Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen todella kateellinen luonne: olen kateellinen niillekin ihmisille, jotka eivät ole kateellisia mistään eivätkä kestään!

Vierailija
05.11.2021 |

Voisiko tätä kateuden tunteen määrää saada mitenkään lievennettyä?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan kateellisia ihmisiä, jotkut ovat kateellisia kaikesta ja esimerkiksi olen niin kyllästynyt siihen, että ihmiset kadehtii mun koiraa.

Vierailija
2/43 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, ehkä elämällä sellaista elämää kuin haluat itse, siis oikeasti arvojesi mukaan, se kateus laantuu? Silloin ei ole asioita mistä tuntea kateutta, kun itsellä asiat ovat hyvin.

Itse olen juuri näitä joille kateus on melko vieras tunne. Siis sellainen myrkyllinen, ikävä, katkera tunne joka vetää mielen matalaksi.

Sen sijaan saatan kyllä ihailla joitain asioita muissa/muilla ihmisillä, ja jos ihailen tarpeeksi, että tulee tunne että itsekin haluaisin samaa, alan tavoitella sitä. Esim. halusin oppia soittamaan kitaraa, no nyt olen vuoden opetellut. Ja oppinutkin jo jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun tietäisi.

T. Toinen hyvin herkästi kateellinen ihminen

Vierailija
4/43 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te kateelliset olette kateellisia? Kertokaa vaikka viimeisimmät kateuden aiheet?

Vilpittömästi haluan tietää, en tuomitse.

Vierailija
5/43 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ale nelivuotiaana 2 kertaa kateellinen. En muista tunnetta.

Seuraavaksi olin 34-vuotiaan kateellinen. Kesto muutaman viikon. Se tunne oli ihan kamala. Olen nyt 55. En ole ollut kateellinen onneksi enää.

Miten kestätte noi kamalaa tunnetta? Kauanko kadehditte. Jos kadehsitte tuttua, pystyttekö tapaamaan.

Vierailija
6/43 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaako kateus teitä parempiin suorituksiin vai ainoastaan harmittaa?

Meneekö välit poikki?

Vierailija
7/43 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi vieläkin, mistä kateelliset kokevat olleensa kateellisia viimeksi?

Vierailija
8/43 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se näkyy päälle todella selvästi.

Vierailija
9/43 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minulle,minä EN ole kateellinen kellekään,aina menestyksestä kaikesta vilpitön "oiiii kun ihanaa💞".Mutta nokkapystys jostain asiasta onnistuneet inhottaa,Moni kun alko yrittäjäksi,kuuleeko ne et sillä et nokkapystyssä mennään, saa asiakkaita,ei ees enää tervehditä,seurasin lähitienoilla,no paska..n loppu..Yllätyinkö EN.Kateus ei kannata huomaatte vanhana..Se syö ihmistä.

Vierailija
10/43 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan narsistiseen häiriöön kuuluu se että ollaan muille jotka tyytyväisiä ollaan katellisia. sillä he kadehtivat sitä tyytyväisyyttä joka heillä on. He haluavat sen itselleen, saamatta sitä ikinään.

Vierailija
11/43 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla sisareni? Terveisiä vaan sinne tuppukylään!

Vierailija
12/43 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity oman hyvinvointisi parantamiseen. Ja luo elämä, josta nautit. Kateus syö sinun positiivisen energian.

Vierailija
13/43 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ollut tosi kateellinen ihminen, luulen että olen perinyt sen isältäni, joka oli aina kamalan negatiivinen ja katkera ihminen. Jaksoi koko ajan valittaa siitä, kuinka kaikilla menee paremmin ja kuinka naapureilla on taas tuota ja sukulaisilla tätä. Olen aikuisena oppinut hillitsemään tunteita sillä, että pysähdyn miettimään, onko minulla oikeasti edes syytä olla kateellinen. Olin esim. kade siitä, että eräs ystäväni sai vauvan. Todellisuudessa minä en edes halua lapsia, niin miksi? :D Olen jotenkin vain ehdollistunut olemaan surullinen siitä, jos joku muu "menee eteenpäin" ja saavuttaa jotain unelmiaan, vaikka ne eivät olisi mitenkään edes minun unelmiani. Noita asioita kun pähkäilee, niin tajuaa lopulta että oma elämä on oikeasti ihan hyvällä mallilla eikä ole syytä tuhlata energiaansa kadehtimiseen. Ja vaikka oma elämä menisikin päin persettä, niin ei muiden ihmisten kyttääminen paranna olotilaa, päinvastoin.

Vierailija
14/43 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa kateelliset lisää mielenmaisemastanne kiitos. Olen huolestunut ystävästäni jonka kateus meitä muita ystäväpiirin jäseniä kohtaan tuntuu vain lisääntyvän koko ajan. Miten auttaisin kateellista ystävää? Moni ei enää jaksa hänen seuraansa enää kun on kaikesta avoimen kateellinen. 

Vierailija
15/43 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen ystäväni kauneudesta (itse olen lihava ja tavallinen. Lihavuuden voin muuttaa, tavallisuutta en.) Hänellä on tosi huomioiva kumppani, omani vain pelaa, vaikka muuten on mukava ja rakas. Molemmilla yhtä pitkät yli 10 vuoden parisuhteet. Hän tuntuu jotenkin niin Hannu Hanhimaisen onnekkaalta kaikessa mitä tekee ja itse joudun raatamaan enkä koe silti saavuttavani tarpeeksi. Ymmärrän että tämä on ihan irrationaalista ja rakastan ystävääni, mutta olen kateellinen ja kaikki pikkuasiatkin lisäävät tätä kateutta.

Vierailija
16/43 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus ja ilkeys ovat usein samassa ihmisessä. Lähipiiriini kuuluu henkilö, jonka seurassa ei yksinkertaisesti uskalla jakaa mitään iloista asiaa tai vaikka saavutusta, koska siitä seuraa heti ilkeä sivallus ja nälväisy. Mitätöintiä ja vähättelyä jatkuu usein pitkään. Parhaiten pärjää, kun kertoo aina jostakin pienestä epäonnistumisesta ja salaa kivat asiat.

Vierailija
17/43 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateus ja ilkeys ovat usein samassa ihmisessä. Lähipiiriini kuuluu henkilö, jonka seurassa ei yksinkertaisesti uskalla jakaa mitään iloista asiaa tai vaikka saavutusta, koska siitä seuraa heti ilkeä sivallus ja nälväisy. Mitätöintiä ja vähättelyä jatkuu usein pitkään. Parhaiten pärjää, kun kertoo aina jostakin pienestä epäonnistumisesta ja salaa kivat asiat.

Sama täällä. Tuntuu itsensä minimoimiselta kun ei koskaan kannata sanoa mitään hyvää omasta elämästä. 

Vierailija
18/43 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tyypillinen nainen. Naiset neuroottisempina ovat myös kateellisempia.

Näkyy hyvin tälläkin sivustolla.

Vierailija
19/43 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Eilen mm olin kade

- kaverille joka näytti tosi hyvältä juhlamekossaan.

- toiselle kaverille jolle mies tekee ruokaa

- kolmannelle kaverille joka lähti miehensä kanssa mökille

Vierailija
20/43 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotteko te ystäville kateelliset koskaan ystävillenne että olette kateellisia? Jos se voisi laukaista tilanteen jotenkin? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi