/65 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sä menet raastepöydän kotiravintolaan ja kuvittelet, että siellä ei ole porkkanaraastetta? Johan.

Siis olet sä Mika Häkkinen? Rosso ei ole kotiravintola, vaan italialaiseksi brändätty ravintola.

Vierailija
10/65 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävisin heti, jos meillä päin olisi vielä sellainen vanhanmallinen Rosso. Ei niitä nykyaikaistettuja kalseita, kiitos. Rosso on just hyvä. Ne ovat vain vähentyneet surullisesti viime aikoina.

Vierailija
11/65 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis olet sä Mika Häkkinen? Rosso ei ole kotiravintola, vaan italialaiseksi brändätty ravintola.

Raastepöydän kotiravintola, eli koko raastepöytä on Rossosta peräisin. Älä mua syytä siitä, että itse kuvittelit saavasi Rossosta jotain muuta ruokaa kuin mitä siellä tarjotaan.

Vierailija
12/65 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikoinaan siel oli hyvän makuinen, ja täyteläinen pannupizza missä oli hyvin maustettua lihaa <3

Vierailija
13/65 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elitististä ulinaa apltä

Vierailija
14/65 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kävisin heti, jos meillä päin olisi vielä sellainen vanhanmallinen Rosso. Ei niitä nykyaikaistettuja kalseita, kiitos. Rosso on just hyvä. Ne ovat vain vähentyneet surullisesti viime aikoina.

Harvoin tulee rukoiltua, mutta nyt kyllä rukoilen että vähenevät sukupuuttoon saakka.

Vierailija
15/65 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hercuttelija kirjoitti:

Joskus aikoinaan siel oli hyvän makuinen, ja täyteläinen pannupizza missä oli hyvin maustettua lihaa <3

Varmaan kissaa tai marsua. Nykyään ei ole pannupizzoja listalla.

Vierailija
16/65 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvää ruokaa siellä on, ei mitään valittamista. Joku aika sitten söin siellä elämäni parasta paistettua maksaa, tattikastikkeen, puolukkahillon ja muusin kera, ai että! Nyt se oli ikävä kyllä poistunut listalta ja tilalle oli tullut lammasta, kun viimeksi kävin pari päivää sitten. Otin tällä kertaa lohta, ja sekin oli erinomaisen hyvää, muusi ja tattikastike taas, ja kummatkin oli erittäin maukkaita. 

Kaikki seurueeni jäsenet kehuivat ruokaa. Muut ottivat esim. katkarapuja joista minä en välitä. 

Minä en koskaan ota salaattipöydästä mitään koska sitten en jaksaisi syödä pääruokaa, mutta ihan hyvän näköistä sekin mitä siellä oli. En ymmärrä mitä ihmettä ihmislle pitäisi olla joille Rosson ruoka ei kelpaa.

Vierailija
17/65 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meidän kaupungin Rosson kokit tekevät hyvät ja laadukkaat pizzat.

Toisinaan käydään noutamassa sieltä perjantai pizza kotiin.  Ja saa sieltä S-bonustakin, kun on se toimii samoissa tiloissa Prisman kiinteistössä.

Ja ihan ok ruoka-annoksiakin sieltä saa.

Eihän se mikään gourmet ravintola olekaan, vaan arkipäivän ruokapaikka.

Vierailija
18/65 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raastepöydän kotiravintola, eli koko raastepöytä on Rossosta peräisin. Älä mua syytä siitä, että itse kuvittelit saavasi Rossosta jotain muuta ruokaa kuin mitä siellä tarjotaan.

Ahaa. Siis ravintola saa tarjota paskaa ihan vaan sen takia kun siitä saa boonusta.

Vierailija
19/65 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Rossoja muka vielä olemassa?

Vierailija
20/65 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein hyvää ruokaa siellä on, ei mitään valittamista. Joku aika sitten söin siellä elämäni parasta paistettua maksaa, tattikastikkeen, puolukkahillon ja muusin kera, ai että! Nyt se oli ikävä kyllä poistunut listalta ja tilalle oli tullut lammasta, kun viimeksi kävin pari päivää sitten. Otin tällä kertaa lohta, ja sekin oli erinomaisen hyvää, muusi ja tattikastike taas, ja kummatkin oli erittäin maukkaita. 

Kaikki seurueeni jäsenet kehuivat ruokaa. Muut ottivat esim. katkarapuja joista minä en välitä. 

Minä en koskaan ota salaattipöydästä mitään koska sitten en jaksaisi syödä pääruokaa, mutta ihan hyvän näköistä sekin mitä siellä oli. En ymmärrä mitä ihmettä ihmislle pitäisi olla joille Rosson ruoka ei kelpaa.

Hyvä ettet ottanut salaattipöytää, koska Rossossa ei sellaista ole. On Raastepöytä. Vielä kun joku kertoisi että missä italialaisessa ravintolassa on raastepöytä?