Mitä levitettä käytätte leivän päällä?
Voita? Oivariinia? Keijua? Floraa? Vähärasvaista, runsassuolaista? Kertokaa toki ja perustella saa myös.
Kommentit (26)
Vähärasvainen oivariini. Se on hyvää.
Normaalia oivariinia. Muut maistuu ihan järkyttävälle, jos jossain paikassa on leivän päälle vaan keijua/floraa tms. niin olen syömättä
Samoin täällä, Oivariinia. Käytin ennen kevyttä sitä ja vielä kevyempää tätä, mutta vasta Oivariiniin vaihdettua alkoi laihdutuskin onnistua, eli paino pudota. Mutta en laita leivän päälle, vaan kerran päivässä puuroon. On se niin hyvää.
Yritän vältellä Unileverin ja Nestlen tuotteita ihan vaan siksi että haluan tukea kotimaisia ja vähän pienempiä (lähi)tuottajia. Jäljelle jää margariineista lähinnä Valion Oivariinit ym ja Keiju. Valitsen yleensä normaalisuolaisen ja rasvaisimman version, ja käytän myös paljon voita (leivonta, ruoanlaitto).
Sokeritonta maapähkinävoita, avokadoa, oliiviöljyä tai en mitään.
Merisuola-Ingmariinia. Ihan vaan maun takia.
Normaalisuolaista Ingmariinia. Lidlissä ainakin halvempaa kuin Oivaariini, mutta yhtä hyvää (jos nyt jotain levitettä voi varsinaisesti sanoa hyväksi)
Tahinia yleensä, näkkileivän kanssa maapähkinävoita tai tummansinistä Keijua.
En syö leipää vaan karppaan. Mutta silloin harvoin kun ostan patongin, syön sen voin ja tuorejuuston kanssa.
Lidlin Vita Do'r 60% margariinia. Levitteellä ei minulle ole paljoakaan väliä, voin laittaa leivälle vaikka superkevyttä Mini Lättaa, enkä juuri huomaa eroa. Tärkeämpää, että itse leipä ja juusto on mieleiset.
Vähärasvaisempaa Ingmariinia. Maistuu samalta kuin normi-Oivariini tai -Ingmariini, mutta levittyy tosi paljon paremmin.
En mitään, päälliset (leikkele, juusto ja rehut) riittävät.
Normisuolanen oivariini. BadaSs. Muut maistuu ihan kuralle.