Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole innostunut hintojen alenemisuutisista

Vierailija
18.01.2015 |

Se tietää, että kohta kaikki ryhmät tiedottavat laajoista irtisanomisista. Eiköhän ne palkatkin lähde alenemaan, mutta ei niiltä, joilla ne moninkertaistuvat vuosittain. 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin!? Hinnat alenee, porukka ostaa enemmän, lisää työntekijöitä...

Vierailija
2/28 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarista luin sen s-ketjun lyhyen alennuslistan...siinä oli 2 tuotetta joita me käytetään, kevytmaito ja oltermanni.
Mulle on aivan yhdentekevää mitä x-trat, rainbown pizzat tai Pepsi maksaa...en ota edes ilmaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä pettymys ne 25 tuotetta: meillä käytetään maitoa ja reissumiestä niistä.... Kk tasolla alennusta tullee n 3,10€. Jipii....

Laittais ne alennukset kunnon ruokaan -vaikka naudanpaistiin, tuoreeseen loheen, vihanneksiin ja hedelmiin, muniin ja irtoleipiin. Olisi joskus ihanaa ostaa rapsakkaa irtoleipää mutta en tosiaan maksa 4-5 € pienestä käntystä!! Itse valmistan leipää n 50cnt kappale mutta jäisi sekin vaiva pois kun olisi varaa ostaa!

Vierailija
4/28 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mulle sopii. En katsonut mitään listaa mutta ehkä ne hinnat alentuvat kohta laajemminkin ja se on vain hyvä asia. Suomessa onkin nykyisin liian kallista ruokaa. Ei meinaa raaskia syödä niin paljon kuin energiatarve vaatisi. Huomasin, että olen laishtunut 54 kiloon kun annan parhaat palat lapsille ja itse syön jotakin mitä jäljelle jää ja vähän.

Vierailija
5/28 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo oli aikakin reagoida jotenkin Lidl:n hintatasoon. Taitaa s-ryhmä silti olla vielä valovuosien päässä?

Vierailija
6/28 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoverotuksesta oli 2000 luvun alkupuolella kauhee haloo. Verottaja sanoi että autoista kannettava vero laskee niin alas ettei sitä saisi laskea. Miten kävi? Autojen tuonti räjähti ja autoista kannettu vero monikertaistui.

Vierailija
7/28 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 08:14"]

Jo oli aikakin reagoida jotenkin Lidl:n hintatasoon. Taitaa s-ryhmä silti olla vielä valovuosien päässä?

[/quote]

Niin, ei kaikkea prismasta pysty ostamaan. Saa vaan hakea ne edulliset tuotteet sieltä.

Vierailija
8/28 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä alennttuja tuotteita on 400! Se 25:n lista oli vain esimerkki tuotteista.

Vierailija
9/28 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 08:15"]

Autoverotuksesta oli 2000 luvun alkupuolella kauhee haloo. Verottaja sanoi että autoista kannettava vero laskee niin alas ettei sitä saisi laskea. Miten kävi? Autojen tuonti räjähti ja autoista kannettu vero monikertaistui.

[/quote]

Tämän kun Suomen päättäjät tajuaisivat: myy vähän kalliilla tai paljon halvemmalla - tulos on sama, jopa parempi kun volyymia saadaan lisää (vaikuttaa myös työpaikkojen määrään)

Vierailija
10/28 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asioin Citymarketissa ja Stockan Herkussa niiden valikoimien vuoksi. Minulla ei ole aikaa juosta monessa kaupassa saadakseni kaiken, mitä ruoanlaittoharrastuksessani tarvitsen. Totta puhuen minusta on hyvä, että vähävaraiset asioivat Lidlissä ja Prismassa. Se tekee asiointikokemuksesta miellyttävän. Tätä ei saisi tietenkään sanoa ääneen, mutta kyllähän se on mukava bonus, että kaupassa ihmiset ovat pukeutuneet vähän siistimmin eikä tarvitse jonottaa spurgun takana.

Vierailija
11/28 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 08:12"]

Kyllä se mulle sopii. En katsonut mitään listaa mutta ehkä ne hinnat alentuvat kohta laajemminkin ja se on vain hyvä asia. Suomessa onkin nykyisin liian kallista ruokaa. Ei meinaa raaskia syödä niin paljon kuin energiatarve vaatisi. Huomasin, että olen laishtunut 54 kiloon kun annan parhaat palat lapsille ja itse syön jotakin mitä jäljelle jää ja vähän.

[/quote]

Sun olis hyvä miettiä, mistä se energia kannattaa ottaa.

Vierailija
12/28 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut onneksi myös ludl ja cittari laskee hinnat ja sitä myötä myös muut kaupat.

Vierailija
13/28 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vrt. mobiilipeli -markkinoita. Myy 100 miljoonaa mobiilipliä peliä hintaan 1e/kpl vs 1 miljoonaa konsolipeliä hintaan 50e/kpl. Kumpi rikastuu enemmän?

Vierailija
14/28 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiettyjen tuotteiden hintoja lasketaan ja toisten tuotteiden nostetaan. Näin tässä käy, joten lopputulos +-0.
Taas huijataan kuluttajia.

Vierailija
15/28 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 08:14"]Jo oli aikakin reagoida jotenkin Lidl:n hintatasoon. Taitaa s-ryhmä silti olla vielä valovuosien päässä?
[/quote]ja lidl laskee nyt hinnat niin ei paljoa vaikuta prisman kävijöihin.

Vierailija
16/28 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 08:12"]

[/quote]

Ruoka on toki Suomessa kallista, mutta jos et pysty ruokkimaan itseäsi kunnolla, olet hankkinut liian monta lasta. Miksi köyhillä pitäisikään olla varaa moneen lapseen? -11

Vierailija
17/28 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 08:35"]Vrt. mobiilipeli -markkinoita. Myy 100 miljoonaa mobiilipliä peliä hintaan 1e/kpl vs 1 miljoonaa konsolipeliä hintaan 50e/kpl. Kumpi rikastuu enemmän?
[/quote]oliskin noin yksinkertaista ; )

Vierailija
18/28 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 08:34"]Itse asioin Citymarketissa ja Stockan Herkussa niiden valikoimien vuoksi. Minulla ei ole aikaa juosta monessa kaupassa saadakseni kaiken, mitä ruoanlaittoharrastuksessani tarvitsen. Totta puhuen minusta on hyvä, että vähävaraiset asioivat Lidlissä ja Prismassa. Se tekee asiointikokemuksesta miellyttävän. Tätä ei saisi tietenkään sanoa ääneen, mutta kyllähän se on mukava bonus, että kaupassa ihmiset ovat pukeutuneet vähän siistimmin eikä tarvitse jonottaa spurgun takana.
[/quote]

Vai on Citymarket parempien ihmisten kauppa? Salli minun nauraa.

Vierailija
19/28 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 08:21"]

Niitä alennttuja tuotteita on 400! Se 25:n lista oli vain esimerkki tuotteista.

[/quote]

No niinpä! Miten ihmiset ei tajunnut sitä.

Vierailija
20/28 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 08:38"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 08:34"]Itse asioin Citymarketissa ja Stockan Herkussa niiden valikoimien vuoksi. Minulla ei ole aikaa juosta monessa kaupassa saadakseni kaiken, mitä ruoanlaittoharrastuksessani tarvitsen. Totta puhuen minusta on hyvä, että vähävaraiset asioivat Lidlissä ja Prismassa. Se tekee asiointikokemuksesta miellyttävän. Tätä ei saisi tietenkään sanoa ääneen, mutta kyllähän se on mukava bonus, että kaupassa ihmiset ovat pukeutuneet vähän siistimmin eikä tarvitse jonottaa spurgun takana.
[/quote]

Vai on Citymarket parempien ihmisten kauppa? Salli minun nauraa.
[/quote]
Lidlissä on paljon laadukkaammat juustot kuin citymarketissa. Ja järkihintaan. Vihanneksetkin laadukkaita. Kala myös

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä