Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rosen-terapiassa käyneitä?

Vierailija
18.01.2015 |

Kokemuksia haluaisin kuulla. Minkälaista se on, miltä tuntui, menitkö uudelleen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Riippuu vaivoista ja mitä kukin kantaa sisällään.
Jännitys laukesi, itketti ja oli huojentavaa.
Menisin.

Vierailija
2/7 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vähän pelottaa mennä sinne, ehkä elämässä sisään padotut tunteet hyökyy päälle kaikki kerralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:48"]Mua vähän pelottaa mennä sinne, ehkä elämässä sisään padotut tunteet hyökyy päälle kaikki kerralla.
[/quote]

Älä pelkää. Hoitaja ymmärtää. Minäkin oon itkeny silmät punasiksi..

Vierailija
4/7 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostais todella paljon. Mihin se perustuu? Voiko esim syvästi kokeva kristitty mennä tai siis onko siinä jotain "taikauskoa". Anteeksi tyhmä kysymyksenasettelu.

Vierailija
5/7 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 23:00"]Muakin kiinnostais todella paljon. Mihin se perustuu? Voiko esim syvästi kokeva kristitty mennä tai siis onko siinä jotain "taikauskoa". Anteeksi tyhmä kysymyksenasettelu.
[/quote]

Minä oon kristitty myös. Ei ole taikauskoa. Perustuu siihen että lihaksiin kertyy jännitystä ja kevyt käsittely vapauttaa lihakset samalla mahdollisesti tuoden tunteita pintaan.
Yksi tuttavani auttoi mua kerran kun vaan silitti selkääni kun mulla oli paha olo ( siis sama periaate).

Vierailija
6/7 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlatkaa me naiset-lehden juttu "kun terapiasta tuli harrastus", siinä on Rosen-terapiastakin (en saanut suoraan linkkiä, puhelin takkuaa).

Vierailija
7/7 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita Rosen-terapiassa käyneitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi