Miksi naisen nautinto/orgasmi olisi miehen _vastuulla_?
Siis yhdessähän seksiä harrastetaan. Mies monesti tekee enemmän "töitä", yhdyntää päältä ja takaa, sivulta jne. Naisella ne kädet on vapaana, että senkun räpeltää itseään seksissä jos ei muuten tule. Ja joo, nuoleminen on OK mutta miten joku voi ajatella, että se on miehelle VELVOLLISUUS tyydyttää nainen? Eikai se miehen syy ole jos nainen on sen verran epäseksuaalinen ettei osaa nauttia kunnolla? Kyllä kunnon nainen nauttii ja ymmärtää ettei toista velvoiteta mihinkään muiden hommien lisäksi.
Kommentit (60)
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 10:31"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 10:29"]
Jos onnistuu tyydyttämään naisen, saa uudestaankin seksiä. Jos minun tyydytys ei kiinnosta, en välttämättä toiste avaa jalkojani. Olen myös itse valmis tekemään kaikkeni, että mies nauttii.
[/quote]
Aina löytyy kunnon naisia jotka nauttivat yhdynnästä, helposti. Miksi ihmeessä miehen pitäisi kuin taikuri taikoa haluttomista orkku irti?
[/quote]
Ei taida sulle löytyä kun täällä vouhkaat. Muutenhan olisit paneskelemassa niitä kunnon naisia etkä vinkuisi vauvapalstalla
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 10:41"]
Mitä sillä miehellä tekee, jos itse kuitenkin pitää itsensä tyydyttää? Taitaa ap olla 15v finninaama, jonka pitäisi olla kiinnostuneempi historian tunnista. Seksitaidot kyllä sinäkin voit vielä oppia kunhan vähän kasvat.
[/quote]
Ja mitä sillä naisella tekee jos seksin harrastamisesta saa palkkioksi vaatimuslistan lisätyydytyksille? Sama kai se on runkata sitte.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 11:05"]
Mitä sillä miehellä tekee, jos itse kuitenkin pitää itsensä tyydyttää? Taitaa ap olla 15v finninaama, jonka pitäisi olla kiinnostuneempi historian tunnista. Seksitaidot kyllä sinäkin voit vielä oppia kunhan vähän kasvat.
[/quote]
Ja mitä sillä naisella tekee jos seksin harrastamisesta saa palkkioksi vaatimuslistan lisätyydytyksille? Sama kai se on runkata sitte.
[/quote]
Varmasti onkin parempi, että runkkaat itse.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 11:07"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Miksi et ite runkkaa jos seksin yksi osa sinulle on valtuuttaa mies joksikin sormetusorjaksi?
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 10:28"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 10:15"]
Kuuluisi miehen velvollisuuteen muutakin kuin panna kyljellään samaa vauhtia joka kerta max 2min. Näin meillä. Vituttaa,MUTTA oon hoitanut tässä pe,la,su ja tänään itse itseni monesti. Ihme seksihalut ollut nyt muutaman päivän. Miestä en edes halua enää,jos puhuisin seksistä tai asennon vaihdosta niin suuttuu ja sanoo että vaihda miestä jos ei kelpaa. Niin taidan jossain kohtaa tehdäkkin kun olen pedannut tulevaisuutta varten hiukan. Toinen päivä menossa kun mp3 soitin korvilla kun mies on kotona. eilen alkoi kunnon riita siitä kun pyysin voisiko hän tehdä ruoan,ei ole koko ruokaa 1,5v aikana koskaan tehnyt. ei suostu keskustelemaan. Teki vain itselleen ruoan. Niin eikä osallistu kodin siivoomisiin millään lailla,eikä elätä mua. Että ei ole siitä kyse. :D Molemmilla omat rahat.
Sori tuli hiukan muutakin asiaa kuin aloitus oli. Mä saan omista sormista irti ja mielikuvituksesta. mmm ;) En ole 1,5v kokoenut että mies koskee mua seksin aikana,tai olisi mun päällä. Voi kun mä kaipaan sellaista seksiä kun on muutakin kuin mun lantiosta pidetään kiinni ja ryitään se kaksi minuuttia,kaksi kertaa viikossa. Täyttä paskaa. En ole edes ylipainoinen,itse 50kg ja mies päälle sata kiloa mikä selittää ettei voi muussa asennossa harrastaa kun kyljellään,maha tiellä...
[/quote]
No huh, ikävä kuulla varsinkin sun kannaltasi. Mikäköhän miestäsi vaivaa noin asennepuolella? En puolustele miestäsi, mutta ootko tullut ajatelleeksi, että hänelle - kuten kenelle tahansa naiselle tai miehelle - voi seksuaalinen suoriutuminen olla itsetunnon kannalta arka asia. Se voi osaltaan selittää tylyä ja urautunutta seksikäytöstä.
Menkää nyt ihmeessä (tai mene sinä vaikka yksin) juttelemaan johonkin saamaan vähän ulkopuolisia ajatuksia, ettei tarvitse hautoa pettämistä tai muutenkaan kärsiä - tässä maksuton ja laadukas paikka saada tukea: http://evl.fi/EVLfi.nsf/Documents/40D5B401E55B1785C225748000449ACD?OpenDocument&lang=FI
[/quote]
En tiedä mikä miestä vaivaa,ei hänen mielestä seksin tarvitse olla tuon kummoisempaa,musta tuntuu että sillä ei kaikki muumit ole laaksossa. Ollaan 1,5vuotta oltu yhdessä ja oudoimpia piirteitä tulee koko ajan lisää. Miltä kuulostaa jos miehenne sanoisi teille kun olette "mihin vain" lähdössä. esim kaverin kanssa kahville että katotaan olenko täällä kun tulet,jos herää hiukankin epäilyt niin pakkaan kamat ja lähden pois. Musta tuntuu että miehellä on mielenterveys ongelmia. Hänen äidillään on myös ja parhaillaan laitoksella. Voiko olla jotenkin periytyvää?
Alussa seksi oli parempaa koska mies otti silloin tällöin vaikka neljä olutta niin hänen estot katoaa. Täysin selvänä hän on aivan lukossa. En ole kokenut koskaan aiemmin mitään samanlaista kolmen edellisen seurustelu kumppanin kanssa. Pitäisi olla vain hiljaa seksistä ja aina makkarissa,samassa asennossa. Niin ja valotkin pois päältä. Kyllä mä haaveilen mun exästä kun meidän seksi oli taivaallista. Välillä tuntuu että pää sekoaa,mies laittaa monessa asiassa sanat mun suuhun vaikka itse en ole mitään sellaista sanonut. Jos hän ei ymmärrä jotain niin meille tulee riita koska hän alkaa mulle raivoomaan,tässä tästä esimerkki. Hänelle oli tullut tärkeä sähköposti jota ei ymmärtänyt,hän pyysi minua lukemaan sen ja itse ymmärsin kaiken heti,suomenkieltä selkosanoilla,jouduin lukemaan sähköpostin hänelle ääneen lähes kymmenen kertaa ja ei mennyt ymmärrykseen. Todella vaikea ihminen,no mies alkoi minulle tiuskimaan ja aiheutti meille tästäkin riidan vaikka asia ei minuun liittynyt millään tavalla.. Tätä se minun elämä on. repikää siitä huumoria. Todella usein jämähdän hämmennyksestä paikalle ja vain katsomaan miestä että mitä ihmettä tuon päässä liikkuu,hänen puheet ja lukemisen/kuulemisen ymmärtäminen on ainakin puutteellista.
Nämäkään jutut ei tähän ketjuun kuulunut,pahoittelen. Vastasin vain kysymykseen. Nro.7
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 11:13"]
Kuuluisi miehen velvollisuuteen muutakin kuin panna kyljellään samaa vauhtia joka kerta max 2min. Näin meillä. Vituttaa,MUTTA oon hoitanut tässä pe,la,su ja tänään itse itseni monesti. Ihme seksihalut ollut nyt muutaman päivän. Miestä en edes halua enää,jos puhuisin seksistä tai asennon vaihdosta niin suuttuu ja sanoo että vaihda miestä jos ei kelpaa. Niin taidan jossain kohtaa tehdäkkin kun olen pedannut tulevaisuutta varten hiukan. Toinen päivä menossa kun mp3 soitin korvilla kun mies on kotona. eilen alkoi kunnon riita siitä kun pyysin voisiko hän tehdä ruoan,ei ole koko ruokaa 1,5v aikana koskaan tehnyt. ei suostu keskustelemaan. Teki vain itselleen ruoan. Niin eikä osallistu kodin siivoomisiin millään lailla,eikä elätä mua. Että ei ole siitä kyse. :D Molemmilla omat rahat.
Sori tuli hiukan muutakin asiaa kuin aloitus oli. Mä saan omista sormista irti ja mielikuvituksesta. mmm ;) En ole 1,5v kokoenut että mies koskee mua seksin aikana,tai olisi mun päällä. Voi kun mä kaipaan sellaista seksiä kun on muutakin kuin mun lantiosta pidetään kiinni ja ryitään se kaksi minuuttia,kaksi kertaa viikossa. Täyttä paskaa. En ole edes ylipainoinen,itse 50kg ja mies päälle sata kiloa mikä selittää ettei voi muussa asennossa harrastaa kun kyljellään,maha tiellä...
[/quote]
No huh, ikävä kuulla varsinkin sun kannaltasi. Mikäköhän miestäsi vaivaa noin asennepuolella? En puolustele miestäsi, mutta ootko tullut ajatelleeksi, että hänelle - kuten kenelle tahansa naiselle tai miehelle - voi seksuaalinen suoriutuminen olla itsetunnon kannalta arka asia. Se voi osaltaan selittää tylyä ja urautunutta seksikäytöstä.
Menkää nyt ihmeessä (tai mene sinä vaikka yksin) juttelemaan johonkin saamaan vähän ulkopuolisia ajatuksia, ettei tarvitse hautoa pettämistä tai muutenkaan kärsiä - tässä maksuton ja laadukas paikka saada tukea: http://evl.fi/EVLfi.nsf/Documents/40D5B401E55B1785C225748000449ACD?OpenDocument&lang=FI
[/quote]
En tiedä mikä miestä vaivaa,ei hänen mielestä seksin tarvitse olla tuon kummoisempaa,musta tuntuu että sillä ei kaikki muumit ole laaksossa. Ollaan 1,5vuotta oltu yhdessä ja oudoimpia piirteitä tulee koko ajan lisää. Miltä kuulostaa jos miehenne sanoisi teille kun olette "mihin vain" lähdössä. esim kaverin kanssa kahville että katotaan olenko täällä kun tulet,jos herää hiukankin epäilyt niin pakkaan kamat ja lähden pois. Musta tuntuu että miehellä on mielenterveys ongelmia. Hänen äidillään on myös ja parhaillaan laitoksella. Voiko olla jotenkin periytyvää?
Alussa seksi oli parempaa koska mies otti silloin tällöin vaikka neljä olutta niin hänen estot katoaa. Täysin selvänä hän on aivan lukossa. En ole kokenut koskaan aiemmin mitään samanlaista kolmen edellisen seurustelu kumppanin kanssa. Pitäisi olla vain hiljaa seksistä ja aina makkarissa,samassa asennossa. Niin ja valotkin pois päältä. Kyllä mä haaveilen mun exästä kun meidän seksi oli taivaallista. Välillä tuntuu että pää sekoaa,mies laittaa monessa asiassa sanat mun suuhun vaikka itse en ole mitään sellaista sanonut. Jos hän ei ymmärrä jotain niin meille tulee riita koska hän alkaa mulle raivoomaan,tässä tästä esimerkki. Hänelle oli tullut tärkeä sähköposti jota ei ymmärtänyt,hän pyysi minua lukemaan sen ja itse ymmärsin kaiken heti,suomenkieltä selkosanoilla,jouduin lukemaan sähköpostin hänelle ääneen lähes kymmenen kertaa ja ei mennyt ymmärrykseen. Todella vaikea ihminen,no mies alkoi minulle tiuskimaan ja aiheutti meille tästäkin riidan vaikka asia ei minuun liittynyt millään tavalla.. Tätä se minun elämä on. repikää siitä huumoria. Todella usein jämähdän hämmennyksestä paikalle ja vain katsomaan miestä että mitä ihmettä tuon päässä liikkuu,hänen puheet ja lukemisen/kuulemisen ymmärtäminen on ainakin puutteellista.
Nämäkään jutut ei tähän ketjuun kuulunut,pahoittelen. Vastasin vain kysymykseen. Nro.7
[/quote]
No huh huh. Aika normisettiä huorille. Mies on mulkku sika, mutta raha kyllä kelpaa. Ei sullakaan taida muumit olla tornitalossaan, ainakaan vinttikerroksessa.
Miestä en edes halua enää,jos puhuisin seksistä tai asennon vaihdosta niin suuttuu ja sanoo että vaihda miestä jos ei kelpaa. Niin taidan jossain kohtaa tehdäkkin kun olen pedannut tulevaisuutta varten hiukan. [/quote]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 11:19"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 11:13"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No huh huh. Aika normisettiä huorille. Mies on mulkku sika, mutta raha kyllä kelpaa. Ei sullakaan taida muumit olla tornitalossaan, ainakaan vinttikerroksessa.
Miestä en edes halua enää,jos puhuisin seksistä tai asennon vaihdosta niin suuttuu ja sanoo että vaihda miestä jos ei kelpaa. Niin taidan jossain kohtaa tehdäkkin kun olen pedannut tulevaisuutta varten hiukan. [/quote]
[/quote]
Mainitsin jo että aion lähteä suhteesta mutta asuin tilanteen vuoksi se ei ole muutamaan kuukauteen mahdollinen. Selvennänkö niin ei tarvitse huoraksi haukkua!!!? Asumme omistusasunnossa johon minä jään,mies ei pysty tähän yksin jäämään koska hänen varat ei riitä. Näin sanoi kun joskus puhuimme mitä tapahtuisi asunnolle eron sattuessa. Eli minä jään tähän! Ja tuo miksi mitään ei muutamaan kuukauteen tapahdu on se että miehen osa lainasta on maksettu 3kk eteenpäin.. Idiootit täälläkin jaksaa huudella!
Mies päättää asennon? Seli seli kannattaa päästää se mies harrastamaan sitä nautinnollista seksiä jonkun muun kanssa jos on vaikeuksia olla mukana touhussa... Ja lauluhan on sama, muiden vika. On se kumma kun kaikki on muiden vikaa järjestäen!
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 11:26"]
Mies päättää asennon? Seli seli kannattaa päästää se mies harrastamaan sitä nautinnollista seksiä jonkun muun kanssa jos on vaikeuksia olla mukana touhussa... Ja lauluhan on sama, muiden vika. On se kumma kun kaikki on muiden vikaa järjestäen!
[/quote]
Jos painoa on 140kg niin missä muussa asennossa voi harrastaa kuin kyljellään?Kysynpä vain.
nro.7
Itselläni vain mielikuvitus on rajana. En syytä ulkoisia tekijöitä... JA jos painat 140 kg niin olet itsellesi aiheuttanut sen.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 11:28"]
[/quote]
Jos painoa on 140kg niin missä muussa asennossa voi harrastaa kuin kyljellään?Kysynpä vain.
nro.7
[/quote]
Niin, mies on 140kg tylsä sika, silti huvittaa paneskella sen kanssa ja yhteisasuminen kyllä kelpaa. Mitäs luulet, jos mies sanoisi että "hitto kun tuo läskiämmä on ruma mutta kyllä sitä nyt panee exästä haavaillen siihen asti kun olen pedannut vähän tulevaisuutta". Ei taitaisi kunnian kukko palstalla laulaa.
"Eikai se miehen syy ole jos nainen on sen verran epäseksuaalinen ettei osaa nauttia kunnolla." Heti kun poistat tuon aloituksestasi saat vastauksen minulta. Sillä naisen tulemisella ei ole mitään tekemistä sen kanssa kuinka seksuaalinen nainen on. Kyllä se on aivan ihmis biologiasta ja anatomiasta kiinni.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 11:11"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 11:07"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Miksi et ite runkkaa jos seksin yksi osa sinulle on valtuuttaa mies joksikin sormetusorjaksi?
[/quote]
Eilisiltana riisuin naiseni alasti, nuolin märäksi ja sormetin loppuun. Nainen sitten imi minut lähes huipulle ja ratsasti niin, että saimme molemmat.
Tällaista on seksi rakastetun kanssa.
T: Sormetusorja
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 11:31"]
Itselläni vain mielikuvitus on rajana. En syytä ulkoisia tekijöitä... JA jos painat 140 kg niin olet itsellesi aiheuttanut sen.
[/quote]
Korjaan mies painaa tuon. Itse normaalipainoinen.
