Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hyödytte facebookista? Åitääkö facekaverit teihin yhteyttä esim soittamalla, tapaamisella?

Vierailija
06.11.2021 |

Ym. Mitä hyötyä facesta muka on?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just olin tulossa kommentoimaan että tarviiko kaikesta jotenkin hyötyä mutta joku muu oli kommentoinut samoin :)

Itse tykkään jakaa ja nähdä kuulumisia ja valokuvia, saada ruoka- tai matkavinkkejä jne. Olen myös parissa vertaistukiryhmässä keskustelemassa. Siitä on ollut iso apu.

Vierailija
22/25 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kavereina enimmäkseen harrasteryhmästä tuttuja ihmisiä. Pikaisesti laskettuna n. 200 kaveristani 50 on entisiä tai nykyisiä työkavereita, 20 sukulaisia, 30 vanhoja tuttuja sieltä sun täältä mm. kouluista ja loput sitten tosiaankin harrastuksen parissa tutuksi tulleita. Viimeksimainittujen kanssa yhteistä puuhastelua ja fb-ryhmää ja osan kanssa tapaamisiakin säännöllisesti, tosin korona on nyt vähän latistanut hommaa ja ollaan nähty vain jotain 5 hengen porukoilla , normaalisti parikymmentä ollut paikalla.

Kyllähän siitä hyötyä ja iloa on, jos edes jonkinlaista sosiaalista elämää ylläpitää. En juurikaan kyläile missään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hyödyn. Minulla on runsaasti kavereita ympäri maailman, joihin olen tutustunut ulkomailla asuessani, ja joihin on muuten vaikeaa pitää yhteyttä. Mutta Facebookin kautta säilyy kontakti, näkyy silloin tällöin mitä heille kuuluu, ja kun puolin ja toisin kommentoidaan toisen päivityksiä, tulee pidettyä myös yhteyttä. Toki messengerin kautta sitten henkilökohtaisemmat päivitykset, mutta sekin on Facebookin tarjoama yhteys. Tuosta vaan kun ei muuten tule Japaniin tai Australiaan soitettua tai piipahdettua.

Vierailija
24/25 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut näyttävät hyötyvän siitä, että facessa räksyttävät kaikki epäkohdat ja parisuhderiidat facebook seinällensä. Entä syntymäpäivät? Onnitteleeko kukaan esim soitolla viestillä vai vaan tyjänpäiväisesti facebookseinällä? Muuten ei syntymäpäiviä edes muisteta. Entä jos facebookseinälle kirjoittaa elämänsä muutoksesta, esim kouluun pääsy, uusi kumppani tai uusi työpaikka niin johan alkaa seinälle tulemaan uteluita ihmisiltä, joita ei muuten sun asiat edes kiinnosta niin, että soittaisivat ja kysyisivät. Ainoastaan taitaa roikkua siellä, että näkee mitä tapahtuu ja pääsee juoruamaan mitä tapahtuu ja kenellä.

Tyhjänpäiväisellä facebook-seinällä? Kurja jos sadat onnittelut tekevät sinut surulliseksi, minä olen aina tosi onnellinen syntymäpäivänäni <3 Usein tulee tippakin linssiin, et mitenkä nyt näin monet muistavatkaan minua. Se on ihanaa, eikä yhtään sen vähempiarvoista kuin onnittelusoitto.

Itse huonomuistisena en muistaisi moniakaan synttäreitä, mutta Face muistuttaa kätevästi. Joka päivä onnittelen useita ihmisiä, ja tuntuvat hekin tykkäävän :)

Pakko sanoa etten näitä fb-onnitteluja pidä juuri minään. Sovellus "käskee" onnittelemaan, juuri kukaan ei muistaisi tai välittäisi muuten. Tosi ihanaa ja vilpitöntä hei.

Ai jos sovellus "käskee" eli muistuttaa, niin sitten pitää onnitella, vaikkei haluaisikaan? Hassu, eihän se noin mene, toivon mukaan sun elämässäs muutenkaan. Todella katkeralta ja kiittämättömätlä kuulostat, sääli.

Minä arvostan onnittelut korkealle, ihan missä tahansa muodossa. Ihanaa ja vilpitöntä, tekee minut onnelliseksi. Mutta olenkin positiivinen ihminen enkä etsi kaikesta negatiivista :)

Vierailija
25/25 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useissa sairauteeni liittyvissä ryhmissä, todella hyödyn niistä. Aina voi kysyä neuvoa ongelmatilanteissa, joku auttaa oli sitten mikä aika vuorokaudesta tahansa. Sen lisäksi Face viihdyttää minua, on kiva lueskella muiden kuulumisia.