Kundi, kerro kun sait ensimmäisen kerran milffiä
Kerro kun olit alle 25v ja sait ensimmäisen kerran milffiä 40+?
Itse olin 19v kun pääsin 42v naisen kanssa touhuamaan. Oi että sitä hetkeä kun se avas mulle haarat ja näin oikean naisen ensimmäistä kertaa.
Kommentit (25)
Olin 1992 22-23 vuotias ja olimme pelireissulla Lahdessa, siellä ravintolasta lähdin 55v naisen matkaan. Molemmat sai mitä halusi
Miehenä nyt sain viikon sisään kahta naista. Toinen upea shemale ja toinen tummahipiäinen oikea nainen. Milfit olivat jännittäviä nuorena, nykyään näin nelikymppisenä parhaat panot ovat noin 22-33 vuotiaita.
MILF ei ole ikäeron määre vaan "Mother I'd Like to Fuck" eli äiti jota haluaisin panna, siis: Hyvännäköinen, hoikka, seksikäs äiti. Jopa jotkut 10v ikäiset naiset voivat olla MILF. Sen sijaan ikänaiset ja wanhusnaiset eivät enää ole seksikkäitä, vaikka olisivatkin äitejä.
Mullekin kävi niin, että armeijasta pääsin lomalle ja liftasin tien poskessa. Kohta siihen pysähtyikin vähän kalliimman näköinen mersu ja sellainen nelikymppinen bisnesnaisen näköinen rouva paljastui ratin takaa.
Heti päästyäni sisään, niin nainen alkoi kysellä, että kauanko olin ollut kiinni ja kun kuuli että kaksi viikkoa, niin halusi ehdottomasti tietää, että paljonko minulla tekee naista mieli. Olihan siinä myönnettävä, että aika paljon.
Sitten hän siinä vaan totesi, että mitäs sanot, jos pysähdyn tossa parin kilometrin päässä olevalle levähdyspaikalle ja autan vähän helpottamaan sun seksuaalisia paineita. Kävihän se. Otin housut jo valmiiksi pois ja nainen alkoi siinä runkkaamaan munaani. Se oli niin kovana, että pyysin naista lopettamaan etten tule jo tässä. Nainen käski kaatamaan selkänojan jo valmiiksi vaakatasoon ja niin minä makoilin siinä etupenkillä selälläni muna pystyssä.
Käännyttyään levähdyspaikalle, nainen vain veti hameensa alta pikkuhousut pois, kömpi päälleni ja alkoi ratsatamaan. Ja minulta tuli lähes saman tien. Nainen sitten kömpi takaisin kuskin paikalle ja alkoi ajamaan. Minä köllöttelin edelleen housut kintuissa selkänoja alhaalla siinä vieressä ja nainen alkoi runkkaamaan munaani. Sehän alkoi pienen houkuttelun jälkeen taas seisomaan ja tällä kertaa nainen runkkasi minut loppuun saakka.
Oli kyllä ihan kiva matka.
Itse harrastan edelleen milf naisia. Ensimmäisen kerran kun olin 21 vuotias eräs tilanne johti siihen, että 54 vuotias nainen vietteli minut. Ikäero sai minut hyvin kiihkeäksi. Siinä on jotain niin kiellettyä. Tämä kyseinen nainen on eronnut, ja olemme tapailleet edelleen Hänen kanssa.