En voisi koskaan tehdä lapsia lyhyen miehen kanssa
Vaikka joskus rakastuisin lyhyeen mieheen, niin en voisi haaskata pitkänä naisena geenejäni siihen, että saisin lyhyitä lapsia.
Kommentit (63)
Miksi sillä pituudella on niin paljon väliä?
-175 cm nainen
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:44"]Jaa että lyhyistä miehistä tulee lyhyitä lapsia..mites lyhyistä naisista sitten tulee?? Kyllä olet ap jotenkin jättänyt kesken ajattelun. Mitäs jos pitkän miehen lapsista tuleekin lyhyitä ja lyhyen lapsista pitkiä??
Noh..en minäkään nuorena voinit ajatella että seurustelisin itseäni lyhemmän kanssa mutta nyt sitä olkaa jo toista vuotta naimisissa. Katsos vanhempana ja viisaampana se ulkonäkö ei ole enää se tärkein kriteeri puolisossa. Niin ikää mulla nyt 33v ja pituutta 168,mies 43 v ja pituutta 157cm.
[/quote]
lyhyitä lapsia tulee lyhyille naisille ja miehille. Itse olen pitkä nainen ja kaikki suvustani ovat pitkiä.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:43"]
Täällä kovasti haukutaan ap:tä. Ymmärrän tavallaan tämän yskän, kuka halua tahallaan siirtää ne lyhyen naisen/miehen geenit eteenpäin? Ja samalla valinnalla joutuu katsomaan vaikka sitä, kun omat teini-ikäiset lapset viiltelevät itseänsä ja masentuvat siitä, etteivät saa koskaan niitä kauniita tyttöjä ja ovat pelkän pituutensa vuoksi toisen luokan kosijoita ja epävarmoja ja kipuilevia itsensä kanssa ihan itsestään, koska tämä yhteiskunta on suunniteltu pitkille. Lapseni joutuvat varmaan ottamaan ne lihavat ja lyhyet tytöt, koska nykynaiset ovat niin nirsoja, ettei alle 170cm mies ole lainkaan.
Meillä näin ei ollut. olen itse 173cm ja mies on 170cm. Lapsemme ovat silti lyhyitä ja pieniä, pisin näistä on nyt 18-vuotiaana 167cm. Kuitenkin lyhyessä ihmisessä on yhtä lailla rakastettavaa kuin pitkässäkin, kuten myös paksummissa ja vaikka kaljuissa.
[/quote] Hohhoh, itsekin syyllistyt lyhyiden sortamiseen kun ajattelet noin. Ja lyhyt ei meinaa että olisi myös lihava, lyhyissäkin naisissa on upeita yksilöitä, ihan samalla tavalla kuin pitkissä. Lähes kaikkia lapsia tullaan kiusaamaan jossain vaiheessa jostakin syystä, siltä on jopa pitkän hankala välttyä. Minulle on oikeasti ihan sama minkä pituisia lapsistani tulee. En toivo, että lapsistani tulee pitkiä sen takia että välttyisivät kiusaamiselta. Jos lasta kiusataan jonkun ulkoisen ominaisuuden vuoksi, niin se on aina kiusaajan vika. Niin kauan kuin typerät ihmiset pitävät lyhyyttä jotenkin huonona asiana, niin kauan siitä kiusaaminen tulee jatkumaan. Vähän sama kuin jotkut sanovat, että eivät halua että homot voivat adoptoida lapsia, sen takia, koska niitä lapsia voidaan kiusata sen takia. Niin kauan kuin se on ns. "epänormaalia", niin kauan sortaminen jatkuu. Miksi ihmisten on niin vaikea tajuta tämä?
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:51"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:39"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:50"]Voi haloo ap! Haluat ilmeisesti pitkiä lapsia alhaisella älykkyysosamäärällä? Itse olen lyhyt nainen 160cm, mieheni on 195cm ja minun huonoista geeneistäni huolimatta lapsemme on todella pitkä. Ei ihan vielä isänsä mitassa, mutta voi mennä ylikin vielä. Että se siitä sun lyhyt-pitkä -teoriastasi. Voi olla parempi, että pidättäydyt täysin lasten hankkimisesta. [/quote] Tässä vasta paraskin puhuja. Miksi et ottanut 165 cm miestä? Niinpä ;)
[/quote] Jospa hän sattumoisin tapasi pitkän miehen ja rakastui häneen? Vai olisiko hänen pitänyt väkisin lähteä etsimään lyhyempää miestä?
[/quote]
Kyllä tämän edellisen kirjoittajan nyt PITÄÄ erota 195cm pitkästä miehestään ap:n mieliksi ja hakea itselleen paremmin sopiva lyhyempi mies ;) Ap:lla taitaa kaksi aivosolua kolista keskenään yhteen muuten typötyhjässä päässä. Voi tsiisus.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:39"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:50"]Voi haloo ap! Haluat ilmeisesti pitkiä lapsia alhaisella älykkyysosamäärällä? Itse olen lyhyt nainen 160cm, mieheni on 195cm ja minun huonoista geeneistäni huolimatta lapsemme on todella pitkä. Ei ihan vielä isänsä mitassa, mutta voi mennä ylikin vielä. Että se siitä sun lyhyt-pitkä -teoriastasi. Voi olla parempi, että pidättäydyt täysin lasten hankkimisesta.
[/quote]
Tässä vasta paraskin puhuja. Miksi et ottanut 165 cm miestä? Niinpä ;)
[/quote]
Siitä yksinkertaisesta syystä että satuin rakastumaan nykyiseen mieheeni. Ihan sama vaikka hän olisikin ollut 165cm tai 175cm tai miten pitkä (lyhyt) tahansa, toisin kuin sinä ap, minä näen miehessäni muutakin kuin pituuden, näen ihmisen.
Vähän ohis, mutta minkähän ikäinen AP mahtaakaan olla?
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 20:30"]
Vähän ohis, mutta minkähän ikäinen AP mahtaakaan olla?
[/quote] Kuulemma alle kolmekymppinen. Veikkaan että on 13-vuotias.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:18"]
Vaikka joskus rakastuisin lyhyeen mieheen, niin en voisi haaskata pitkänä naisena geenejäni siihen, että saisin lyhyitä lapsia.
[/quote]
Niin, miehen pituushan se tietenkin ainoa asia on, joka lasten pituuteen vaikuttaa. :)
Jaa, ei ole koskaan tullut mietittyä miehen pituutta sen koommin.. Meillä minä ja mies ollaan molemmat 168cm ja teini-ikäinen tyttömme kohta jo meitä pidempi!
Ihmeellistä tämä pituuden ihannointi. Mitä isompia ihmisiä meistä tulee, sitä ahtaampaa tällä pallolla on ja sitä enemmän resursseja me kulutamme. Isot ovat sitäpaitsi heikompia suhteessa omaan painoonsa: pienen koiran selkään voisi sitoa toisen samankokoisen koiran, eikä se sitä paljonkaan hidastaisi, mutta hevonen uhkaisi rusentua toisen samanmoisen alle.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:14"]
Ihmeellistä tämä pituuden ihannointi. Mitä isompia ihmisiä meistä tulee, sitä ahtaampaa tällä pallolla on ja sitä enemmän resursseja me kulutamme. Isot ovat sitäpaitsi heikompia suhteessa omaan painoonsa: pienen koiran selkään voisi sitoa toisen samankokoisen koiran, eikä se sitä paljonkaan hidastaisi, mutta hevonen uhkaisi rusentua toisen samanmoisen alle.
[/quote]
Luin jotain 1-2 vuotta sitten jonkin noin 2-metrisen tiedemiehen haastattelun. Vaikka hän itse on pitkä mies, niin hän sanoi, että sitten kun tiede on riittävän pitkällä, ihmisistä pitäisi jalostaa tieteen avulla ainoastaan puolen metrin mittaisia, jotta maapallolla säästyisivät luonnonvarat ja resurssit paremmin.
Mä oon kerran teininä seukannut pituiseni pojan kanssa, eli 168 cm. Ja vaikka tyyppi oli ihan mukava, mua vaan koko ajan hämäsi se lyhyys. Se ei tykännyt kun käytin korkkareita ym.
Sen jälkeen en ole enää ollut niin lyhyiden poikien/miesten kanssa. Tuskin oon sitä pelkkää pituutta vain ajatellut, mutta on se jossain taustalla vähän varmasti kummitellut että pidempi on parempi.
Lasteni isä on pitkä, 192. Ja näyttää siltä että lapsemmekin tulevat olemaan pitkiä. olen siitä iloinen :)
Kyllähän muuten voisit kun sen elämäsi lyhyimmän miehen kanssa autiosaarelle haaksirikkoutuneena poikisit koko saaren täyteen pygmejä.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:19"]Kyllähän muuten voisit kun sen elämäsi lyhyimmän miehen kanssa autiosaarelle haaksirikkoutuneena poikisit koko saaren täyteen pygmejä.
[/quote]
siinä vaiheessa pidättäytyisin seksistä.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:20"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:19"]Kyllähän muuten voisit kun sen elämäsi lyhyimmän miehen kanssa autiosaarelle haaksirikkoutuneena poikisit koko saaren täyteen pygmejä. [/quote] siinä vaiheessa pidättäytyisin seksistä.
[/quote]
Palmuun sidottuna et pidättäytyisi
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:20"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:19"]Kyllähän muuten voisit kun sen elämäsi lyhyimmän miehen kanssa autiosaarelle haaksirikkoutuneena poikisit koko saaren täyteen pygmejä. [/quote] siinä vaiheessa pidättäytyisin seksistä.
[/quote]
Palmuun sidottuna et pidättäytyisi
[/quote]
no olis aika ihme jos lyhyt mies sais mut sidottua. :D
En minäkään vois tehdä lapsia ap sun kanssa, kun lapsista tulis tyhmiä, sori.
-älykäs pitkä mies
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:24"]En minäkään vois tehdä lapsia ap sun kanssa, kun lapsista tulis tyhmiä, sori.
-älykäs pitkä mies
[/quote]
no anteeksi kun ajattelen pitemmälle enkä tahdo lyhyitä lapsia.
Minkäpituinen lasketaan lyhyeksi mieheksi? Mitä haittaa jos lapset on lyhyitä? Ei, kauneus ei kulje käsi kädessä pituuden kanssa. Outo väite. Ainoo mitä vois aatella on, että lyhyttä poikaa/miestä voidaan kiusata, mutta siitäkin selviää hyvällä itsetunnolla. Jota tosin ap:n kaltainen pinnallinen äiti ei pystyisi tarjoamaan. Minun mieheni on lyhyempi kuin muut (168), mutta ei ole koskaan maininnut sitä ongelmaksi. Hänellä on hyvä itsetunto.