Jos mulla ei ois salaista
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:21"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 14:20"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 13:44"]Oletteko varmoja, että salarakkaallanne ei ole useampi hoito samaan aikaan? Noilla ukoilla usein on ja muijat luulee olevansa ainoita. [/quote] tiedän ettei ole. Ap [/quote]Tiedät vai toivot?;)
[/quote]
En toivo. On kokemusta.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 12:33"]Minkä ikäisiä teidän salaiset on? Minun 46..ja isot lapset jo, joten meillekin koittaa ehkä jonain päivänä yhteinen tulevaisuus.,
[/quote]
kauanko ootte tapailleet?
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 12:35"]Minä vasta etsin, en jaksa tätä arkea muuten yhtään. Tuntuu, että kuolen läheisyyden puutteeseen ja yksinäisyyteen suhteessani. Sielu huutaa ihmistä ja käsi kosketusta, mutta mistä löytyisi ihana ja kivannäköinen noin nelikymppinen varattu mies, jolla sama tilanne.
[/quote]
Mistä plet etsinyt?
Ainakin edes silloin voin unohtaa kaiken.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 12:32"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 12:29"]Meillä on vasta tosi salaista. Kutkuttavan salaista. Vatsanpohjasta ottaa.
[/quote]
Kerro lisää ;)
[/quote] Get a life!
Hyi vittu miten iljettävää. Kuinka joku kehtaa hehkuttaa sitä, millainen selkäänpuukottava, valehteleva paskaläjä onkaan?
Te jotka haikailette, miksi sitten ette vastaile miehien ilmoituksiin eri seuranhakufoorumeilla? Jokainen mies tiettää miten turhaa on laittaa ilmoitusta kun kukaan ei koskaan ota yhteyttä, eikä kukaan edes koskaan vastaa lähetettyihin viesteihin.
Täällä saa sellaisen kuvan, että teitä haihattelijoita olisi enemmänkin, mutta todellisuudessa ei kuitenkaan!
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:27"]Ainakin edes silloin voin unohtaa kaiken.
[/quote]
Tää on niin totta
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:11"]Hyi vittu miten iljettävää. Kuinka joku kehtaa hehkuttaa sitä, millainen selkäänpuukottava, valehteleva paskaläjä onkaan?
[/quote]
Ei näistä muualla voi puhua...hyvä kun johonkin voi avautua.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 14:20"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 13:44"]Oletteko varmoja, että salarakkaallanne ei ole useampi hoito samaan aikaan? Noilla ukoilla usein on ja muijat luulee olevansa ainoita.
[/quote]
tiedän ettei ole. Ap
[/quote]Tiedät vai toivot?;)
Moraalin puuttuminen on aina huono merkki.Monesti nää pettämisellä hehkuttajat saavat myös jossain vaiheessa ihan kunnolla itse turpaan.Noin niinku vertauskuvallisesti.Näitä on nähty,itku pitkästä ilosta jne.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 12:49"]Kiinnostaa ku kilo paskaa teidän hekumointiketjunne
[/quote]
:)
Sullakin Kari?