Nyt näkyy ikkunasta tuulentuiverrusta lumisateen kanssa ja..
4vkon 2vrk kuluttua näkymä on mm tällainen :)
http://images1.tjareborg.fi/images/Resort/kbvlan1001_10_50.jpg?v=3
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 11:28"]
Mistä kukin tykkää, nythän on postikorttikeli kun puut ovat kauniin valkoisessa lumikuorrutteessa.
[/quote]
Voi tykätä monenlaisesta ja vaihtelu virkistää :)
ap
Joo 2, ihan hirvee kyllä tuo linkin kuva enkä minäkään ikinä tollasiin maisemiin lähtis, ainakin 99% ihmisistä valkkais mieluummin pakkasen ja lumipyryn!
Mä valitsen pakkasen ja vaikka vesisateenkin mielummin kuin jonkun pakettimatkan. En vain tykkää alkoholilla läträämisestä tai huonosta käytöksestä.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 12:32"]
Mä valitsen pakkasen ja vaikka vesisateenkin mielummin kuin jonkun pakettimatkan. En vain tykkää alkoholilla läträämisestä tai huonosta käytöksestä.
[/quote]
Yleistätkö aina noin? me ei läträtä alkon kanssa (ei myöskään tupakoida) eikä olla menossa mihinkään "turistirysään". Välillä ihmettelen todella kovasti tämän palstan kävijöiden logiikkaa ja tapaa ajatella maailmasta..
ap
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 12:32"]Mä valitsen pakkasen ja vaikka vesisateenkin mielummin kuin jonkun pakettimatkan. En vain tykkää alkoholilla läträämisestä tai huonosta käytöksestä.
[/quote]Enpä ole tuollaista kohdannut Kanarian suurimmassa kaupungissa. Ihan arkea siellä eletään.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 14:14"][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 12:32"]
[/quote]
Yleistätkö aina noin? me ei läträtä alkon kanssa (ei myöskään tupakoida) eikä olla menossa mihinkään "turistirysään". Välillä ihmettelen todella kovasti tämän palstan kävijöiden logiikkaa ja tapaa ajatella maailmasta..
ap
[/quote] mihin meette?
Hrrrrrrr, tänään oli -18 ja tuulen takia tuntui -25 asteelta, kelpais tuollainen mullekin:)
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 14:14"]
[/quote]
ap
[/quote]Mitä pahaa ns. turistirysässä on? Minusta tärkeintä on olla matkalla koko perhe yhdessä, joten kohteella ei ole niin väliä.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 14:43"]
[/quote]
ap
[/quote]Mitä pahaa ns. turistirysässä on? Minusta tärkeintä on olla matkalla koko perhe yhdessä, joten kohteella ei ole niin väliä.
[/quote]
Ei kai siinä mitään "pahaa" ole, mutta me ei vain tykätä matkustaa paikkoihin jotka on joko a. täynnä väkeä tai b. rakennettu ihan vain niitä turisteja varten, ts haluamme tiettyä autenttisuuttakin matkakohteeltamme ja sitä että näemme sitä sen paikan aitoa elämää ja ihmisiä. Linkkini ei muuten ole Kanarialla, joku mainitsi senkin..ei olla siellä ikinä käyty enkä usko että mennäänkään.
ap
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 15:01"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 14:43"]
[/quote]
ap
[/quote]
Ei kai siinä mitään "pahaa" ole, mutta me ei vain tykätä matkustaa paikkoihin jotka on joko a. täynnä väkeä tai b. rakennettu ihan vain niitä turisteja varten, ts haluamme tiettyä autenttisuuttakin matkakohteeltamme ja sitä että näemme sitä sen paikan aitoa elämää ja ihmisiä. Linkkini ei muuten ole Kanarialla, joku mainitsi senkin..ei olla siellä ikinä käyty enkä usko että mennäänkään.
ap
[/quote]Tiedän millaista kohdetta pidetään yleensä turistirysänä, mutta en tiennyt sitä ettei joku tiedä miten silti voi nähdä "aitoa elämää ja ihmisiä, kuten sinä asian mainitsit. Mutta joo, ymmärrän että haluat kertoa meille meneväsi johonkin huikean uniikkiin paikkaan, jossa on vain paikallisia eikä yhtään muita turisteja kuin te.
Parhaimmat hiihto-ja pulkkaajat Suomessa, ei kiitos uimarannalle. Mukavaa matkaa kuitekin teille.
Niiin, lumiriehatkin on ihania, mutta silti paljon mieluummin matkustamme näin talviaikana kys maisemiin kuin kesällä. Tekee eetvarttia muutenkin, katkaista tätä syksyn/talven pituutta ja vielä on silti talvea jäljellä ennen kevätloskia. Ja ei, en "halunnut" kertoa mistään uniikista paikasta erityisesti, se oli vastaus ketjussa olleelle kommentille(si) turistirysistä.
ap
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 16:30"]
Itse en matkustaisi kilon palasinakaan Thaimaahan.
[/quote]
:) Onneksi he eivät juuri sinun kilojasi kaipaakaan ja toisaalta, en tainnut kertoa mistä kuva on, perille pääsy vie n.14-15h.
ap
Mistä kukin tykkää, nythän on postikorttikeli kun puut ovat kauniin valkoisessa lumikuorrutteessa.