Olen rakastunut ystäväni mieheen, mitä tekisit minuna?
Pari kuukautta sitten huomasimme ystäväni miehen kanssa, että meillä synkkää hyvin ja yksi asia johti toiseen ja lopulta aloitimme salasuhteen.
Minulle kävi toisen naisen rooli ja se oli suoraan sanottuna jännittävääkin ja seksi tuntui paremmalta, kun se oli sellaista tabumaista kun ystävän miehen kanssa on mistä saa lisä kiksejä.
Nyt kuitenkin olen huomannut, että olen todella rakastunut tähän ihanaan mieheen, vaikka alunperin tämän piti olla lyhyt juttu, josta ystäväni ei pitänyt koskaan saada tietää.
Miten toimisit minun tilanteessa? Kannattaako yrittää saada mies itselle ja rikkoa ystävyys?
Tiedän että moni teistä paheksuu asiaa, mutta kyse on rakkaudesta. Myönnän että asia hävettää jonkin verran kun näin olen tehnyt ystäväni seläntakana, mutta samalla koen, että tämä mies todennäköisesti on elämäni rakkaus. Meillä on kemiaa jonka ani harva kokee.
Kommentit (273)
Provo varmaan.
Mutta tämmöisissä tilanteissa noin yleensä on paras heti paikalla kertoa sille miehen vaimolle, sama se kuka kertoo. Hän ansaitsee päästä mahdollisimman nopeasti eroon molemmista, sekä petollisesta miehestä että petollisesta ystävästä. Mutta sitten ei tartte syyttää häntä, että hänkään ei mahda tunteilleen mitään, hän vihaa teitä ja tekee elämästänne helvettiä - ja siihen hänellä on täysi oikeus. Kun on noi tunteet, siis, nimittäin.
Harva haluaa miehekseen tyypin, joka on valmis pettämään puolisoaan puolison ystävän kanssa. Käytä ap järkeäsi... onko sitä?
Ko enpä tiedä mitä sinuna tekisin.
Täältä kaukaa nauran räkäisesti tuollaiselle säätämiselle.
Ryhti sinulta puuttuu, roti. Samoin siltä ukon hempukalta.
Ainut luen tytön hentukaksi.
Monty Python tekisi tuosta hyvän leffan.
Naisten välinen ystävyys on upeaa.
Nyt oli niin tyhymä juttu ettei pysty vastata kyllä mitään.
Jos muihin alkaa ihastumaan, ensin erotaan ja vasta sitten aloitetaan uusi suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kemia johtuu vain siitä kun se on "kiellettyä".
Huomaat sen sitten kun olet menettänyt ystäväsi ja rikkonut parisuhteen ja saanut miehen itsellesi ettei se mies ollutkaan niin ihana kuin luulit.Huomaat, että sillä onkin aika pieni muna ja karvoja takapuolessa. Lisäksi hän röyhtäilee, maiskuttaa ja rapsuttaa pallejaan. Myös wc haisee aina kauhealle hänen jälkeen.
Jätä se porsas!
Sika. Mies on sika.
Porsas on alaikäinen.
Sika on siisti, älykäs ja viisas eläin.
Ei pitäisi loukata sikoja ja heidän suloisia pikku porsaitaan vertaamalla törkeää ihmistä sikaan.
Miten tärkeästä ystävästä on kyse?
Kuinka pitkään mies ja ystävä ovat olleet yhdessä? (Jos tyyliin puoli vuotta, niin ei kovin vakaata välttämättä, jos 20 vuotta, niin tilanne aika eri.)
Mitä mies ajattelee tilanteesta?
Onko kenelläkään lapsia?
Jos Ap saisitkin miehen, pystyisitkö luottamaan pettäjään? Varattuna salasuhteeseen puolison ystävän kanssa lähtevässä on aika paljon petollisia piirteitä... tuskin ovat kertaluontoisia. Vaikka ei enää samaa temppua tekisi, niim varmasti salailu ja oma edun tavoittelu näkyy muussa (raha, yhteiset arjen askareet, oma tila, tulevaisuuden valinnat yms.)
Itse en luottaisi
Kerro jollekin muulle, ystävän ystävälle tai vaikka naapureille. Siitä ne juorut lähtevät liikkeelle ja jotain alkaa varmasti tapahtua. On sitten jännä seurata, miten kenenkin elämä muuttuu.
ET OLE ENÄÄ YSTÄVÄ!: Olet liero!!
tämä on nätisti sanottu! Liero!
Toisen Miehen Ei saa kajota !
Olet Vajonnut Todella alas!!
Olet alhaista sakkia mitä maan päällä on olemassa!!
Et ole enää Hänen ystävä!!
Jos tietää mitä Peliä sä ajat takaa Himoitset hänen Puolisoaan!
Olet kuvottava Ei Taatusti ole enää sinun ystävä.
Hyvää loppu elämää Sinulle!
Ja onnea uudelle uralesi!!🤬⚡⚡on moraali kyllä menny muualle!Häpeä!!
Vierailija kirjoitti:
Provo varmaan.
Mutta tämmöisissä tilanteissa noin yleensä on paras heti paikalla kertoa sille miehen vaimolle, sama se kuka kertoo. Hän ansaitsee päästä mahdollisimman nopeasti eroon molemmista, sekä petollisesta miehestä että petollisesta ystävästä. Mutta sitten ei tartte syyttää häntä, että hänkään ei mahda tunteilleen mitään, hän vihaa teitä ja tekee elämästänne helvettiä - ja siihen hänellä on täysi oikeus. Kun on noi tunteet, siis, nimittäin.
Moni petetty on niin viisas, että pyrkii karistamaan kikkareet muistoistaankin.
Mutta on kurja tilanne niille, jotka eivät jaksa nousta pettureiden yläpuolelle.
No, minusta kannattaisi kertoa ystävällesi ja olla yhdessä miehen kanssa. En usko että suhteessanne voi pidemmän päälle olla kunnioitusta, koska toinen on tunnetusti pettäjä ja toinen ystävän selkäänpuukottaja, mutta parempi että mätänette keskenänne niin on kaksi itsekeskeistä selän takana puuhastelijaa vähemmän meidän muiden elämää sotkemassa.
Todellisen aarteen olet löytänyt. Jos pystyt pitämään hänet rikkomatta toista parisuhdetta, niin sehän on palvelus muulle ihmiskunnalle.
Miksi aina kysytään onko kyseisellä henkilöllä lapsia? Luuleeko jotkut että lapsettomat ihmiset saa vietyä helpommin kumppaneiltaan kun ihmisiä joihin voi sattua on määrällisesti vähemmän?
Jos olisin sinä niin häpeäisin ja jättäisin varatun miehen heti. Olet vain rakastunut omaan itseesi tässä suhteessa. Kielletyn hedelmän tunne saa aikaan sellaisia tunteita että todennäköisesti pidät itseäsi mielenkiintoisempana ihmisenä kuin oikeasti olet.
Kertoisin myös "ystävällesi" jotain kautta miehen pettämisestä.
Kaverini oli vuosia toinen nainen. Lopulta mies jätti vaimonsa ja alkoi seurustella ystäväni kanssa. Meni vain pari vuotta ja mies tapasi taas töissä (kuten myös kaverini kohdalla) uuden naisen jonka kanssa alkoi suhteen. Itse en suostuisi koskaan tapailemaan varattuja miehiä. Säälittäviä yksilöitä jotka hakevat vain hetkellistä jännitystä eivätkä uskalla erota ennen sitä.
0/5