jos naapuri lähti NYT jumppavaatteet päällä ulos, milloin hän tulee takaisin?
Kommentit (12)
Siirtymä 10 min
Jumppa-aika 1h
Päälle suihku (naisilla 30min/miehillä 5min)
Takaisin matka 10min
Päivystäisin 17:30-18:30 välillä rapussa
Tuskin sitä kiinnostaa sinun treffiehdotukset juuri silloin kun PTn spermat vielä lilluu pepussa.
Se tulee 17:33 takaisin. Varma tieto.
Huoh. No se voi tulla vartin, puolen tunnin, tunnin, kahden, kahdeksan tai 24 tunnin päästä. Riippuu, mitä meni tekemään. Saatan mäkin juosta kiireessä jonkin vartin pikatreenin, toisaalta voin varata pitkikselle aikaa vaikka kuusikin tuntia jos juoksu kulkee. Tai jos meni salille tai kaverin kanssa kävelylle ja sieltä kaverin luo illanviettoon, niin kyllä siinä saa aikaa kulumaan.
Paljon nyt kestää tilata lähikebabissa ne 2 kebabia ranskalaisilla ja heittää kitaan?
Vierailija kirjoitti:
Paljon nyt kestää tilata lähikebabissa ne 2 kebabia ranskalaisilla ja heittää kitaan?
45minuuttia
Ote lähdin eilen noihin aikoihin jumpalle ja kotona olin kuuden maissa
P.s. Älä pyydä naapuria treffeille
Vierailija kirjoitti:
Tuskin sitä kiinnostaa sinun treffiehdotukset juuri silloin kun PTn spermat vielä lilluu pepussa.
Mitä ne pepussa? Onko pt erehtynyt reiästä?
Vierailija kirjoitti:
Ote lähdin eilen noihin aikoihin jumpalle ja kotona olin kuuden maissa
P.s. Älä pyydä naapuria treffeille
Ai että, osaan vaan kuvitella kuinka mun tekisi mieli suolistaa jokainen, joka tulee lenkin jälkeen kyselemään treffeille, kun itse haluaisi vaan hikisenä helkkarin vauhdilla suihkuun.
Varma tapa saada pakit on ajoittaa treffikyselyt tuohon :)))
Siis Pirkko? Tänäänhän on keskiviikko. No sillä alkaa puolelta se, mikä sen jumpan nimi nyt olikaan. Varmaan se on takaisin pian kuuden jälkeen. Jos siis tulee suoraan kotiin. Jos käy kaupassa samalla niin kuin monta kertaa tekee voi helposti mennä seitsemäänkin.
Noin viiden minuutin, ja kolmenkymmenen sekunn... Mistähän väki täällä tietää mitä juuri sun naapurisi tekee jumppavaatteissaan tänään?