Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko elää loppuelämän "kämppäkavereina"miehen kanssa?

Vierailija
19.01.2015 |

Olen 29vuotias nainen ja mieheni 46vuotias. Meillä yksi lapsi. Seksi loppui lopullisesti puoli vuotta sitten, koska mieheni seksihalut katosivat kokonaan. Rakastan miestäni, mutta harkitsen eroa, koska kaipaan läheisyyttä. En ole edes suudellut puoleen vuoteen.
kysyin kerran suutuspäissäni, saanko hommata rattopojan ja mieheni haukkui huoraksi. Olisiko jotain lääkettä mikä poistaisi minunkin seksihalut kokonaan? Itkettää, ja lisäksi tunnen jonkinlaista häpeää, kun aikuinen nainen, äiti, parkuu munanpuutteesta.
mitä minun pitäisi tehdä? Kadunko vanhana, kun en paneskellut silloin kun siihen olisi ollut mahdollisuus?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee nyt niin, kuin tuntuu itsestäsi oikealta. Onko teidän parisuhde ja se, että lapsella on hyvät vanhemmat tärkeintä, vai sinun himosi?

Teidän tilannehan voi muuttua seksin suhteen. Kannattaisi varmaan mennä johonkin parisuhdeterapiaan, missä joku voisi katsoa teidän tilannetta ulkoa päin ja auttaa teitä.

Vierailija
2/64 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, ihan sama tilanne täällä : / Iätkin melkein nuo. Lasta ei vielä oo, suhde muuten täydellinen ja haluaisin jatkaa, mutta mies on ilmeisesti aina ollut melko aseksuaalinen. Ei oikeastan ole seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös sama tilanne (oen itse 29v. ja mies 36v.). 

Seksiä on todella harvoin, ehkä neljä kertaa vuodessa ja tätä on jatkunut jo pari vuotta. Mies on myös aika tyypillinen "ei puhu eikä pussaa"-tyyppi joten läheisyyttäkään ei ole oikein mitään.

Olen ehdottanut parisuhdeterapiaa ja siitä mies kieltäytyi. Totesi, ettei sille ole tarvetta. Omien sanojensa mukaan hän ei vain halua seksiä tuon useammin. Ei ole masentunut tms. mikä voisi selittää asian. 

Ihan rehellisesti, hajoaa pää tähän. Seksiä ei tipu aviomieheltä mutta sitä ei saisi hakea muualtakaan. Kauhistuttaa ajatus, että pitäisi lopun ikää olla melkein kuin selibaatissa. Käsi ylös, kuka oikeasti tyytyisi johonkin neljään, viiteen kertaan vuodessa.

Lapsiakin on joten ihan heppoisin perustein en lähde avioeroa hakemaan.

Vierailija
4/64 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui! Minkä ikäisenä miehen seksihalut oikeen katoaa? Mun on 30-vuotias. Täytyykin ottaa siitä kaikki ilo irti ennen tuota.

Vierailija
5/64 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki miehet vielä neljäkymppisenä ole näin haluttomia. Mut kyllä on vähän huijattu olo, kun suhteen alussa, eka vuosi rakastellaan ainakin joka viikko, ja nyt ei sitten yhtään enää. Yhdessä oltu vasta kolme vuotta, niin en oikein usko että tää tulee paranemaan, kun ukkokin kohta jo 50. Mieheni on muuten täydellinen minulle, mutta tää seksittömyys pilaa kaiken. Runkkaamisestakin tulee vaan paha mieli :(
ap

Vierailija
6/64 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kaikki miehet ole viisikymppisinäkään haluttomia. Enemmän tuo viittaa nyt miehesi johonkin henkiseen, tai fyysiseen ongelmaan johon auttaa joko teidän välinen keskustelu, keskustelu seksuaaliterapeutin luona, tai jos miehelläsi on lääkärin hoitoa vaativa vaiva, sitten lääkäri, ehkä urologi, ehkä yleislääkäri. hakekaa apua jostakin. Sinun ei tarvitse elää täysin seksittömässä suhteessa vastoin tahtoasi, olet siihen aivan liian nuori. Sulla on myös lastensaanti-ikää jäljellä aika tavalla ja sisarus lapselle voi hyvinkin olla ajankohtainen muutaman vuoden sisällä.

Vierailija
7/64 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä oikein mitään voi, jos mies ei avaudu sulle tässä asiassa. Jotainhan on täytynyt muuttua tai tapahtua.

Seiskalta hyvä vastaus, mä maallikkona epäilisin kans jotain elimellistä ongelmaa, stressiä kyvykkyytensä tai jonkin muun asian takia miehellä tjn vastaavaa. Onko miehen mahdollinen sivusuhde turha oletus?

Vierailija
8/64 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 01:52"]

Hui! Minkä ikäisenä miehen seksihalut oikeen katoaa? Mun on 30-vuotias. Täytyykin ottaa siitä kaikki ilo irti ennen tuota.

[/quote]

Ole huoleti, ainakin meidän 57v:llä pelittää kuin 16v kollilla ;D Ei voi tietty yleistää.

Vierailija
9/64 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itseasiassa miehelläni on jo todettu alhaiset testosteroniarvot, ja yhdet lääkkeetkin vie halut. Ja ehkä ne halut eivät ikinä edes palaa. Siksi tuntuu todella vaikealta, kun ei hän voi itse asialle mitään. Outoa kyllä, miksi ei voi edes suudella tai halatakaan. Ehkä tässä pitää oikeasti jotenkin kuolettaa omatkin halut, tietäis vaan miten.
ap

Vierailija
10/64 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samaa ongelmaa, olen tosin alle kolmikymppinen mies ja vaimoni muutaman vuoden nuorempi. Itselläkin ollut joskus ajatuksia siitä, miten halut saisi poistettua. Voisi sitten harrastaa seksiä kun toinen haluaa eikä tarvitsisi olla jatkuvasti puutteessa.

Vierailija
11/64 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 02:43"]

No itseasiassa miehelläni on jo todettu alhaiset testosteroniarvot, ja yhdet lääkkeetkin vie halut. Ja ehkä ne halut eivät ikinä edes palaa. Siksi tuntuu todella vaikealta, kun ei hän voi itse asialle mitään. Outoa kyllä, miksi ei voi edes suudella tai halatakaan. Ehkä tässä pitää oikeasti jotenkin kuolettaa omatkin halut, tietäis vaan miten. ap

[/quote]

Mielialalääkkeetkö vievät halut? Ne voi vaihtaa tai lopettaa jos ne on masennukseen määrätty. Yleensä mielialalääkkeet vaikeuttavat vain orgasmin saamista, eivät vie haluja sinällään. Masennus itsessään vie kyllä halut. Masentuneen miehen kanssahan sinä et voi pidemmän päälle elää, jos hän ei siitä yli pääse. Jos nyt ylipäätään oli masennuksesta kyse, kunhan arvasin, ehkä väärin. Urologin kanssa voi miettiä testosteronikorvaushoitoa, yleislääkärit ei niihin taida juuri puuttua, ei ole niiden heiniä.

Vierailija
12/64 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 02:44"]

Minulla on samaa ongelmaa, olen tosin alle kolmikymppinen mies ja vaimoni muutaman vuoden nuorempi. Itselläkin ollut joskus ajatuksia siitä, miten halut saisi poistettua. Voisi sitten harrastaa seksiä kun toinen haluaa eikä tarvitsisi olla jatkuvasti puutteessa.

[/quote]

Teidän ongelma tuskin on seksittömyys sinänsä, vaan joko parisuhteessa tai naisen itsetunnossa, tai muussa psyykkisessä tilassa. Parisuhdeterapia auttaa kaivelemaan syyn, jos syytä haluaa kaivelemaan ryhtyä. Toinen vaihtoehto on sitten ilman seksiä eläminen. Ehkä olette vain vääriä toisillenne.

Vierailija
13/64 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 12:02"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 11:00"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 01:49"] Täällä myös sama tilanne (oen itse 29v. ja mies 36v.).  Seksiä on todella harvoin, ehkä neljä kertaa vuodessa ja tätä on jatkunut jo pari vuotta. Mies on myös aika tyypillinen "ei puhu eikä pussaa"-tyyppi joten läheisyyttäkään ei ole oikein mitään. Olen ehdottanut parisuhdeterapiaa ja siitä mies kieltäytyi. Totesi, ettei sille ole tarvetta. Omien sanojensa mukaan hän ei vain halua seksiä tuon useammin. Ei ole masentunut tms. mikä voisi selittää asian.  Ihan rehellisesti, hajoaa pää tähän. Seksiä ei tipu aviomieheltä mutta sitä ei saisi hakea muualtakaan. Kauhistuttaa ajatus, että pitäisi lopun ikää olla melkein kuin selibaatissa. Käsi ylös, kuka oikeasti tyytyisi johonkin neljään, viiteen kertaan vuodessa. Lapsiakin on joten ihan heppoisin perustein en lähde avioeroa hakemaan. [/quote]   Edit kaikille teille: mies ei halua seksiä TEIDÄN kanssanne. Kyllähän sitä samaa järveä kyllästyy soutamaan. [/quote] Niin, niin. Jos sulla ei seiso, niin ei tarvitse kaikkia kirjoituksia ottaa itseensä.

[/quote]

Taisi kalikka kalahta :D

En sanonut etten nai, en vain nai omaa vaimoa. Kyllä te naiset olette sitten sinisilmäisiä, voi pettää mennen tullen ettekä te taukit tajua mitään. Ja vaikka tajuaisitte, ette älyä edes lähteä :D :D :D

Vierailija
14/64 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 11:39"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 11:31"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 11:16"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 11:00"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 01:49"]

Seksiä on todella harvoin, ehkä neljä kertaa vuodessa ja tätä on jatkunut jo pari vuotta. Mies on myös aika tyypillinen "ei puhu eikä pussaa"-tyyppi joten läheisyyttäkään ei ole oikein mitään.

Olen ehdottanut parisuhdeterapiaa ja siitä mies kieltäytyi. Totesi, ettei sille ole tarvetta. Omien sanojensa mukaan hän ei vain halua seksiä tuon useammin. Ei ole masentunut tms. mikä voisi selittää asian. 

Ihan rehellisesti, hajoaa pää tähän. Seksiä ei tipu aviomieheltä mutta sitä ei saisi hakea muualtakaan. Kauhistuttaa ajatus, että pitäisi lopun ikää olla melkein kuin selibaatissa. Käsi ylös, kuka oikeasti tyytyisi johonkin neljään, viiteen kertaan vuodessa.

[/quote]

Edit kaikille teille: mies ei halua seksiä TEIDÄN kanssanne. Kyllähän sitä samaa järveä kyllästyy soutamaan.

[/quote]

Miksei kaikki sitten kyllästy ja päädy kämppiksiksi? Miksi jotkut puolisot "soutaa sitä samaa järveä" intopiukeana??

[/quote]

Koska eivät muutakaan saa. Eihän sitä kotikylästä välttämättä matkalle lähde, mutta kyllä niilta samoilta poluilta on uutuudenviehetys kadonnut ja eteenpäin tallataan katse maassa ja mieli muualla.

[/quote]

Komea raamikas n 2m/110kg mies saisi kyllä ihan kenet vaan jos haluaisi. Enkä toki tarkista lukuisia työmatkojakaan - jos haluaisi jotain muuta tilaisuuksia kyllä olisi. Samoin mulle olisi tarjokkaita ihan tarpeeksi mutta eipä ole hinkua kun kotona saa tasokasta tarpeeksi;D

Ehkä sinäkin jonain päivänä saat kokea oikean rakkauden ja intohimon:)

[/quote]

Niin varmaan, hah hah. Ei kuule, pillun saanti on ihan muusta kiinni, kuin salilla pelleilystä. Voithan uskotella itsellesi noin, mutta tosi asia on, että tuollainen kana-aivoinen salipelle ei saa pindeä ellei joku testamenttaa sitä. Ja silloinkin vain ehkä.

Sen sijaan vaimoasi höylää todennäköisesti viikottain joku lipeväkielinen naistennaurattaja. Sic. Älä huoli, ehkä säkin joskus löydät uskollisen naisen itsellesi. 

Vierailija
15/64 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 11:34"]

Puhutko omasta kokemuksesta?

[/quote]

Kyllä. Kyllästyin soutelemaan kotona, ja nyt onkin seilattu sen seitsemän merta. Kotijärvi tönöttää silti pirtin edessä, hah.

Vierailija
16/64 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 12:02"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 11:00"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 01:49"] Täällä myös sama tilanne (oen itse 29v. ja mies 36v.).  Seksiä on todella harvoin, ehkä neljä kertaa vuodessa ja tätä on jatkunut jo pari vuotta. Mies on myös aika tyypillinen "ei puhu eikä pussaa"-tyyppi joten läheisyyttäkään ei ole oikein mitään. Olen ehdottanut parisuhdeterapiaa ja siitä mies kieltäytyi. Totesi, ettei sille ole tarvetta. Omien sanojensa mukaan hän ei vain halua seksiä tuon useammin. Ei ole masentunut tms. mikä voisi selittää asian.  Ihan rehellisesti, hajoaa pää tähän. Seksiä ei tipu aviomieheltä mutta sitä ei saisi hakea muualtakaan. Kauhistuttaa ajatus, että pitäisi lopun ikää olla melkein kuin selibaatissa. Käsi ylös, kuka oikeasti tyytyisi johonkin neljään, viiteen kertaan vuodessa. Lapsiakin on joten ihan heppoisin perustein en lähde avioeroa hakemaan. [/quote]   Edit kaikille teille: mies ei halua seksiä TEIDÄN kanssanne. Kyllähän sitä samaa järveä kyllästyy soutamaan. [/quote] Niin, niin. Jos sulla ei seiso, niin ei tarvitse kaikkia kirjoituksia ottaa itseensä.

[/quote]

Meni sulta vissiin vähän ohi se, mihin tuolla viitattiin. Älä silti syyllistä itseäsi, jos et syntymässä enempää saanut niin et voi itseäsi syyttää siitä.

Vierailija
17/64 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressiä, sydänsairaus, ....? Minä en tuhlaisi elämääni ihmisen kanssa, joka laiminlyö sinua noin. Jos mies ei halua apua, käydä lääkärissä eikä puhua, niin sehän on umpikuja. Sitten sinun pitää miettiä, haluatko elää lopun elämääsi ja kuihtua parhaat vuotesi noin. Kyse ei nyt varmaan ole mistään lapsen kanssa yövalvomisen aiheuttamasta väsymyksestäkään.

Meillä ei seksi loppunut silloinkaan kun lapset oli pieniä, sitä ei vaan harrastettu rättiväsyneenä öisin vaan lukitussa vessassa, olkkarin sohvalla päiväunien aikaan....konstit on monet...aina ei itseä haluttanut, mutta annoin ja monesti ne omatkin halut siinä heräsi. Minusta olisi ollut väärin miestä kohtaan, että pihtaan, kun mitään elimellistä syytä ei siihen ollut. (Edelleenkin 16 vuoden jälkeen meillä on seksiä väh. kerran viikossa, vaikka sen yhteisen hetken varastaminen onkin vaikeampaa kun on teini-ikäisiä talossa. Mutta kiitos sille, joka keksi elokuvat, pitseriat ja uimahallit...) Ap täällä eletään vain kerran! Ystäväni lähti juuri siksi avioliitostaan, että heidän väliltään hävisi lapsen syntymän jälkeen läheisyys ja seksi. Samalla meni se toisen lapsen saamismahdollisuus. Miehelle ero oli täysi yllätys. Sitten vasta olisi halunnut mennä terapiaan, kun muuttoauton perävalot jo vilkkui. Se oli myöhäistä. Haluan sanoa, että älä tuhlaa elämääsi jos mies ei halua yrittää muutosta.

Vierailija
18/64 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 12:34"]

[/quote]

Edit kaikille teille: mies ei halua seksiä TEIDÄN kanssanne. Kyllähän sitä samaa järveä kyllästyy soutamaan.

[/quote]

Miksei kaikki sitten kyllästy ja päädy kämppiksiksi? Miksi jotkut puolisot "soutaa sitä samaa järveä" intopiukeana??

[/quote]

Koska eivät muutakaan saa. Eihän sitä kotikylästä välttämättä matkalle lähde, mutta kyllä niilta samoilta poluilta on uutuudenviehetys kadonnut ja eteenpäin tallataan katse maassa ja mieli muualla.

[/quote]

Komea raamikas n 2m/110kg mies saisi kyllä ihan kenet vaan jos haluaisi. Enkä toki tarkista lukuisia työmatkojakaan - jos haluaisi jotain muuta tilaisuuksia kyllä olisi. Samoin mulle olisi tarjokkaita ihan tarpeeksi mutta eipä ole hinkua kun kotona saa tasokasta tarpeeksi;D

[/quote]

Niin varmaan, hah hah. Ei kuule, pillun saanti on ihan muusta kiinni, kuin salilla pelleilystä. Voithan uskotella itsellesi noin, mutta tosi asia on, että tuollainen kana-aivoinen salipelle ei saa pindeä ellei joku testamenttaa sitä. Ja silloinkin vain ehkä.

Sen sijaan vaimoasi höylää todennäköisesti viikottain joku lipeväkielinen naistennaurattaja. Sic. Älä huoli, ehkä säkin joskus löydät uskollisen naisen itsellesi. 

[/quote]

Lukiko jossain että mieheni käy salilla?? Ei käy, lihakset on ihan oikealla urheilulla aikanaan hankittu ja ylläpidetty. Kana-aivo - kuten sanoit on isossa kansainvälisessä yrityksessä maajohtajana joten ihan huonosti ei silläkään saralla ole pärjännyt; mites sinä?? Ilmeisesti työtön lassukka kun on aikaa vittuilla muille näin keskellä päivää;D

Et edes tajunnut että kirjoitus oli minun - onnellisen ja uskollisen vaimon...

Vierailija
19/64 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 12:48"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Lukiko jossain että mieheni käy salilla?? Ei käy, lihakset on ihan oikealla urheilulla aikanaan hankittu ja ylläpidetty. Kana-aivo - kuten sanoit on isossa kansainvälisessä yrityksessä maajohtajana joten ihan huonosti ei silläkään saralla ole pärjännyt; mites sinä?? Ilmeisesti työtön lassukka kun on aikaa vittuilla muille näin keskellä päivää;D

[/quote]

Tuo vei uskottavuuden koko tekstistäsi.

Voihan sitä mielikuvitusystäviä pitää, lapsena se on jopa sallittua mutta aikuisena säälittävää. Mitä muuten on tuo "oikea" urheilu? Liikuntapelle mikä pelle. 

Sinä kovasti nyt kehut miehelläsi ja hänen asemallaan, mitä itse teet? Työtön kotiäiti? Kannattaa ehkä hankkia omat kannukset eikä ratsastaa toisten, luultavasti keksittyjen, miesten urotöillä.

Uskollisuuteesi en usko hetkeäkään. Sakset rävähtää helposti auki kun on pari viinilasia otettu. Olen kaatanut melko monta "uskollista", "vahvaa" ja "itsenäistä" yhdenmiehen naista.

Vierailija
20/64 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 12:54"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 12:48"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tuo vei uskottavuuden koko tekstistäsi.

Voihan sitä mielikuvitusystäviä pitää, lapsena se on jopa sallittua mutta aikuisena säälittävää. Mitä muuten on tuo "oikea" urheilu? Liikuntapelle mikä pelle. 

Sinä kovasti nyt kehut miehelläsi ja hänen asemallaan, mitä itse teet? Työtön kotiäiti? Kannattaa ehkä hankkia omat kannukset eikä ratsastaa toisten, luultavasti keksittyjen, miesten urotöillä.

Uskollisuuteesi en usko hetkeäkään. Sakset rävähtää helposti auki kun on pari viinilasia otettu. Olen kaatanut melko monta "uskollista", "vahvaa" ja "itsenäistä" yhdenmiehen naista.

[/quote]

Voi että, tunnet minut paremmin kuin minä itse??

Olen yrittäjä ja tänään pidän vapaapäivää, ja kyllä - maksan itse osuuteni kuluista. Miehen asema ei sinänsä liittynyt tähän mitenkään, kunhan vain tuohon kananaivo kommenttiisi - kunnon ammattiin tuskin on kananaivoilla asiaa. Mutta siitä sinulla lienee enemmän kokemusta...:D

Oikea urheilu - no mun mielestä vaikka jalkapallo, lenkkeily, hiihto, laskettelu jne. Salilla on ihan kiva käydä "täydentämässä" kuntoa mutta en arvosta salilla pumpattuja lihaksia ollenkaan. Kaljakolpakon nostoa huulille tai nakkikiskalla uhoamista en laske urheiluksi, ne on varmaan sinulle tutumpia "lajeja"

Mielikuvituskaveri?? Oli viimeksi 5v:nä, kyllä tuo siippa on ihan laillisesti vihitty jo parikymmentä vuotta sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi