Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rakastunut ystäväni mieheen, mitä tekisit minuna?

NytTarvitaanMielipiteitä
05.11.2021 |

Pari kuukautta sitten huomasimme ystäväni miehen kanssa, että meillä synkkää hyvin ja yksi asia johti toiseen ja lopulta aloitimme salasuhteen.

Minulle kävi toisen naisen rooli ja se oli suoraan sanottuna jännittävääkin ja seksi tuntui paremmalta, kun se oli sellaista tabumaista kun ystävän miehen kanssa on mistä saa lisä kiksejä.

Nyt kuitenkin olen huomannut, että olen todella rakastunut tähän ihanaan mieheen, vaikka alunperin tämän piti olla lyhyt juttu, josta ystäväni ei pitänyt koskaan saada tietää.

Miten toimisit minun tilanteessa? Kannattaako yrittää saada mies itselle ja rikkoa ystävyys?

Tiedän että moni teistä paheksuu asiaa, mutta kyse on rakkaudesta. Myönnän että asia hävettää jonkin verran kun näin olen tehnyt ystäväni seläntakana, mutta samalla koen, että tämä mies todennäköisesti on elämäni rakkaus. Meillä on kemiaa jonka ani harva kokee.

Kommentit (273)

Vierailija
61/273 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

It takes two to tango

En usko että mies ei ole tehnyt yhtään mitään

Henkis roikottamista tms.

Vierailija
62/273 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen veran korjaan, että rakkaudestahan tuossa ei ole kyse. Vaan kiimasta ja miehen puolella mahdollisesti vaihtelunhalusta. Mutta jatkakaa, itsehän oman elämäsi sössit.

Juuri näin. Ja sitten kun asiat menee päin p:tä ja jää kiinni ystävän miehen viettelyksestä ja panemisesta niin sitten uhriudutaan. Olen tuon kuvion nähnyt muutaman kerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/273 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain sinä voit tietää. Mutta yleisellä tasolla väitän että  uusi ystävä on vaikeampi löytää kuin aloittaa uusi parisuhde.

Haluaisitko ap:n kaltaisia ystäviä?

Vierailija
64/273 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kemia johtuu vain siitä kun se on "kiellettyä".

Huomaat sen sitten kun olet menettänyt ystäväsi ja rikkonut parisuhteen ja saanut miehen itsellesi ettei se mies ollutkaan niin ihana kuin luulit.

Näinpä. Varsinkin nuoret ei yleensä tajua mitä tuhoa aiheuttavat tässä "kielletyn" suhteen huumassaan joka katoaa kyllä. Toivottavasti Ap älyää katkaista salasuhteen ennen kuin tuhoaa kaiken itseltään ja muilta.

Vierailija
65/273 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli tämä provo tai ei, niin mikä on tämä ah niin usein käytetty tekosyy "mutta kun se on rakkautta"???

Rakkaus on tunne joka väistyy jos sitä ei ruoki. Kuten suuttumus. Kumpikaan näistä ei oikeuta satuttamaan toista ihmistä, ja molempien varjolla sitä kuitenkin tehdään.

Toimi OIKEIN, älä tunteen vallassa.

juuri näin    erotessakin toinen usein joutuu sammuttamaan rakkautensa     joten turha sanoa ettei niin voi tehdä     omaa moraalittomuutta puolustellaan aina sillä ettei tunteille voi mitään   paskan marjat sanon minä

Vierailija
66/273 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaan jaat itseäsi. Lopeta suhde heti. Olet pahasti sotkemassa elämääsi.

Vierailija
67/273 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihmiset ovat yksinkertaisia,kun edes viitsivät kirjoittaa tommosta roskaa.

Monet viitsivät elää irl tällaista roskaa...

Jospa lainaamasi tarkoitti roskalla näitä lukuisia ketjuja mitä tänne on viime viikkoina satuiltu tästä aiheesta: samalla tyylillä, samoja reaktiota kerjäten, ja ketjua illasta toiseen nostellen? Näissä siis ystävä on se pääpahis, ap itse esiintyy eri rooleissa. On vähän sellainen kutina, että asialla olisi sama tyyppi.

Ihme, ettei tähän ketjuun ole (vielä?) ilmestynyt se tuleva "kirjailija", hän aikoo julkaista best sellerin kosto ja jonkun maineen pilaaminen motivaattorina. 

Noh, oli ap sitten sama tai ei, nämä av:n viimeaikaiset novellit aiheen ympärillä jäävät alle heikomman roskanovellitason.

Vierailija
68/273 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa se mies pettää sua ja sitten sulla ei ole ystävää eikä miestä.

Vierailija
69/273 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihmiset ovat yksinkertaisia,kun edes viitsivät kirjoittaa tommosta roskaa.

Monet viitsivät elää irl tällaista roskaa...

Jospa lainaamasi tarkoitti roskalla näitä lukuisia ketjuja mitä tänne on viime viikkoina satuiltu tästä aiheesta: samalla tyylillä, samoja reaktiota kerjäten, ja ketjua illasta toiseen nostellen? Näissä siis ystävä on se pääpahis, ap itse esiintyy eri rooleissa. On vähän sellainen kutina, että asialla olisi sama tyyppi.

Ihme, ettei tähän ketjuun ole (vielä?) ilmestynyt se tuleva "kirjailija", hän aikoo julkaista best sellerin kosto ja jonkun maineen pilaaminen motivaattorina. 

Noh, oli ap sitten sama tai ei, nämä av:n viimeaikaiset novellit aiheen ympärillä jäävät alle heikomman roskanovellitason.

Tämän laatuinen roska on sieltä kilteimmästä päästä, eikä vahingoita ketään. Poistattakaa mieluummin vaikka muutaman somevaikuttajan haukuntarääpinnät.

Tällaista kuitenkin tapahtuu irl ja paljon. Itsekin olen joutunut kohteeksi, mutta mies kertoi oitis, kuinka hyvä ystäväni oli ehdotellut ja ihan suoranaisesti kuiskannut ihan vaan ilmoitusluontoisen asian, että hän olisi huomattavasti parempi vaihtoehto miehelleni. Mulla on hyvä itsetunto, mutta pistäähän tällaiset suorastaan "vihaksi". Ihminen johon olet luottanut ja jota auttanut, tekee noin törkeän tempun. Ja kuinka kauan lie suunnitellutkaan...

Joten eiköhän täällä saa kukkaset kukkia, kunhan pysytään fiksuilla linjoilla muita loukkaamatta? Mikä sitten on kenellekin roskaa, ei ole kenenkään tehtävä muokata muiden mielipiteitä omanlaisikseen.

Vierailija
70/273 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tuhon tiellä. Jossain vaiheessa jäätte kiinni.

Menetät ystäväsi, se on varmaa. Olet jo menettänyt, koska tuskin voit olla enää normaali hänen seurassaan sen jälkeen mitä olet tehnyt. En tiedä minkä arvoinen ystävyytenne sinulle on, mutta kun ystävällesi selviää mitä olet tehnyt, olet entinen ystävä.

Ystävä ehkä jatkaa petturimiehensä kanssa. Sinusta tulee kusipääpaaria, jäät ilman ystävää ja miestä. Ehkä jäät koko kaveripiirin ulkopuolelle.

Toinen vaihtoehto on, että ystävä jättää petturimiehensä ja saat tilaisuutesi. Alatte seurustelemaan, mutta mies ei ehkä olekaan niin ihana kun ajattelit. Jos hän petti ex-puolisoaan, niin miksi hän ei pettäisi sinuakin kun arki koittaa suhteessanne. Tai ehkä elätte onnellisina elämänne loppuun asti. Ehkä olitte toisillenne tarkoitetut.

Onko miehellä ystäväsi kanssa lapsia? Oletko ajatellut, että rikot perheen ja viet lapsilta toisen vanhemman?

Voi olla, että kiinni jäätyään ja pihalle lennettyään mies ei halua olla sinun kanssasi, vaan haluaa exänsä takaisin tai olla yksin.

Lopeta vielä jos voit ja pidätte molemmat turpanne tukossa ystäväsi tähden jos hän on teille tärkeä. Häivyt hiljaa takavasemmalle ja unohdat heidät.

Vierailija
71/273 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silli hisee Pthyi!

Vierailija
72/273 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silli hisee Pthyi!

Suihkuun mars!

Vierailija
73/273 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, toki sinun "ystävyytesi" on korvaamatonta tuolle henkilölle, jolle esität "ystävää".

Neuvoni silti on, että lähdette menemään "ystävän" miehen kanssa. Olette ansainneet toisenne ja tiedätte jo pahimman toisistanne.

Salasuhteen jatkaminen on törkeää siksi, että molemmat riistätte koko ajan "ystävääsi" ja estätte häntä elämästä oikeaa elämäänsä. Toisen ihmisen elämän varastaminen on tosi paha juttu.

Jos uskoisin Helvettiin, ennustaisin, että sinulla ja jännällä rakastajallasi olisi tosi hyvät mahdollisuudet päätyä sinne.

P.S. Ei pitäisi käyttää sanoja, joiden merkitystä ei tiedä, kuten sinä käytät ystävä-sanaa.

Vierailija
74/273 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menisin peilin eteen ja ihmettelisin kuinka halpa lumppu minusta on tullut. Muistelisin lapsuuden haaveita, jotka ei toteudu näin kierolla luonteella.

Törkeetä sanoa toista lumpuksi sen perusteella, jos toinen tekee yhden virheen! 👿

Itsellänikin tuli nuorempana lyhyt salasuhde ystävän mieheen, lopetin sen kun tulin järkiini. Sitä ennen en voinut haluille mitään. Himot on täysin normaaleita asioita eikä ihminen voi kontrolloida keneen ne kohdistuu. Kun ihminen aikuistuu niin tulee järkeä enemmän.

Enää 2021-luvulla ei saa naisesta käyttää tuommoista alentavaa nimitystä.

Kaikki tekee virheitä, kukaan ei ole täydellinen, se kannattaa muistaa.

Lumppu se on, joka ystävänsä miestä vokottelee.

Vokottelee? Mitä se mies teki? Oli passiivinen ja vietävissä?

Ei sillä oikeastaan ole väliä, vastaako mies siihen vai ei. Lähtökohtaisesti jo tuo että nainen edes lähtee tuollaiseen kertoo hänen moraalistaan ja tasostaan.

Kyllä se myös kertoo miehen moraalista ja tasosta.

Vierailija
75/273 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aikoinaan ihastuin tosi pahasti serkkuni mieheen.

Suunta oli täysin yksisuuntainen.

Serkkuni puhui miehestään vain hyvää, tiesin liitto on kunnossa.

Kun minua pyydettiin kylään, keksin tekosyitä en pääse, mutta pyysin myöhemmin serkkuni kahville ja pahoittelin päällekkäisyyksiä.

En nähnyt miestä lähes 5 vuoteen, kun menin kylään ja tunteet olivat laantuneet. Harmi oli odottaa niin kauan. Ehkä vuosikin olisi riittänyt.

Enää ei tule mitään sydämen tykytyksiä. Olemme jopa fb kavereita.

Vierailija
76/273 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole sun ystävän mies.

Todellisen ystävän miehet eivät missään mielessä edes kiinnosta. Minulle heistä tulee heti turn off, kun ovat ystäväni kanssa enkä voisi ikimaailmassa kuvitellakaan heitä siinä mielessä.

Aivan samaa mieltä. Olisin todella häpeissäni ja surullinen jos olisin tuollainen kavala halpamainen luonteeltani. "Ystävällesi" täydet sympatiat minulta. Pettäjät saavat kyllä palkkansa. Sitä saa mitä antaa.

Vierailija
77/273 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaat sen sitten kun olet menettänyt ystäväsi ja rikkonut parisuhteen ja saanut miehen itsellesi ettei se mies ollutkaan niin ihana kuin luulit.

Huomaat, että sillä onkin aika pieni muna ja karvoja takapuolessa. Lisäksi hän röyhtäilee, maiskuttaa ja rapsuttaa pallejaan. Myös wc haisee aina kauhealle hänen jälkeen.

Jätä se porsas!

Vierailija
78/273 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jatkoin mällien ottamista sisääni.

Tulin raskaaksi ja valehtelin ystävälleni että se oli joku random baaripano. Mies tietää totuuden ja harrastimme raskauden aikana parasta seksiä ikinä.

Suosittelen.

Vierailija
79/273 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaat, että sillä onkin aika pieni muna ja karvoja takapuolessa. Lisäksi hän röyhtäilee, maiskuttaa ja rapsuttaa pallejaan. Myös wc haisee aina kauhealle hänen jälkeen.

Jätä se porsas!

Sika. Mies on sika.

Porsas on alaikäinen.

Vierailija
80/273 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aikoinaan ihastuin tosi pahasti serkkuni mieheen.

Suunta oli täysin yksisuuntainen.

Serkkuni puhui miehestään vain hyvää, tiesin liitto on kunnossa.

Kun minua pyydettiin kylään, keksin tekosyitä en pääse, mutta pyysin myöhemmin serkkuni kahville ja pahoittelin päällekkäisyyksiä.

En nähnyt miestä lähes 5 vuoteen, kun menin kylään ja tunteet olivat laantuneet. Harmi oli odottaa niin kauan. Ehkä vuosikin olisi riittänyt.

Enää ei tule mitään sydämen tykytyksiä. Olemme jopa fb kavereita.

No nyt on suoraselkäistä menoa! Respektit. Kumma kun ei serkku epäillyt mitään, tekosyitäkin kai useita vuosien varrella. Ois varmaan aika kammottavaa, jos mies joskus tulevaisuudessa kertoiskin, että hän tunsikin samoin, muttei halunnut hajottaa perhettään :D No joo, huono läppä, todellakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä