Jos mulla ei ois salaista
Kommentit (53)
Onko oikeasti kivaa? Mä rakastuin naimisissa ollessani naimisissa olevaan mieheen. Ei se kyllä ollut ihanaa. Kesti puoli vuotta ja se tuska loppumisen jälkeen yhtä kauan. Oli hirveää. Mä erosin joka tapauksessa, tajusin, että en voi omalle puolisolle uskotella, että hänellä on avioliitto kunnossa.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 12:50"]Missä olette tavanneet nämä miehet? Ystävälläni on 3 salarakasta, itse asuu etelä-Suomessa ja nämä miehet käyvät työn puolesta siellä säännöllisesti. Kaikki naimisissa olevia +40 v hyvissä töissä ja kuulemma ok näköisiä. Ystäväni on tavannut kaikki netissä.
[/quote]
Netistä :)
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 12:58"]Onko oikeasti kivaa? Mä rakastuin naimisissa ollessani naimisissa olevaan mieheen. Ei se kyllä ollut ihanaa. Kesti puoli vuotta ja se tuska loppumisen jälkeen yhtä kauan. Oli hirveää. Mä erosin joka tapauksessa, tajusin, että en voi omalle puolisolle uskotella, että hänellä on avioliitto kunnossa.
[/quote]
on :) en ole koskaan saanut näin paljon huomiota ja läheisyyttä...edes omalta avolta..jodkus kun tää loppuu on mulla hyvät muistot elämäni ihmisestä joks on saanut mut vapautuneeksi, onnelliseksu ja elämästä nauttivaksi.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 12:58"]Onko oikeasti kivaa? Mä rakastuin naimisissa ollessani naimisissa olevaan mieheen. Ei se kyllä ollut ihanaa. Kesti puoli vuotta ja se tuska loppumisen jälkeen yhtä kauan. Oli hirveää. Mä erosin joka tapauksessa, tajusin, että en voi omalle puolisolle uskotella, että hänellä on avioliitto kunnossa.
[/quote]
on :) en ole koskaan saanut näin paljon huomiota ja läheisyyttä...edes omalta avolta..jodkus kun tää loppuu on mulla hyvät muistot elämäni ihmisestä joks on saanut mut vapautuneeksi, onnelliseksu ja elämästä nauttivaksi.
[/quote]
En minäkään ollut saanut. Ei se silti lohduttanut lopussa.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 12:58"]Onko oikeasti kivaa? Mä rakastuin naimisissa ollessani naimisissa olevaan mieheen. Ei se kyllä ollut ihanaa. Kesti puoli vuotta ja se tuska loppumisen jälkeen yhtä kauan. Oli hirveää. Mä erosin joka tapauksessa, tajusin, että en voi omalle puolisolle uskotella, että hänellä on avioliitto kunnossa.
[/quote]
[/quote]
En minäkään ollut saanut. Ei se silti lohduttanut lopussa.
[/quote]
No ei varmaan...mutta aoon nyt vaan panna menemään ja nauttia.
Mikä ihme teitä vaivaa? Miks on niin vaikeeta joko erota tai sit laittaa oma suhde kuntoon? Julmaa touhua
Onnellinen kohtalotoveri täällä!
Suomi24:stä minäkin löysin, ja kun tarkasti seuloo valtavirrasta eli pelkän seksin kyselijöistä ne joilla jotain tuntuu liikkuvan päässä, niin voi löytää helmen tai helmiä.
Itselläni oli tarkat kriteerit mm. piti olla varattu ja perhe-elämä suht kunnossa, eli samat lähtökohdat on itsellä. Ja voi että olen nauttinut, rakastunutkin tietyllä tavalla. En siis sillä tavalla, että salaista haluaisin omakseni, mutta hän on älykäs, viehättävä niin samalla aaltopituudella kanssani, että kiihotun jo pelkästään ajatellessani häntä.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 13:25"]Onnellinen kohtalotoveri täällä!
Suomi24:stä minäkin löysin, ja kun tarkasti seuloo valtavirrasta eli pelkän seksin kyselijöistä ne joilla jotain tuntuu liikkuvan päässä, niin voi löytää helmen tai helmiä.
Itselläni oli tarkat kriteerit mm. piti olla varattu ja perhe-elämä suht kunnossa, eli samat lähtökohdat on itsellä. Ja voi että olen nauttinut, rakastunutkin tietyllä tavalla. En siis sillä tavalla, että salaista haluaisin omakseni, mutta hän on älykäs, viehättävä niin samalla aaltopituudella kanssani, että kiihotun jo pelkästään ajatellessani häntä.
[/quote]
juuri näin!! Onkohan sama :) ei no vitsi vitsi tiedän että oon ainoa. Kuinja usein näette ja missä?
Oletteko varmoja, että salarakkaallanne ei ole useampi hoito samaan aikaan? Noilla ukoilla usein on ja muijat luulee olevansa ainoita.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 13:17"]Mikä ihme teitä vaivaa? Miks on niin vaikeeta joko erota tai sit laittaa oma suhde kuntoon? Julmaa touhua
[/quote]
Elämä on.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 13:44"]Oletteko varmoja, että salarakkaallanne ei ole useampi hoito samaan aikaan? Noilla ukoilla usein on ja muijat luulee olevansa ainoita.
[/quote]
tiedän ettei ole. Ap
Elämä on, sen tietää kun osuu kohdalle. Ja sen jälkeen pistää hyvän kiertoon. Onnee kaikille.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 12:33"]Minkä ikäisiä teidän salaiset on? Minun 46..ja isot lapset jo, joten meillekin koittaa ehkä jonain päivänä yhteinen tulevaisuus.,
[/quote]
+40 ja isot lapset. Mä en halua yhteistä arkea eikä hän! Ap