Olen todella kateellinen luonne: olen kateellinen niillekin ihmisille, jotka eivät ole kateellisia mistään eivätkä kestään!
Voisiko tätä kateuden tunteen määrää saada mitenkään lievennettyä?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Sanotteko te ystäville kateelliset koskaan ystävillenne että olette kateellisia? Jos se voisi laukaista tilanteen jotenkin?
Minä usein sanon rehellisesti jos olen kade. Toki myös onnittelen. En sitten tiedä onko hyvä että sanon vai ei. Just tänään sanoin poikaystävälle että toivon etten olisi niin kateellinen.. Mutta tässä vielä asioita joista olen ollut kateellinen viime aikoina kavereilleni:
-yksi sai oman alan vakityön ennen valmistumista
-kaverit valmistuvat ennen mua ja ovat jo tehneet opinnäytetyön
-kavereille joilla ei ole/ei ole ikinä ollut mielenterveysongelmia olen jatkuvasti kateellinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotteko te ystäville kateelliset koskaan ystävillenne että olette kateellisia? Jos se voisi laukaista tilanteen jotenkin?
Kaverini on sanonut ihan suoraan olevansa kateellinen ihminen, ja kadehtivansa aivan typeriä asioita, kuten esim. erään sukulaisensa avioeroa. Minua hän sen sijaan kuulemma ei ole koskaan kadehtinut. Tätä on hyvin vaikeaa uskoa, sillä olen kyllä nähnyt sen tietyn ilmeen useinkin...
Kateus vie kalatkin vedestä, ja kateellinen on valmis maksamaan satasen ettei naapuri saa viittäkymppiä...