Olen vihattu naispomo. Kysyttävää?
Teen töitä ravintolassa esimiehenä ja minun on pakko olla extra tiukka, koska olen nainen. Muuten ei kunnioitettaisi vähääkään.
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 00:58"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 00:56"]Ravintola-alalle pesiytyy todella mielenvikaisia naisia, ja esimieheksi päästyään ovat todella vittumaisia. Oletko jollain tapaa ylpeä itsestäsi? Vihaatko miehiä? [/quote] Töissä on pakko olla tiukka, muuten ei kunnioiteta. Vihaan miehiä jonkin verran, sitä kuinka paljon helpommalla ne pääsevät. Ja juuri miestyöntekijöillä on vaikeinta totella naispomoa.
[/quote]
SAIRASTA, että joku pomo voi SANOA VIHAAVANSA jotain tiettyä ihmisryhmää.
EI SOVELLU POMOKSI!!!!!
Vihaat ja kohtelet jotain tiettyä ryhmää epäreilusti JA IHMETTELET miksi niiden on vaikea totella EPÄREILUA pomoa?!?!?!??!!??!
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 01:26"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 00:56"]Ravintola-alalle pesiytyy todella mielenvikaisia naisia, ja esimieheksi päästyään ovat todella vittumaisia. Oletko jollain tapaa ylpeä itsestäsi? Vihaatko miehiä? [/quote] Töissä on pakko olla tiukka, muuten ei kunnioiteta. Vihaan miehiä jonkin verran, sitä kuinka paljon helpommalla ne pääsevät. Ja juuri miestyöntekijöillä on vaikeinta totella naispomoa.
[/quote]
EI SOVELLU POMOKSI!!!!!
Vihaat ja kohtelet jotain tiettyä ryhmää epäreilusti JA IHMETTELET miksi niiden on vaikea totella EPÄREILUA pomoa?!?!?!??!!??!
[/quote]
Cry me a river. Pomo voi valita ketä tai mitä vihaa. Mitäs et itse ole menestynyt elämässäsi.
Jossain määrin arvaamattomat ja järjettömät rangaistukset tutkimuksen mukaan parantavat työtulosta, kun kaikilla on pelko persiissä.
vitut.
olen menestynyt enemmän kuin hyvin ja juuri siksi että olen reilu pomo.
sinä olet sairas paska, joka ei tiedä johtamisesta mitään.
käsittämätöntä että joku on tällä tasolla ihmisten johtamisessa vielä 2010 luvulla.
luuletko olevasi MENESTYNYT kun olet jonkun pikkupaska ravintolan pikkupomo?????
LOL LOL LOL LOL LOL
Nainen olen ja myös esimies, olen hyvä "jätkä" ja kohtelen naisia- ja miehiä tasa-arvoisesti, ja hyvin on mennyt :)
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 10:43"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 01:58"]
[/quote]
EI SOVELLU POMOKSI!!!!!
[/quote]
Cry me a river. Pomo voi valita ketä tai mitä vihaa. Mitäs et itse ole menestynyt elämässäsi.
Jossain määrin arvaamattomat ja järjettömät rangaistukset tutkimuksen mukaan parantavat työtulosta, kun kaikilla on pelko persiissä.
[/quote]
Minkä tutkimuksen mukaan? Kuka on sellaisen tehnyt ja missä voisin lukea edes abstraktin julkaistusta tutkimuksesta? Samoin toivoisin lähdettä sille että narsistinen psykopaatti saa parasta tulosta aikaiseksi?
[/quote]
noita huipputuloksia tulee vain narsistisen psykopaatin päässä. missään muualla niitä ei ole voitu toteuttaa. siksi niistä ei ole tutkimuksiakaan.
ap vaikuttaa lähinnä häiriintyneeltä narsistilta, joka ei tietenkään voi vastaanottaa mitään kritiikkiä.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 00:49"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 00:47"]Meneekö edes yksi sormi sisään ? [/quote] Ei mene. Ap
[/quote]
Alistutko ap miehellesi kotona ja sängyssä?
Luulisi että vaihtuvuus muuttuu sietämättömäksi, jos pomo on oikeasti veemäinen. Mutta taitaa olla Porvoossa tämö rafla....
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 01:58"]
[/quote]
EI SOVELLU POMOKSI!!!!!
[/quote]
[/quote]
Minkä tutkimuksen mukaan? Kuka on sellaisen tehnyt ja missä voisin lukea edes abstraktin julkaistusta tutkimuksesta? Samoin toivoisin lähdettä sille että narsistinen psykopaatti saa parasta tulosta aikaiseksi?
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 01:16"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 01:07"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 01:04"] [quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 01:02"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 00:58"] [quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 00:56"]Ravintola-alalle pesiytyy todella mielenvikaisia naisia, ja esimieheksi päästyään ovat todella vittumaisia. Oletko jollain tapaa ylpeä itsestäsi? Vihaatko miehiä? [/quote] Töissä on pakko olla tiukka, muuten ei kunnioiteta. Vihaan miehiä jonkin verran, sitä kuinka paljon helpommalla ne pääsevät. Ja juuri miestyöntekijöillä on vaikeinta totella naispomoa. [/quote] hahhaahhhaa. ja oletko siis ylpeä itsestäsi? aidosti? [/quote] Olen. Teen esimieshommia ja minua ei käskytetä. Ap [/quote] Paitsi makuuhuoneessa. Siellä nautit miehen lihakiisselistä. [/quote] Toivo rauhassa vaan. Minusta ei kukaan mies käskytettävää saa. Ap
[/quote]
Etkö rakasta miestäsi? Kaikki naiset ovat käsiteltävissä jollakin tavalla. Naisilla vaihtelee mielialat kuukautisten aikana. Sen takia miehet ovat vakuuttavimpia pomoja.