Exäni tuleva vaimo on aivan minun näköinen
Tämä ex oli ensirakkauteni ja kuvittelin aina, että palaisimme yhteen lopulta. Nyt kuitenkin kuulin, että hän oli kosinut nykyistä tyttöystäväänsä ja etin sitten kyseisen tytön Facebookista. Pieni järkytys kun tajusin, kuinka saman näköinen tyttö oli kanssani. Lähetin parille kaverille kuvan tästä naisesta ilman, että selitin kuka hän on ja kaikki heittivät läppää kuinka hän olisi identtinen kaksoseni.
Harmittaa jotenkin vielä enemmän, ero kun oli minun syyni, mutta silti kuvittelin, että olisimme tarkoitettuja toisillemme... Parempi aika ja parempi paikka, mutta nyt se juna menikin jo. Näen miehen ja hänen tulevan puolisonsa kesällä ja keneltäkään ei varmasti tule yhden näköisyys huomaamatta. Olisi nyt ollut erinäköinen edes!!!!
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 14:16"]Tuo, että olet abortoinut miehen lapsen, on voinut olla miehelle tosi kova paikka. En oikein voi kuvitellakaan, että mikään asia maailmassa saisi minut tekemään samoin.
[/quote]
Kadun asiaa jollain tasolla mutta olin veloissa, olympialaiset alle vuoden päästä ja maapaikka taskussa ja sitä varten uhrattu terveys ja lähes koko elämä. Ikinä ollut valmentamista enempää töissä, lukio käyty vasemmalla kädellä. AP
Mulla itellä on edelliset poikaystävät ollut keskenään hämmästyttävän paljon saman näkösiä ja oon saanut kuullakkin siitä mutta mitäs väliä sillä on, mä nyt satun ihastuun ehkä niihin tiettyihin piirteisiin ulkonäössä.
Jos sun exäs uudella naisella on fiksumpi luonne ku sulla.
Tykkäsi paketista mutta ei sisällöstä, jos tämän uuden kohdalla on sitten sisältökin priimaa.
Seurustelin aiemmin vuosikausia miehen kanssa, jonka ex oli hyvin paljon samannäköinen kuin minä. En siis yllättynyt, kun kaverini kertoi eromme jälkeen nähneensä miehen naisen kanssa, joka oli kuulemma hänkin hyvin paljon näköiseni. Katsoin sitten Facebookista naisen profiilia ja alkoi ihan naurattaa. Voisimme kaikki kolme miehen kanssa seurustellutta naista olla vaikka sisaruksia, sen verran saman näköisiä olemme. Kasvonpiirteiden, hiusten värin ja pituuden lisäksi myös ruumiinrakenne ja tyyli ovat lähellä toisiaan. Emmekä siis ole mitään silikoniblondeja, vaan persoonallisen (niin ainakin luulin) nättejä.
Mies selvästi tietää, mistä tykkää.
Sä olet ihan jumissa tossa vanhassa suhteessa vielä. Olisko aika irrottautua?
rupea etsimään uutta elämää. Omaa itseäsi.
sä roikut tossa vanhassa ja elät exäsi elämää.
uskalla jo mennä eteenpäin.
toi on mun mielestä ahdistavaa...lähetellä exän morsiamen kuvia omille kavereille.
sä todella olet aliarvostanut ton exäsi kokonaan. Et ole ottanut tosissasi..olet luullut olevasi prinsessa, Joka voi kohdellamiestä miten vaan ja mies kyllä koittaa perässä...
Ehkä ensi kerralla, kun sulla on uusi suhde...osaisit kunnioittaa sitä toista. Ja kunnioittaa itseäsi. Sun pitää kasvaa...kuullostat junnulta.
lue psykologiaa ja itsetuntemuksesta ja itsetunnosta.