Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsena hyväksikäytetty vastaa hetken

Vierailija
18.01.2015 |

Serkkuni käytti minua hyväkseen useita vuosia, kun olin lapsi. Vastailen asiallisiin kysymyksiin paljastamatta henkilöitä.

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 13:11"]

Jouduitko rakentamaan seksuaalisuutesi uudelleen? Mä jouduin

[/quote]

Jouduin, todellakin. Olen käynyt läpi varmaan kaikki seksuaalitrauman vaiheet täydellisestä sulkeutuneisuudesta/seksuaalittomuudesta ja massiivisesta itseinhosta pakonomaiseen seksin harrastamiseen lähes kenen kanssa tahansa rajattomasti. Nyt vihdoin, reilu kolmekymppisenä, voin sanoa olevani tasapainoinen, tavallisella tavalla seksuaalinen nainen.

Hyvä kysymys oli tämä, vaikea aihe. Tsemppiä neloselle toipumiseen!

ap

Vierailija
22/85 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tehnyt rikosilmoitusta? Koetko oman seksuaalisuutesi vahingoittuneen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jutellut asiasta joskus serkkusi kanssa, tai sukulaistesi? Onko serkkusi joutunut vastuuseen teoistaan?

Vierailija
24/85 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 13:18"]

Oletko tehnyt rikosilmoitusta? Koetko oman seksuaalisuutesi vahingoittuneen?

[/quote]

En ole tehnyt rikosilmoitusta. Tekijä oli alaikäinen suurimmaksi osaksi. Kyllä sitä mietin nuorempana, mutta en olisi kestänyt (silloin) ajatusta, että asia tulee suvussa julki.

Vastasin juuri vähän samantyyppiseen kysymykseen seksuaalisuuteen liittyen. Kyllä, koen vahingoittuneen, paljon olen tehnyt töitä ja nyt vihdoin, tunnen olevani ok.

ap

Vierailija
25/85 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle kerroit ensin ja missä vaiheessa?

Uskottiinko sinua?

Millä serkkusi uhkaili sinua kun tulit teiniksi kun et ollut enää niin pieni kuin 9v. ja ymmärsit ettei tämä ole oikein?

Miksi ei tehty rikosilmoitusta vai tehtiinkö? 

Vierailija
26/85 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tekijä jatkanut puuhia, uusia uhreja? mikä hän on ammatiltaan?

Vierailija
27/85 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 13:20"]

Oletko jutellut asiasta joskus serkkusi kanssa, tai sukulaistesi? Onko serkkusi joutunut vastuuseen teoistaan?

[/quote]

Olen jutellut, ei ole joutunut vastuuseen. Hän on hirvittävän katuva, itsekin traumatisoitunut lapsena. Se tästä niin traagisen tekeekin. Traumatisoitunut lapsi traumatisoi toisen lapsen, ystävänsä ja sukulaisensa. Olimme siis läheisiä lapsena, ennen hyväksikäytön alkua.

ap

Vierailija
28/85 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko hän poliisi

Vierailija
29/85 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 13:20"]

Kenelle kerroit ensin ja missä vaiheessa?

Uskottiinko sinua?

Millä serkkusi uhkaili sinua kun tulit teiniksi kun et ollut enää niin pieni kuin 9v. ja ymmärsit ettei tämä ole oikein?

Miksi ei tehty rikosilmoitusta vai tehtiinkö? 

[/quote]

Kerroin äidilleni, parikymppisenä. Purskahdin itkuun, kun hän yritti pakottaa minua sukujuhliin, jonne en halunnut mennä, koska serkku oli siellä. Hän uskoi. Kaikki ovat kyllä uskoneet, kun olen tästä kertonut. Onneksi! Olisi hirvittävää, jos ei uskottaisi.

Serkkuni ei varsinaisesti uhkaillut minua millään. Olin kasvanut siihen, että alistuin. Opin myös tehokkaasti dissosioimaan, en ikään kuin ollut paikalla, kun hyväksikäyttöä tapahtui. Ymmärsin jo 9-vuotiaana, ettei se ollut oikein, mutta minulla oli hirvittävä pelko siitä, että kun vanhempani ja serkkuni vanhemmat saisivat tietää, he hyljeksisivät minuakin ja syyttäisivät minua tapahtuneesta. Aikuisena ymmärrän, ettei näin olisi ollut, mutta lapsena se oli suurin pelkoni. Mieluummin annoin serkun tehdä mitä halusi, kuin olisin uskaltanut siitä kertoa. Tai toisaalta laittaa vastaan. Hän oli hyvin pitkä ja voimakas, urheilija.

ap

Vierailija
30/85 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 13:21"]

[/quote]

Käsittääkseni ei ole jatkanut "puuhia". On diplomi-insinööri, vakituisessa duunissa.

ap

Vierailija
31/85 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 13:27"]

onko hän poliisi

[/quote]

Ei, onneksi!

ap

Vierailija
32/85 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän teki sinulle? 

Vierailija
33/85 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko serkullasi lapsia? Käykö heillä lapsia yökylässä...sukulaislapsia tai lasten kavereita? Ovatko nämä lapset mielestäsi turvassa?

Vierailija
34/85 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 13:30"]

Mitä hän teki sinulle? 

[/quote]

En tiedä, mitä haet tällä kysymykselläsi takaa.

Pyrin nyt suht kliiniseen ja luettelomaiseen kuvaukseen tästä, ettei kukaan pervo saa asiasta kicksejä. Raiskasi emättimeen, pakotti oraaliseksiin, pakotti koskettelemaan häntä, koski minua väkisin. Pahinta oli, ettei koskaan tiennyt milloin se tapahtuu, koska saatoin herätä näihin tapahtumiin tai sitten vaikkapa roskia viedessä, katoksen suojissa, pakotti koskemaan ja koski väkisin.

ap

Vierailija
35/85 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 13:32"]

Onko serkullasi lapsia? Käykö heillä lapsia yökylässä...sukulaislapsia tai lasten kavereita? Ovatko nämä lapset mielestäsi turvassa?

[/quote]

Ei ole lapsia eikä heillä tietääkseni käy lapsia yökylässä. Siskoni jostain ihmeen syystä haluaa olla hänen kanssaan tekemisissä. Kai säälii sitä, että hän on ns. suvun ulkopuolella, en tiedä. Hänen teinityttönsä on joskus mukana, mutta siskoni on minulle vannonut, ettei päästä hetkeksikään heitä kaksin.

Tämä vastannee viimeiseen kysymykseesi samalla.

ap

Vierailija
36/85 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisissa tilanteissa hyväksikäyttöä pääsi tapahtumaan? Oliko jompikumpi toisen luona yökylässä? Vai mummolassa?

Vierailija
37/85 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisit tajunut purra häneltä "pippelin poikki" kun tunki sitä väkisin suuhusi niin olisi kaikki paljastunut aikaisemmin mutta ymmärrän kyllä tuon uhrin häpeän mikä estää toimimasta "järkevästi"!

Vierailija
38/85 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 13:28"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 13:21"]

[/quote]

Käsittääkseni ei ole jatkanut "puuhia". On diplomi-insinööri, vakituisessa duunissa.

ap

[/quote]

Luultavasti jatkaa puuhiaan, ellei ole aktiivisesti käynyt jotain hoitoa läpi... Mutta ymmärrän hyvin ettet halunnut rikosilmoitusta tehdä.

Vierailija
39/85 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 13:17"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 13:11"]

Jouduitko rakentamaan seksuaalisuutesi uudelleen? Mä jouduin

[/quote]

Jouduin, todellakin. Olen käynyt läpi varmaan kaikki seksuaalitrauman vaiheet täydellisestä sulkeutuneisuudesta/seksuaalittomuudesta ja massiivisesta itseinhosta pakonomaiseen seksin harrastamiseen lähes kenen kanssa tahansa rajattomasti. Nyt vihdoin, reilu kolmekymppisenä, voin sanoa olevani tasapainoinen, tavallisella tavalla seksuaalinen nainen.

Hyvä kysymys oli tämä, vaikea aihe. Tsemppiä neloselle toipumiseen!

ap
[/quote]
joo oon mä jo yli päässy mut veljeä en pysty silmiin katsomaan. Mutta ihana panna ilman estoja :)

Vierailija
40/85 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 13:34"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 13:30"]

Mitä hän teki sinulle? 

[/quote]

En tiedä, mitä haet tällä kysymykselläsi takaa.

Pyrin nyt suht kliiniseen ja luettelomaiseen kuvaukseen tästä, ettei kukaan pervo saa asiasta kicksejä. Raiskasi emättimeen, pakotti oraaliseksiin, pakotti koskettelemaan häntä, koski minua väkisin. Pahinta oli, ettei koskaan tiennyt milloin se tapahtuu, koska saatoin herätä näihin tapahtumiin tai sitten vaikkapa roskia viedessä, katoksen suojissa, pakotti koskemaan ja koski väkisin.

ap

[/quote]

Siis oikeasti, 12v raiskasi emättimeen 9vuotiaan? :o

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme