Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minua luullaan moraalittomaksi naiseksi?

Vierailija
05.11.2021 |

Minuun suhtaudutaan negatiivisesti ja miesystävån löytäminen on käytännössä mahdotonta. Kavereitakaan en onnistu saamaan; en ole siinä onnistunut lukion jälkeen. Kasvonpiirteeni ovat luotaantyöntävät ja erikoiset sekä kehoni epäsuhtainen. Aion mennä plastiikkakirurgille, mutta en muutu riittävästi jollain parilla leikkauksella.

Mutta miksi ihmiset yhdistävät rumuuteen sellaisen, että olisin myös moraalisesti turmeltunut ja siksi halveksinnan arvoinen?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että ruman ei oleteta löytävän puolisoa. Pidetäänkö siis rikollisena tms?

Oletko kaurismäkeläisen näköinen? Sitten vaan kirveellä veistetyn oloista puolisoa hakemaan.

Vierailija
2/15 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihminen on loppujen lopuksi melko avuton eläin, ja suurin osa ihmisen elämästä on erilaisissa harhoissa piehtaroimista. Juuri kukaan ei varsinaisesti tiedä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi, että ruman ei oleteta löytävän puolisoa. Pidetäänkö siis rikollisena tms?

Oletko kaurismäkeläisen näköinen? Sitten vaan kirveellä veistetyn oloista puolisoa hakemaan.

En oikein edes tiedä. Naiset kohtelevat minua kuin saastaa ja joskus ollessani nuorempi miehet kyselivät hintaa kadulla, mutta kukaan ei pyytänyt treffeille. Pukeuduin peittävästi ja housuihin sekä pitkähihaisiin ja silti kyselivät hintaa. Olen jotenkin rujon näköinen ja jotkut luulevat itäblokin naiseksi, vaikka yritän olla mahdollisimman maanläheinen ja arkinen tyyliltäni sekä käytän matalakantaisia kenkiä. Nykyään olen lähinnä näkymätön, mutta silti jotenkin pahuutta, noloutta ja huonoutta huokuva. Minusta tulee myös vaikutelma, että olen jotenkin tyhmä. Harmittaa olla ruman kehonsa vanki.

T. Ap

Vierailija
4/15 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin! Jotkut pitivät ilmeisesti juoppona tai muuna päihdeongelmaisema.

T. Ap

Vierailija
5/15 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään muulla kokemusta vastaavasta rai kaltaistani luuuuuseria lähipiirissä. Mikä voisi auttaa muuttamaan elämääni mielekkäämmäksi?

Vierailija
6/15 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeahan se on näkemättä ja tuntematta sanoa tässä.

Vierailija
7/15 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko j ä n n ä?

Vierailija
8/15 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jaksat tehdä näitä samoja aloituksia jatkuvasti? Välillä muka näytät juopolta, välillä "moraalittomalta naiselta", aina jollain tavalla epämiellyttävältä vaikket itse keksi ulkonäöstäsi mitään siihen viittavaa, ja kaikki välttelee sua.

Vierailija
9/15 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeahan se on näkemättä ja tuntematta sanoa tässä.

Tuo on totta. Joskus puhuin äidilleni aiheesta ja äitini sanoi, että olen täysin keskiverto mitättömyys, johon kukaan ei kiinnitä huomiota. Joka asiassa täysin mitätön pulliainen. Silti käytännössä olen kuullut ilkeitä kommentteja ulkonäöstäni (mm. häneltä itseltään ollessani lapsi). Minua ovat muutkin arvostelleet ikävästi kasvonpiirteitteni vuoksi. T. Ap

Vierailija
10/15 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko j ä n n ä?

En ole. Olen tylsä ja ujo hiirulainen.

Vierailija
11/15 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten jaksat tehdä näitä samoja aloituksia jatkuvasti? Välillä muka näytät juopolta, välillä "moraalittomalta naiselta", aina jollain tavalla epämiellyttävältä vaikket itse keksi ulkonäöstäsi mitään siihen viittavaa, ja kaikki välttelee sua.

Mulla on epäsymmetriset kasvonpiirteet, enkä oikeasti ole aivan keskivertosuomalaisen ihanteiden mukainen. Ihmisillä on taipumus kaihtaa epäsymmetriaa. Ihmiset muistavat minut yleensä hyvin, vaikka haluaisin sulautua tapettiin. Stressaannun hieman, jos tajuan, että joku muistaa minut.

T. Ap

Vierailija
12/15 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta miksi ihmiset yhdistävät rumuuteen sellaisen, että olisin myös moraalisesti turmeltunut ja siksi halveksinnan arvoinen?"

Miksi kieroon kasvanut puu on kiero? Koska ei se voi muutakaan. Sellaisiin ihmisiin on turha tuhlata aikaa, he ovat mitä ovat.

Vierailija
13/15 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mutta miksi ihmiset yhdistävät rumuuteen sellaisen, että olisin myös moraalisesti turmeltunut ja siksi halveksinnan arvoinen?"

Miksi kieroon kasvanut puu on kiero? Koska ei se voi muutakaan. Sellaisiin ihmisiin on turha tuhlata aikaa, he ovat mitä ovat.

On erittäin ikävää olla itse se halveksinnan kohde. En voi sille mitään, että olen tällaiseksi syntynyt .

T. Ap

Vierailija
14/15 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä aloituksia on ollut jo pitkään muillakin foorumeilla.

Kyseessä toden näköisesti dysmorfinen ruumiinkuvanhäiriö. 

"Oletettavasti ruumiinkuvan häiriön taustalla on erilaisia itsetuntoon ja itsekuvaan liittyviä ongelmia. Tämän vuoksi osa ruumiinkuvan häiriöstä kärsivistä voi hyötyä erilaisista psykoterapioista, lähinnä psykodynaamisesta tai kognitiivisesta psykoterapiasta. Tämän vuoksi ruumiinkuvan häiriöistä kärsivän kannattaa aina hakeutua lähiviikkojen tai -kuukausien kuluessa psykiatrin tai psykoterapeutin puheille.

Osa ruumiinkuvan häiriöistä kärsivistä voi hyötyä olennaisestikin joko pakko-oireisten häiriöiden hoidossa käytetyistä depressiolääkkeistä tai uudemmista mielisairauden hoidossa käytetyistä psykoosilääkkeistä. Mahdollinen hyöty psykoosilääkkeiden käytöstä ei edellytä, että potilaan oireet olisivat varsinaisesti psykoottisia."

Suosittelen hakemaan hoitoa. Elämä tuon häiriön kanssa on varmasti helvettiä.

Vierailija
15/15 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae vaan hoitoa. Mutta ei ruskeasilmäiseltä naisterapeutilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi