Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pönkittävätkö lyhyet naiset itsetuntoaan vokottelemalla pitkiä miehiä?

Vierailija
18.01.2015 |

Kärsivätkö alemmuudentunteesta(kirjaimellisesti) ja yrittävät vakuutella itseään ja muita viehättävyydestään. Vai miksi muuten tuntuvat lähes aina olevan pitkien miesten kimpussa, eivätkä esim. pituistensa tai lyhyempien? Mielipiteitä kiitos.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOO TODELLAKIN. Mulla on niin paska itsetunto että vaan yli 180cm mies sen voi korjata! Hitto mistä arvasit että siitähän se on kyse?? T. 155cm

Vierailija
2/23 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottahan toki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. En tiedä mistä johtuu, mutta ovat niiin söpöä niiiin söpöä kun pitkiä miehiä on läsnä.. Oikein neitoja pulassa. Huoh!

Vierailija
4/23 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen alle 160 cm, ja kerronpa nyt erään faktan. Minua lyhyempiä ja minun pituisia miehiä on _erittäin_ vähän. Kertoisitko myös mikä määritellään pitkäksi? Suurin osa miehistä ovat 170-190 cm pitkiä, ja minulle kelpaa ihan minkä kokoinen noista tahansa, lyhyempikin. En valitse kumppania pituuden perusteella, joten siksi voin myös olla oikein pitkänkin kanssa, jos luonne ja muut piirteet miellyttävät. 

Vierailija
5/23 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks näitä lyhyt nainen pitkä mies alotuksia on joka päivä???:D en yritä pönkittää itsetuntoani, minulla on hyvä itsetunto. En voi itse päättää keneen ihastun, tämä mies nyt vaan sattui oleman pitkä.

Vierailija
6/23 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivoi sua hujoppi-hullua!

Vierailija
7/23 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä lyhyistä naisista ja pitkistä miehistä itsellesi pahan fiksaation kehittänyt ihminen: hanki muuta ajateltavaa. Kirjoitat tänne joka päivä suunnilleen saman aloituksen, vaikka voisit olla ulkona tutustumassa ihmisiin - pitkiin tai lyhyisiin. Aivan käsittämätöntä, et toisten rakkauselämä voi ahdistaa sua noin paljon. Ennen kuin alat syytellä: oon itse keskivertoa hieman lyhyempi nainen ja olen kihloissa keskivertoa hieman lyhyemmän miehen kanssa ja toivon, että kaikki tajuavat meidän rakastuneen toisiimme joistain ihan muista syistä kuin pituuden takia. Uskon, et harvalle pitkä ja pätkä-parillekin pituus on mitenkään merkityksellistä.

Vierailija
8/23 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa enää jauhaa tästä aiheesta. Kukaan ei valitse puolisoaan pelkän pituuden perusteella.

Vierailija
9/23 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä juurikin näin. Koin itseni epäonnistuneeksi ja huonoksi ihmiseksi jolla ei ole mitään väliä ja valitsin itselleni mahdollisimman pitkän miehen jolla kohotan itsetuntoani joka päivä. On ihanaa kun en yllä ylimmille hyllyille ja voin käskeä mieheni auttamaan. Erityistä nautintoa saan siitä kun kaupungilla kävellessämme kirahvit katselevat pahasti kun minulla ja miehelläni on yli 50cm pituuseroa! Näin sain itsetuntoni takaisin!

Vierailija
10/23 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku lyhyt vienyt pitkän miehen ap:ltä

Vierailija
11/23 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 17:42"]

Oivoi sua hujoppi-hullua!

[/quote]

Onkohan Ikis vaihtanut aihetta??

Vierailija
12/23 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa. Yleensä pitkillä naisilla on huono itsetunto, koska ovat aina erottuneet muista tytöistä ja heidän pituuteensa on aina kiinnitetty huomiota: "oletpa pitkä tyttö" "ohhoh, sinusta tuleekin pitkä tyttö" "kannattaisiko alkaa koripalloilijaksi" jne. 

Vierailija
13/23 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtikö sun mies jonkun lyhyen naisen matkaan ja siksi jauhat tästä asiasta joka päivä! Hanki elämä.

Vierailija
14/23 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ JAKSA!!! en viitti ees säälii sua enää.

Vierailija
15/23 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme tää juttu on, käyn täällä harvoin ja aina on samasta asiasta aloitus?!

Voiko ihminen todella tällasestakin asiasta kehittää itselleen pakkomielteen, no näköjään joo:(

Vierailija
16/23 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut kuka täällä pönkittää itsetuntoaan olet sinä näillä typerillä pitkä mies ja lyhyt nainen jutuillasi

Vierailija
17/23 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 17:34"]

Kärsivätkö alemmuudentunteesta(kirjaimellisesti) ja yrittävät vakuutella itseään ja muita viehättävyydestään. Vai miksi muuten tuntuvat lähes aina olevan pitkien miesten kimpussa, eivätkä esim. pituistensa tai lyhyempien? Mielipiteitä kiitos.

[/quote]No aika harva mies on 150cm pitkä(tai lyhyt) joten vaikea on seurustella saman mittaisen tai lyhemmän kanssa :D Kaikki miehet on pitkiä jos oma pituus on luokkaa 155cm.

Vierailija
18/23 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tavannut mittaistani miestä.

Vierailija
19/23 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Hukkapätkillä naisilla on kaikilla tosi huono itsetunto, johtuu siitä että ovat rumia ja tyhmiä, nämä ominaisuudet korreloivat siis lyhyyden kanssa. Ja nimenomaan kostavat pitkille, kauniille ja älykkäille naisille huumaamalla kaikki pitkät miehet itselleen. Joo.

Vierailija
20/23 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku amatsoni on käärmeissään, kun pituudesta ei olekaan hyötyä ihan joka asiassa? :D

Itse olen 157cm, miehiä minulla on ollut 170-188cm -asteikolla. Ihanaa kun on mistä valita ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän