Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rakastunut ystäväni mieheen, mitä tekisit minuna?

NytTarvitaanMielipiteitä
05.11.2021 |

Pari kuukautta sitten huomasimme ystäväni miehen kanssa, että meillä synkkää hyvin ja yksi asia johti toiseen ja lopulta aloitimme salasuhteen.

Minulle kävi toisen naisen rooli ja se oli suoraan sanottuna jännittävääkin ja seksi tuntui paremmalta, kun se oli sellaista tabumaista kun ystävän miehen kanssa on mistä saa lisä kiksejä.

Nyt kuitenkin olen huomannut, että olen todella rakastunut tähän ihanaan mieheen, vaikka alunperin tämän piti olla lyhyt juttu, josta ystäväni ei pitänyt koskaan saada tietää.

Miten toimisit minun tilanteessa? Kannattaako yrittää saada mies itselle ja rikkoa ystävyys?

Tiedän että moni teistä paheksuu asiaa, mutta kyse on rakkaudesta. Myönnän että asia hävettää jonkin verran kun näin olen tehnyt ystäväni seläntakana, mutta samalla koen, että tämä mies todennäköisesti on elämäni rakkaus. Meillä on kemiaa jonka ani harva kokee.

Kommentit (273)

Vierailija
1/273 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ystävällesi suhteesta, niin hän kyllä jättää miehen. Sitten voit katsoa mitä tulee. 

Vierailija
2/273 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otahan lääkkeesi ja mene nukkumaan.

Mitä sontaa 🤮🤮

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/273 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tämä on provo 0/5

Tai sitten sinä olet käärme ystäväsi paratiisissa.

Häpeä.

Vierailija
4/273 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satutäti hereillä 👵👺

Vierailija
5/273 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää piparia vaan kehiin.

Vierailija
6/273 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro ystävällesi suhteesta, niin hän kyllä jättää miehen. Sitten voit katsoa mitä tulee. 

Jos asian noin kertoo niin siinähän menee oma maine, kun toinen saa selville, että ystävän miehen kanssa petti seläntakana. Kuka sellaista ihmistä enää haluaisi mihinkään ystävä porukkaan?

Ennemmin kannattaa mieheltä kysyä, sitten jos suostuu niin vähän ajan eron päästä tulette julkisesti ulos.

Vierailija
7/273 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmiset ovat yksinkertaisia,kun edes viitsivät kirjoittaa tommosta roskaa.

Vierailija
8/273 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi olla, ettei mies koe samoin ja tipahdat korkealta ja kovaa. Luultavasti te molemmat menetätte kaiken js tuo mies ei halua sinua lähelleen.

Vierailija
9/273 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain sinä voit tietää. Mutta yleisellä tasolla väitän että  uusi ystävä on vaikeampi löytää kuin aloittaa uusi parisuhde.

Vierailija
10/273 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka syntinsä tunnustaa ja hylkää, saa armon.

Vierailija
11/273 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos asian noin kertoo niin siinähän menee oma maine, kun toinen saa selville, että ystävän miehen kanssa petti seläntakana. Kuka sellaista ihmistä enää haluaisi mihinkään ystävä porukkaan?

Ennemmin kannattaa mieheltä kysyä, sitten jos suostuu niin vähän ajan eron päästä tulette julkisesti ulos.

Ei kyllä ap:n kannattaa kertoa itse. Jos jättää miehen tehtäväksi, niin tämä joko ei kerro tai sitten maalaa sen niin, että hänet vieteltiin. Pahimmassa tapauksessa mies saa anteeksi ja ap jää nuolemaan näppejään. Jos ap kertoo itse, niin hän voi tehdä sen omalla tavallaan ja pääsee vähemmällä syyttelyllä kuin mies, koska oli se rehellinen osapuoli, joka ei halunnut jatkaa selän takana suhdetta. 

Vierailija
12/273 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin peilin eteen ja ihmettelisin kuinka halpa lumppu minusta on tullut. Muistelisin lapsuuden haaveita, jotka ei toteudu näin kierolla luonteella.

Vierailija
13/273 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäviä tulee aina uusia, joten dumppaa se.

Vierailija
14/273 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemia johtuu vain siitä kun se on "kiellettyä".

Huomaat sen sitten kun olet menettänyt ystäväsi ja rikkonut parisuhteen ja saanut miehen itsellesi ettei se mies ollutkaan niin ihana kuin luulit.

Vierailija
15/273 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu sitten siitä, mitä mies haluaa. Pitää varmaan kysyä siltä mieheltä, haluaako hän kanssasi vakavaa suhdetta. Tai ehkä et haluakaan tietää mitä mies haluaa. Oma asiasi tietysti on, kysytkö vai et.

Vierailija
16/273 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole sun ystävän mies.

Todellisen ystävän miehet eivät missään mielessä edes kiinnosta. Minulle heistä tulee heti turn off, kun ovat ystäväni kanssa enkä voisi ikimaailmassa kuvitellakaan heitä siinä mielessä.

Vierailija
17/273 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otahan lääkkeesi ja mene nukkumaan.

Mitä sontaa 🤮🤮

No äläs ny, kai trollillakin saa omat sutinansa olla, ja vielä varatun kanssa ja kovat kiksitkin :D

Vierailija
18/273 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voipi olla, ettei mies koe samoin ja tipahdat korkealta ja kovaa. Luultavasti te molemmat menetätte kaiken js tuo mies ei halua sinua lähelleen.

Samaa mieltä. Miehet harvoin jättävät vaimojaan tällaisissa tilanteissa. Hän ei todennäköisesti koe ihan noin huipputunteita, vaikka ehkä kivaa onkin ollut. Ikävän ongelman olet mennyt itsellesi kehittämään...en nyt kyllä näe teillä auvoista yhteistä tulevaisuutta.

Vierailija
19/273 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihmiset ovat yksinkertaisia,kun edes viitsivät kirjoittaa tommosta roskaa.

Monet viitsivät elää irl tällaista roskaa...

Vierailija
20/273 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos oikeasti haluat tehdä pelimiesliikkeen niin kerrot jotain kautta anonyymisti ystävällesi, että hänen miehellään on suhde, mutta et kerro, että sinun kanssasi. Mies jää kiinni pettämisestä ja nainen lemppaa hänet ja sitten jonkin ajan kuluttua voit alkaa seurustella miehen kanssa avoimesti jos kehtaat ja hän vielä sinut huolii. Tällä tavalla kuitenkin väistät sekä ystäväsi että miehen vihat.

Ihan toinen kysymys sitten on, että kannattaako tuollaisen huoripukin kanssa seurustella. Hormonit haihtuvat teidänkin väliltänne aikanaan ja mies löytää uuden mälliämpärin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme