Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

wtf menkoista

Vierailija
19.01.2015 |

Mitä helvettiä mulle tapahtuu? Menkat ehkä pari päivää myöhässä. Aamulla muka alkoi, mutta vuotoa oli tampoonin vaihdon aikaan (n.klo 16) vain neljäsosa tampoonsta. Kauhiat kivut päivällä, jouduin jopa ottamaan buranaa. Sen jälkeen ei tipan tippaa... Mitä helvettiä?
T: 32v N

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään kokemuksia muilla. En pysty nukkumaan kun ajattelen kaikkea...

Vierailija
22/23 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla aina ollut säännölliset menkat, jotka kipuilee pahasti ja ekana päivänä on runsasta vuotoa. Yleensä ne on alkanu aamusta.

Viimisimmät menkat oli vajaa viikon myöhässä, alkoivat sitten juuri uutenavuotena siinä iltapäivästä. Kipuja oli normaalisti. Vähän ennen keskiyötä kun olin vaihtamassa tamponia niin se olikin just 1/4 täynnä. Laitoin silti uuden tamponin, koska oltiin ulos lähdössä. 

Siinä aamuyöstä kun senkin otin pois, niin oli melkein tyhjä. 
Mutta kyllä ne sitten kunnolla alkoi seuraavana päivänä. Kipujakin oli poikkeuksellisesti itseasiassa useampana päivänä.

Saas nähdä mitä seuraavat menkat tuo tullessaan. En kuitenkaan usko että kyse on mistään vakavemmasta. Tosin nyt muistin että pari päivää sitten ovulaation aikana multa tuli verinen klimppi...
Hmm.... Noh, luin kuitenkin että se on normaalia. Odottelen siis seuraavien alkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 02:08"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 02:02"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 01:42"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 01:41"]

Ei kyllä ollu mun viesti tuo 15, vai mikä olikaan vihreän ruohon perään... 

Ap

[/quote]

Sen arvasin kyllä :) Huomenna raskaustesti kouraan ja olet astetta viisaampi siitä mikä sua vaivaa :) Hyvää jatkoa, eiköhän kaikki lutviinnu niin kuin pitääkin!

[/quote]

Mutta hyi kauhia ku pelottaa ja ahdistaa. Mieheltä jos kysytään, niin yhtään enää lapsia ei tähän taloon tule. Itse tiedän, etten jaksais enää yhtään vaippa ikäistä. Ja abortti olisi kuitenkin murha omalletunnolle. (en siis tuomitse abortine tehneitä, enkä osaa näköjään kirjoittaakaan, mutta sis musta ei siihen ole)

[/quote]

Siis en tosiaankaan osaa enää kirjoittaa :)  Noh, jotain iloa tähänkin ketjuun ;)6491

[/quote]

Miksi noin epävarma "ehkäisy" käytössä jos vauva on ihan ehdoton nounou? :( 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä