Voisiko joku auttaa mua tapailemani miehen tulkitsemisessa?
Hyvää iltaa arvon AV-mammat
Illan pimeinä tunteina päätin kysyä teiltä parisuhde- ja deittinikkareilta apuja erään minua kiinnostavan herrasmiehen tunteiden tulkintaan. Usein osaan ajatella sekä päätellä itsekin asioita, mutta nyt on sen verran haastava tilanne että turvaudun teidän vinkkeihin!
Eli, ollaan tavattu nyt noin 4-5krt kuukauden aikana. Aina kun tapaamme, hän on hyvin kiltti, huomaavainen ja kohtelias. Tapasimme ensimmmäisen kerran hänen työpaikallaan ihan työasioissa. Tämä ko. mies esitteli koko rakennuksen missä työskentelee sekä ne kolleegat jotka olivat silloin paikalla. Sain upean ensivaikutelman henkilöstä. Älykäs, komea ja verbaalisesti lahjakas. Sovimme jälkeenpäin treffit lähikaupunkimme ravintolaan, jonka jälkeen ollaankin tavattu puolin ja toisin asunnoillamme. Keskustelemme paljon ''me''-muodossa. (''Meidän pitäisi käydä siellä joskus'' ym.) Myös tämä toinen osapuoli. ''Minun pitäisi viedä sinut sinne'' ''Seuraavalla kerralla otan sen ja sen mukaan, että voin kertoa siitä enemmän sinulle''. Oltiin myös yksi ilta menossa hänen kavereidensa kanssa ulos, mutta ilta venyi niin että päätettiin jäädä katsomaan telkkaria. Eli kaikki vaikuttaa hyvältä MUTTA.
Mies vastaa todella huonosti viesteihin. Esim laitan ihan positiivisia viestejä seuraavasti: ''Hyvää yötä, odotan taas innolla tapaamistamme'' - nään että hän käy lukemassa viestin, mutta ei vastaa. Parin tunnin päästä hän on taas ollut ''paikalla'', muttei vastausta näy. Olenko mä höpsö nyt ihan liian innoissani tästä jutusta, ja toinen osapuoli haluaa himmata vähän. Olennainen tieto on varmaan myös, että hän ei ole moneen vuoteen seurustellut vakavasti. Oho, tulipa pitkä viesti!
Pelkään, että pilaan koko jutun. Voikun näin jälkeenpäin luettuna kuulostakin ihan typerältä, mutta lähetän nyt kun kerta kirjoitinkin.
Kommentit (63)
Upea, älykäs, komea ja jne. jne. mies on jo suhteessa, todennäköisesti useammassakin.
2. hehheh, joo voi olla että yritän vähän liikaa.. :D
3. Tätä mietin itsekin monelta kantilta, mutta en usko. FB profiilin tiedoissa näkyy että ''sinkku''. Ja oli valmis viemään ystäviensä kanssa ulos. Oltiin jo ulkovaatteissa lähdössä, kunnes kaverinsa soitti että heillä kestää kyydin kanssa..
Ei hyvä merkki jos ei vastaa. Ihastunut mies lähettää ne viestit sinulle ensin tai ainakin vastaa heti.
sitoutumiskammoinen, ei halua kanssasi mitään vakavaa, on jo monia säätöjä? mun mielestä jokin näistä pakko olla. voisi vastata lempeisiin viesteihisi vaikka pelkästään hyvää yötä, jos olisi kunnon mies. en tiedä kun en miestä tunne, ihan aloituksesi perusteella ei jatkoon.
Ei ehkä halua edetä liian nopeasti mikä onkin viisasta, älä nyt pilaa hyvin alkanutta juttua liiallisella pommittamisella!
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 23:52"]
sitoutumiskammoinen, ei halua kanssasi mitään vakavaa, on jo monia säätöjä? mun mielestä jokin näistä pakko olla. voisi vastata lempeisiin viesteihisi vaikka pelkästään hyvää yötä, jos olisi kunnon mies. en tiedä kun en miestä tunne, ihan aloituksesi perusteella ei jatkoon.
[/quote]
No siis tätä mietinkin! Kyllä yleensä vastaa, että kauniita unia. Mutta kait tuo mun odotan innolla taas tapaamistamme karkoitti sen. :D Tosi harvoin laittaa oma-aloitteisesti, että mitä kuuluu yms. Mutta kuitenkin joskus. Esittääkö nyt jotenkin vaikeasti tavoiteltavaa tai jotain? Ei herranjumala mä olen hömppä..
Eiköhän hänellä ole useampia kevyitä suhteita käynnissä samaan aikaan. Kaverit tietävät jo kuviot, eivätkä hämmenny vaikka mukana oisi milloin niina, milloin jenna tai minna.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 23:53"]
Ei ehkä halua edetä liian nopeasti mikä onkin viisasta, älä nyt pilaa hyvin alkanutta juttua liiallisella pommittamisella!
[/quote]
Niin, tämä on varmasti viisainta. Kiitos, ehkä vain hätäilen liikaa.. ap
ööö, kaikilla ei nuo viestittelyt suju ja onhan se aika luonnotonta välillä. Itsellä on tälläinen naiskaveri mikä tykkää kokoajan laittaa viestiä. Its taas ihan normaalilla puhelulla voisin sopia asioita. pystyn puhelimessa tai kasvotusten juttelemaan paremmin. Viestit jää tökeröksi ja niistä jää asioita pois.
Älä hätäile, äläkä mieti liikaa tämmöstä. Todennäkösesti se ei vaan jaksa vastailla tai ei oo viestinlähettäjätyyppiä. Ei sen tarvi olla mitään maata kaatavaa. Onnea matkaan!
Taas suomalainen femakko asialla. Pillua et tietenkään ole vielä antanut? Ei hätää - kaveri on ehtiny kastamaan tässä välissä jo pari muuta pimppiä ja oot pikku hiljaa jäämässä unholaan.
Varatut harrastavat tota. Se on valehdellut sulle silmät ja suut täyteen olevansa sinkku. Voi sua poloa.
Ps. Facebook-status ei kerro tosiasioita ;)
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 00:30"]
Taas suomalainen femakko asialla. Pillua et tietenkään ole vielä antanut? Ei hätää - kaveri on ehtiny kastamaan tässä välissä jo pari muuta pimppiä ja oot pikku hiljaa jäämässä unholaan.
[/quote]
Mitäs sillä on väliä, eihän hän minulle tilivelvollinen olekaan. :)
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 00:24"]
Älä hätäile, äläkä mieti liikaa tämmöstä. Todennäkösesti se ei vaan jaksa vastailla tai ei oo viestinlähettäjätyyppiä. Ei sen tarvi olla mitään maata kaatavaa. Onnea matkaan!
[/quote]
Kiitos, uskon myös samaan. Toiveissa olisi, että tästä voisi kehittyä jotain vakavempaa. Kaikkea hyvää sinulle. :)
13 ja 14 miten vaikeaa voi olla vastata viestiin vaikka, hyvää yötä tai kauniita unia? ainakin jos toisesta vähääkään välittää. minusta aika törkeää olla kokonaan vastaamatta.
Älä lähettele noita viestejä.