Jos mulla ei ois salaista
Kommentit (53)
Reps xD Luin, jos mulla ei olis satiaisia.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 12:22"]Sama täällä. Odotan jo huomista.
[/quote]
no mun täytyy odottaa pitempään, mutta tiedän että meili tulee tänään :) ap
Pystyykö sinun salainen meilaamaan kotoakin? Minä saan meilejä vain arkisin, koska ei ole viikonloppuisin töissä :(
Meillä on vasta tosi salaista. Kutkuttavan salaista. Vatsanpohjasta ottaa.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 12:26"]Pystyykö sinun salainen meilaamaan kotoakin? Minä saan meilejä vain arkisin, koska ei ole viikonloppuisin töissä :(
[/quote]
pystyy :)
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 12:29"]Meillä on vasta tosi salaista. Kutkuttavan salaista. Vatsanpohjasta ottaa.
[/quote]
Kerro lisää ;)
Minkä ikäisiä teidän salaiset on? Minun 46..ja isot lapset jo, joten meillekin koittaa ehkä jonain päivänä yhteinen tulevaisuus.,
Minä vasta etsin, en jaksa tätä arkea muuten yhtään. Tuntuu, että kuolen läheisyyden puutteeseen ja yksinäisyyteen suhteessani. Sielu huutaa ihmistä ja käsi kosketusta, mutta mistä löytyisi ihana ja kivannäköinen noin nelikymppinen varattu mies, jolla sama tilanne.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 12:32"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 12:29"]Meillä on vasta tosi salaista. Kutkuttavan salaista. Vatsanpohjasta ottaa.
[/quote]
Kerro lisää ;)
[/quote] En ole kertonut kenellekään eikä mitään ole tapahtunut. Jännä tunne vaan joka pahenee. Harvoin ihan samanlaista tunnetta tulee.
Kiinnostaa ku kilo paskaa teidän hekumointiketjunne
Missä olette tavanneet nämä miehet? Ystävälläni on 3 salarakasta, itse asuu etelä-Suomessa ja nämä miehet käyvät työn puolesta siellä säännöllisesti. Kaikki naimisissa olevia +40 v hyvissä töissä ja kuulemma ok näköisiä. Ystäväni on tavannut kaikki netissä.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 12:49"]Kiinnostaa ku kilo paskaa teidän hekumointiketjunne
[/quote] Oot niin tylsä!
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 12:33"]
Minkä ikäisiä teidän salaiset on? Minun 46..ja isot lapset jo, joten meillekin koittaa ehkä jonain päivänä yhteinen tulevaisuus.,
[/quote]
Miksi luulet, että isot lapset vaikuttaisi mihinkään? Jos tuo mies on ollut lastensa äidin kanssa vaikka sen 25v yhdessä, ja salarakkaasta+isoista lapsista huolimatta on edelleen, niin kuinka todennäköisesti hän yhtäkkiä vaan jättäisi vaimonsa ja lähtisi tuntemattomaan? Niin, ei tule tapahtumaan. Salarakas jää useimmiten aina lopulta kakkoseksi.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 12:49"]Kiinnostaa ku kilo paskaa teidän hekumointiketjunne
[/quote]
Tulit kuitenki kommentoimaan? Eli kyllä kiinnostaa.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 12:35"]Minä vasta etsin, en jaksa tätä arkea muuten yhtään. Tuntuu, että kuolen läheisyyden puutteeseen ja yksinäisyyteen suhteessani. Sielu huutaa ihmistä ja käsi kosketusta, mutta mistä löytyisi ihana ja kivannäköinen noin nelikymppinen varattu mies, jolla sama tilanne.
[/quote]
Suomi24 löysin noilla kriteereillä. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:21"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 14:20"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 13:44"]Oletteko varmoja, että salarakkaallanne ei ole useampi hoito samaan aikaan? Noilla ukoilla usein on ja muijat luulee olevansa ainoita.
[/quote]
tiedän ettei ole. Ap
[/quote]Tiedät vai toivot?;)
[/quote]
Tiedän..