300-kiloinen nainen synnytti 20-kiloisen vauvan!
On siinä iso jötikkä!
http://worldnewsdailyreport.com/australia-600-pound-woman-gives-birth-to-40-pound-baby/
Kommentit (54)
Täällä läskit av-mammat iha järkyttyneinä. "Miten lihava voi saada lapsen? Minä kyllä lihoin vasta synnytyksen jälkeen!"
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:15"]Mikä on pipsa?
[/quote]
Se on pimpsa eikä Pipsa.
TOI UUTINEN ON FEIKKI!! :D
http://www.thatsfake.com/600-pound-woman-really-give-birth-40-pound-baby/
Siinäpä lapselle hyvät lähtökohdat elämään.
Apua:o miten tuo voi olla edes mahdollista? Toivottavasti sossu vie lapsen.
Olin varma että aloitus oli vitsi, mutta..... Huh Huh!!!
Apua. Mulla heräsi niin monta kysymystä, mutta menin myös sanattomaksi.
Miten tuo nainen edes on tullut raskaaksi ja miten tuo vauva on edes voinut kasvaa noin suureksi? Minkä pituinen tuo vauva oli? Miten helvetissä se on mahtunut tohon ihmiseen (koska vaikka olisi lihava, niin eihän ne paikat sen isommat ole, siis kohtu ja kaikki) saatika ulos siitä?
Anteeks nyt vaan mutta hyi helvetti. Yleensä syntymä on iloinen asia, mutta sekä äiti että lapsi näyttävät oksettavilta mutanteilta (tiedän ettei ole lapsen vika). Mikä voi olla ihmisellä päässä vikana, että saattaa itsensä ja avuttoman lapsen tuollaiseen tilaan...
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:41"]Apua:o miten tuo voi olla edes mahdollista? Toivottavasti sossu vie lapsen.
[/quote]Törkeää vihjata, ettei lihava äiti voisi olla hyvä! Tuo lapsihan on paremmassa asemassa kun on kehittynyt isommaksi.
Copyright 2015 © New World Order Media. All rights reserved
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:41"]Apua:o miten tuo voi olla edes mahdollista? Toivottavasti sossu vie lapsen.
[/quote]Ai äidin lihavuuden takia? Käsittääkseni se ei vaikuta lapsen hoitoon mitenkään!
Ei ole totta, lapsi olisi kuollut. Mun kohta 6-vuotiaista pojista isompi on 20kg, toinen vain 16kg.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:47"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:41"]Apua:o miten tuo voi olla edes mahdollista? Toivottavasti sossu vie lapsen.
[/quote]Ai äidin lihavuuden takia? Käsittääkseni se ei vaikuta lapsen hoitoon mitenkään!
[/quote]
No kyllä se tuossa painossa taitaa aika paljon jo vaikuttaa.
Täällä on joskus pohdintoja siitä, kuka on wt. Täyttäisiköhän tämä keissi tunnusmerkit?
2