Mitä korona on teiltä vienyt ?
Kommentit (98)
Työn, terveyden,elämänilon, uskon tulevaisuuteen.
Pakko sanoa uskon median puolueettomuuteen. Ja minä todella olen siihen uskonut aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Äidin.
Osanottoni sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Äidin.
Osanottoni , olen pahoillani puolestasi. Jaksatko puhua tästä , milloin tämä tapahtui? Suomessa ?
Fyysinen kuntoni on romahtanut, kun kaikki ryhmäliikuntaharrastukset on olleet tauolla. Olisin tarvinnut ne 5 vesijumppakertaa viikossa ja sen yhden lihaskunto- ja tasapainoryhmän. Ei eläkeläinen tule voimistelleeksi kotinsa lattialla, vaikka tietysti olisi voinut. Kävellyt olen.
Vierailija kirjoitti:
Hajuaistin
Kanan munat keitettynä haisee nykyään pahalta. Kai se on jotain minulta pois. Korona oli itse oireeton.
Yhdessäoloa läheisten ja kavereiden kanssa, työpaikkalounaat ja työkaverit livenä, ulkomaanmatkat lomalla, leffat, teatteri ja tapahtumat. Onhan näitä. Kiitollisena siitä että työt säilyivät eikä kenenkään läheisen tai tutun terveys ole mennyt koronassa.
Voimia niille jotka menettäneet tässä läheisen tai elannon. Nää mun menetykset on sellaisia joiden kanssa kyllä voi hyvin elää.
Ei mitään, päinvastoin herättänyt minut siihen miten paljon korruptiota Suomessa on ja outoa toimintaa. Siivoamisen paikka olisi.
Rakkaan mieheni
seksikumppanini
suurimman osan ystävistäni - aina olen joutunut olemaan se yhteyttä ottava osapuoli muutenkin, nyt eivät enää edes vastaa puheluihin/tekstareihin/sähköposteihin/FBssa..
vaikka mitä muuta
Äidin, isän, siskon, veljen, tädin, sedän, enon, iso mummon, vaarin korona vei.
Korona ei ole vienyt mitään, mutta sen varjolla harjoitettu poliittinen peli on vienyt työpaikan, tulot ja hyvin suuren osan mielenterveydestäkin.
Olen saanut uuden ja mielelläkään työpaikan.
Ilon ja elämänhalun.