Eli sinä et voi liikkua seksin aikana kun mies on 140 kg... tämä vitsi paranee koko ajan.. lopeta muiden syyttäminen.... tai unohdin sinähän et tee mitään joten miksi vika olisi sinussa.. anteeksi.. muiden vika. Ei voi olla totta.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 10:04"]Siis yhdessähän seksiä harrastetaan. Mies monesti tekee enemmän "töitä", yhdyntää päältä ja takaa, sivulta jne. Naisella ne kädet on vapaana, että senkun räpeltää itseään seksissä jos ei muuten tule. Ja joo, nuoleminen on OK mutta miten joku voi ajatella, että se on miehelle VELVOLLISUUS tyydyttää nainen? Eikai se miehen syy ole jos nainen on sen verran epäseksuaalinen ettei osaa nauttia kunnolla? Kyllä kunnon nainen nauttii ja ymmärtää ettei toista velvoiteta mihinkään muiden hommien lisäksi.
[/quote]
Minun mielestäni on hieman kyseenalaista jos joutuu keskustelemaan siitä, mikä seksissä on kenenkin VASTUULLA ja miksi. Yhdessä kun harrastetaan seksiä tehdään sitä mistä tykätään ja omien rajojen mukaan myös useimmilla ihmisillä on halu tehdä sille toisellekin osapuolelle mieliksi. Vastavuoroisesti. On sitten parin oma asia kuka tyydyttää ketä/miten. Kaikki tyylillään. Mitään työtehtävien jakoa meillä ei ainakaan suoriteta ennenkuin vällyjen väliin mennään.
Niin ja mikä itseisarvo se on, että "kun mies kuitenkin tekee muutenkin kaiken"? :D
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 11:33"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 11:28"]
[/quote]
nro.7
[/quote]
Niin, mies on 140kg tylsä sika, silti huvittaa paneskella sen kanssa ja yhteisasuminen kyllä kelpaa. Mitäs luulet, jos mies sanoisi että "hitto kun tuo läskiämmä on ruma mutta kyllä sitä nyt panee exästä haavaillen siihen asti kun olen pedannut vähän tulevaisuutta". Ei taitaisi kunnian kukko palstalla laulaa.
[/quote]
Mä lähtisin vaikka heti suhteesta mutta asumisen kannalta ei onnistu kun tähän asuntoon jään,ymmärrätkö!
Niin ja minä en ole "läskiämmä",pidän itsestäni huolta ja liikun. Toisin kuin mies. Häntä kun ei kiinnosta miltä näyttää. Enkä mä miehen kanssa seksissä exästä haaveile,vaan silloin kun hoidan itse itseni. Luuletko että ehdin edes alkaa haaveilemaan 1min tai max 2min session aikana kun mies takaa rykii? Juu en. :) relaa säkin hiukan.
Olen kaikkeni yrittänyt että seksi paranee,suhde paranee,ehdottanut terapiaa,ehdottanut jotain harrastusta mutta kun häntä ei mikään kiinnosta niin minkäs teet. Miehen mielestä kaikki on näin hyvin. Hän on lihonut meidän suhteen aikana 20kg ja yhdessä oloa 1,5v. Mutta ihmekös tuo kun iltapalaksi voi paistaa itselleen voissa ison paketin pihvejä 8-10kpl ja sipsipussi sänkyyn mukaan jonka syö vielä yksin. Tunnin päästä tuosta vielä huikoo ja tekee 4 sämpylää. En viitsi kauniisti mistään enää edes sanoa koska tulee riita. Hänellä todettiin juuri kaksi sairautta jotka liittyvät ylipainoon ja lääkärit jo varoittelee riskeistä mutta kun EI SEKÄÄN KIINNOSTA! Ymmärrättekö jo,en ole vittuimainen akka joka täällä vain haukkuu miestä mutta en jaksa enää,olen loppu yrittämään. Tämän jälkeen en enää viitsi tännekkään vastata yhteenkään viestiin.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 10:28"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 10:22"]
No kenenkäs vastuulla sen sitten pitäisi olla jos kerran yhdessä seksiä harrastetaan? Eikö mies ole siinä mukana juurikin sitä varten, että tuottaa nautintoa naiselle? Kyllähän nainen sooloseksiäkin voi harrastaa ei siinä mitään mutta siihen ei miehellä sitten ole mitään saumaa.
[/quote]
Öö, mitä normiseksissä nainen tekee miehelle? Antaa pillua? Mies siis nussii naista, nussii itsensä onnelliseksi ja saa siitä palkaksi velvollisuuden tyydyttää saamaton nainen?
[/quote]
Et ole tainnut harrastaa seksiä? :D