G:Mikä on rintaliivikokosi?
Kommentit (53)
60D, vaikea on löytää liivejä, kun tuosta isommat ympärykset pyörii päällä. Yleensä pidän kuitenkin urheiluliivejä/toppia, pientä kokoa sekin.
F85 luomut jonossa pienennysleikkaukseen
Hyvän kokosia mammoilla.laittakaas kuvat kanssa.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:45"]
75B, mikähän lie keskimääräinen suomalaisten koko?
[/quote]
Eiköhän se ala olla jotain 75E-80D.
Ainakin yhdessä liiviliikkeessä myyjät kertoivat että 75E on yksi myydyimpiä kokoja.
Rintaliivibisnes ei kuitenkaan ota huomioon niitä kokoja, joita he eivät itse myy, joten tilastoon ei tuolla tavalla päädy koot joissa on AA-kuppi tai iso kuppi/pieni ympärys tai todella iso kuppi kuten K+, koska näitähän ei paljon myynnissä ole.
terv.
Miss70I
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:02"]
[/quote]
Ainakin yhdessä liiviliikkeessä myyjät kertoivat että 75E on yksi myydyimpiä kokoja.
Rintaliivibisnes ei kuitenkaan ota huomioon niitä kokoja, joita he eivät itse myy, joten tilastoon ei tuolla tavalla päädy koot joissa on AA-kuppi tai iso kuppi/pieni ympärys tai todella iso kuppi kuten K+, koska näitähän ei paljon myynnissä ole.
terv.
Miss70I
[/quote]
Mutta voihan olla, että nimenomaan suuririntaiset käyvät erikoisliikkeissä, koska tarvitsevat parempaa tukea. Lisäksi pienirintaisista löytyy enemmän heitä, jotka eivät käytä ollenkaan.
Olen 42-v.akankuvatus ja en ole enää vuosiin viitsinyt ajatella utareiden kokoa, joka tapauksessa liian isot , vihaan niitä. Ostan urheiluliivejä,jotka litistävät tehokkaasti. Jos olisi varaa, menisin pienennyttämään välittömästi.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:07"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:02"]
[/quote]
terv.
Miss70I
[/quote]
Mutta voihan olla, että nimenomaan suuririntaiset käyvät erikoisliikkeissä, koska tarvitsevat parempaa tukea. Lisäksi pienirintaisista löytyy enemmän heitä, jotka eivät käytä ollenkaan.
[/quote]
Aivan, mutta jos katsot tät ketjua, näet että monet joilla on kohtuu suuri kuppi (ja etenkin pieni ympärys) ostavat liivinsä ulkomailta eivät saa Suomesta. Ja useammalla on ollut kuppina plastalla G, F, H, jollakin I, K, jne... Ei tainnut kukaan olla AA tai AAA vielä?
Joten suhteutin arvioni ajatellen että jokaista rintaliivittä selviävää pienikuppista kohtaan on varmaan 1,5 tai enemmän isokuppista, joka ei saa edes liiviliikkeestä liivejä tai ostaa liian pienen koon.
65B, pienet mutta tykkään kyllä itse
G85. Luomut. Raskas taakka muutoin pienelle naiselle.