"Nainen löytää erossa itsensä, mies uuden nainen"
"Nainen löytää erossa itsensä, mies uuden naisen"
Ajatuksia, tosielämän esimerkkejä? Ainakin omassa tuttavapiirissä on mennyt juuri näin.
Naiset käyneet pitkien suhteiden päätyttyä eroseminaarin, ehkä terapian, aloittaneet uusia harrastuksia, keskittyneet lapsiin ja uuden arjen luontiin. Ehkä pienimuotoista tapailua. Miehillä kuitenkin hyvin pian uudet, vakavat parisuhteet. Mistä tämä mielestänne johtuu?
Tinder täynnä juuri eronneita miehiä, tai harkinta-ajalla tai vasta eroa suunnittelevia miehiä. Kun heiltä kysyy, onko erotyö tehty ja suru käsitelty, vastaus on lähes aina että jo aikoja sitten (vaikkei edes välttämättä erottu vielä).
Eroryhmissäkin valtaosa naisia. Ovatko muut huomanneet saman?
Kommentit (1764)
Miestä ohjannee pään sijasta äidinpuute ja tietysti kiima .
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee.
Omani lähti etsimään kadonnutta ensihuumaa. Todellisuuden valjetessa ennemminkin arjen pyörittäjää ja huolen pitäjää.
Itse en nyt ketään jaksa. Paitsi lapsia <3
Jos et edes jaksanut olla parisuhteessa etkä jaksanut panostaa siihen yhtään, ja mies oli sinulle riesa, eikö ollutkin ihan hyvä, että mies lähti?
Hän ehkä voi löytää jonkun, joka nauttii yhteisestä arjen jakamisesta juuri hänen kanssaan.
Täällä tuntuu moni fantasioivan, että se mies katuu eroa sitten joskus kun ”tajuaa mitä menetti”. Oletteko tulleet ajatelleeksi, että usein se vasta eron jälkeen iskee päin kasvoja, miten huono suhde oikeasti oli?Ja kuinka helposti "se paska" mies löysi uuden naisen... Olikohan se sittenkään niin huono.
No niinpä. Itse otin vastaeronneen miehen joka jätti vaimonsa. Voin sanoa että todellakin oli syytä. Esim. vaimon vuosia jatkunut taloudellinen hyväksikäyttö josta pahimmat seikat paljastuivat vasta eron jälkeen, eli esim. se, että vaimo oli kavaltanut miehen yrityksestä rahaa todella ison summan.
Yhteinen koti oli kuin kaatopaikka, rouva ei viitsinyt tehdä siellä mitään. Ei vissiin ollut hänen arvolleen sopivaa. Varsinainen helmi siis!
Kuvitteleekohan tämä oman elämänsä luxusrouva nyt tuolla jossain, että miehellä on laastarisuhde ja mies katuu eroa?
Ainoa mitä mies on katunut on sitä päivää, kun sen ex-rouvansa tapasi. 😁
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Pitkäaikaisen ystäväpariskunnan ero naisen aloitteesta... On kyllä jotenkin ollut kiusallista seurata kun mies löytää HETI uuden ja alkanut välittömästi postailla hempeitä yhteiskuvia someen, ko. nainen vielä näyttääkin aika paljon tältä ex-naiselta. Mietin tajuaako tämä uusi nainen että ero tullut about edeltävänä viikolla näistä i love you baby pariskuntakuvista. Mies ei siis mikään peluri vaan pikemminkin herkkä ja haavoittuvainen.
Miksi tuo herättää kiusallisia tuntemuksia? Mieshän on ihan normaalisti tunteva ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sinä edes olet ollut parisuhteessa jos koko elämä on ollut pettymystä?
Sitä on vaan huomaamatta ajautunut parisuhde tilanteeseen suunnittelematta ja toivo/haave kunnollisesta kumppanista
Miten tämä on edes mahdollista? Ajautunut huomaamatta parisuhteeseen? Tässä on todellinen oman elämänsä objekti, jos tuo on totta.
Tässä tulee miesten ja naisten eri esille kun en miehenä tarvitse tunnelatauksia joka asiaan niin pystyy ajautumaan parisuhteeseen kun nainen alkaa läheisyyden puutteessa muuttamaan tapailu suhdetta parisuhteeksi
Kyllä mulla on kumpikin aviomies ihan aktiivisesti ja havaittavasti halunnut parisuhteeseen. En usko että heistä kumpikaan allekirjoittaisi väitettäsi sukupuolten erosta. Melkoinen elämähän tuollainen olisi, missä ei ole itse puikoissa, kelluu vaan kuin lastu laineilla.
Ihmiset on erilaisia eikä mikään yhtenäinen massa jossa kaikki toimii ja ajattelee samalla tavalla. En minkään syyllistä muita kun ei ajattele samalla tavalla kuin minä. Jokainen saa olla juuri semmoinen kuin on
Mutta eikö tuo ole ahdistavaa? Suhde syventyy toisen aloitteesta, vaikket oikeastaan halua sitä, kehitys on vain "ok"? Aika kuluu ja jonain päivänä huomaat olevasi avoliitossa, avioliitossa, isä, ilman tunnelatausta? Ymmärsinkö oikein? Näin naisnäkökulmasta kuulostaa ihan mekanismilta, jolla ajaudutaan elämään elämää, jota ei oikeastaan edes tahdo. Kai sekin on sitten mahdollista.
Ainoa mikä siinä tekee ahdistavaa on se naisen syyttely ku vihellän pelin poikki jo ennen liittoja. Kyseleppäs ystävä/tuttava piirissäsi miehiltä onko ne ihan oikeasti onnellisia elämäänsä niin saatat yllättyä jos ne on rehellisiä
Olen kysynyt. Ne, jotka ovat pitkissä liitoissaan, ovat, ja ikisinkut ovat. Erokriisiä läpikäyvät eivät tietenkään ole. Pointtihan on juuri siinä, että elämää pyritään itse viemään parempaan suuntaan, missä sitten itse kukin näkee sen olevan.
Itse ole menettänyt toivon paremmasta kun kaikki menee parisuhde asioissa ihan samalla tavalla, aina löytyy miehestä se pikku vika joka takia nainen jättää ja jos ei löydy sitä vikaa löytyy parempi mies ja nainen jättää. Itselle koko parisuhde käsite tarkoitta naiselle etuja naisen ehdoilla ja jos et toimi noin nainen jättää
Parisuhde perustuu vapaaehtoisuuteen. Helppoahan se ei aina ole, etenkään niissä vaiheissa, kun osapuolet kasvavat eri tahtia, mutta jos se kaatuu heti alkuunsa ja johonkin pikkuasiaan, se ei ehkä ollut mikään menetys. Jos taas jommallekummalle löytyy parempi kumppani, sekin täytyy hyväksyä (muutakaan ei ole tehtävissä). Tuo taas, että koko suhde toimii vain toisen ehdoilla, ei ole mikään parisuhde vaan hyväksikäyttösuhde. Sellaisia kannattaakin välttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi märehtiä ja murehtia naisten tavalla pitkiä aikoja. Miehet ja naiset toimii ja ajattelee erilailla niin miksi naisten tavat toimia on ainoita oikeita tapoja?
Koska ne tunteet mitä eron jälkeen tulee myönsi niitä tai ei, ei pysy siellä maton alla minne miehet yrittää niitä niin touhukkaasti lakaista. Ne myllää päässä ja vaikuttaa kaikkeen ja pulpahtelee pintaan. Aiheuttavat sitten loppujen lopuksi masennusta.
Minä ainakin hallitsen tunteeni eikä tunteet minua. Miehenä saat elämäsi aikana satoja pakkeja ja naiset jättää useita kertoja ennen kun kokee edes kunnon suhteen niin itselle ero on tilanne siinä missä muutkin ja se ei aiheuta tunne reaktioita samalla tavalla kuin naisilla niin miksi minun pitäisi käsitellä asiat niin kuin naiset?
Jep. Naisille on kova paikka ettei mies murtunut naisen käsittelyssä joka päättyi naisen haluamaan eroon. Sehän on naiselle epäonnistuminen jos mies jatkaa elämäänsä.
Minusta tuo kirjoittaja kuulostaa kyllä aivan täysin murtuneelta. Vimmaisesti yrittää väittää että ei tunnu missään. Se nyt on ihan liskoaivotasolla että ero pitkästä suhteesta tuntuu, ei siinä ole kyse mistään mielen heikkoudesta tai vahvuudesta. Ei niitä tunteita pysty hallitsemaan. Ja sen väittäminen on vain merkki siitä että ei ole vielä oikein edennyt erosta mihinkään.
Jep. Miehet yliarvioivat naisen kiinnostuksen, ja sitten kun nainen haluaa erota, se murtaa miehen, kun negatiivisia tunteita ei osata käsitellä mitenkään fiksusti ja rakentavasti. Eihän meilläkään muuten perhesurmia tekisi suurimmaksi osaksi miehet - ja suurimmaksi osaksi sellaiset miehet, joiden puoliso on halunnut erota (se vanha 'jos minä en saa pitää sinua ja lapsia niin ei kukaan muukaan').
"Eliittikumppanin psykologin Wiebke Nieberichin mukaan naiset päättävät parisuhteen miehiä useammin, ja miehillä on taipumus yliarvioida naisen kiinnostusta. Nieberichin mukaan tämä johtaa siihen, että miehet tulevat useammin jätetyksi ja täten kärsivät yksipuolisesta rakkaudesta naisia useammin."
https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/ihmissuhteet/miehet-karsivat-sydansu…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi märehtiä ja murehtia naisten tavalla pitkiä aikoja. Miehet ja naiset toimii ja ajattelee erilailla niin miksi naisten tavat toimia on ainoita oikeita tapoja?
Koska ne tunteet mitä eron jälkeen tulee myönsi niitä tai ei, ei pysy siellä maton alla minne miehet yrittää niitä niin touhukkaasti lakaista. Ne myllää päässä ja vaikuttaa kaikkeen ja pulpahtelee pintaan. Aiheuttavat sitten loppujen lopuksi masennusta.
Minä ainakin hallitsen tunteeni eikä tunteet minua. Miehenä saat elämäsi aikana satoja pakkeja ja naiset jättää useita kertoja ennen kun kokee edes kunnon suhteen niin itselle ero on tilanne siinä missä muutkin ja se ei aiheuta tunne reaktioita samalla tavalla kuin naisilla niin miksi minun pitäisi käsitellä asiat niin kuin naiset?
Jep. Naisille on kova paikka ettei mies murtunut naisen käsittelyssä joka päättyi naisen haluamaan eroon. Sehän on naiselle epäonnistuminen jos mies jatkaa elämäänsä.
Ei hyvänen aika. Kyllä se on kaikkien etu, että ex jatkaa elämäänsä ja vakiintuu. Ainakin meillä, missä viina meinasi viedä miehen. Kurjaa lapsillekin.
Oletko osallistunut mihinkään seminaariin, missä pohdittaisi syitä, mitä teit miehelle, että tämä joutui tarttumaan pulloon?
Ne pelimiehet joista naiset tykkää löytää ja ottaa uuden naisen heti, mutta ne kiltit miehet menee rikki erosta ja jopa ihan torjunnasta jos on ihastunut vaikka johonkin naiseen ja paljastaa tunteet että saattaa syrjäytyä ja vetäytyä yhteiskunnasta kokonaan.
Onko miehissä enemmän niitä, jotka eivät pysty käymään läpi kasvuprosessia ja tekemään kivulloista psyykkistä työtä? Kivempaahan sen on alkaa uusi seksisuhde. Kasvu siinä samalla jää vain jumittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka "ei halua" laastarisuhdetta tajuaa oman arvonsa parisuhdemarkkinoilla eikä lähde tavoittelemaan sitä siltojen asukkia johon hänellä voisi olla saumaa.
Ensin pitää saada treenattua kostokroppa ja muutenkin parannettua asennetta miehiä kohtaan.
Ei se ole mikään kostokroppa. Naisella on eron jälkeen aikaa ja rahaa keskittyä enemmän itseensä, joten kyllähän se näkyy ulkonäössä. Sen lisäksi kukaan ei ole valittamassa ajan ja rahan menosta.
Tää muuten pitää paikkansa! Parisuhteessa olevien naisten liikkuminen vähenee (miehillä se ei muutu mihinkään). Naisilla menee kaikki vapaa-aikakin kodista, miehestä ja etenkin lapsista huolehtimiseen, eli kun parisuhde päättyy, naisille tulee lisää aikaa harrastamiseen.
Tämä saattaa olla yksi syy siihen, miksi avio/avoliitto vähentää paljon naisten elinvuosia - sinkkunaiset elävät pidempään.
"Elämän suuret muutokset heijastuvat otettujen askeleiden määrään. Naisilla uuden parisuhteen alkaminen vähentää liikkumista, kun taas suhteen päättyminen saa miehet passivoitumaan."
"“Naiset, jotka muodostavat uuden parisuhteen, muuttavat yhteen asumaan tai menevät naimisiin, myös vähentävät askeleita merkitsevästi. Se on erikoinen tulos, koska miehillä ei taas tapahdu juuri mitään muutoksia siinä kohtaa”"
"Tulokset ovat kuitenkin samoilla linjoilla yleisen trendin kanssa, jonka mukaan elämänmuutokset työssä, asumistilanteessa tai siviilisäädyssä vähentävät yksilön liikkumista.
“Kun perhe perustetaan ja lapsia tulee, se melkein aina vähentää fyysistä aktiivisuutta, ainakin joksikin aikaa. Naisten elämänmuutoksista suurimpia on juuri lasten saaminen, ja se vähentää selvästi harrastustyyppistä liikuntaa.”"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvänen aika. Kyllä se on kaikkien etu, että ex jatkaa elämäänsä ja vakiintuu. Ainakin meillä, missä viina meinasi viedä miehen. Kurjaa lapsillekin.
Oletko osallistunut mihinkään seminaariin, missä pohdittaisi syitä, mitä teit miehelle, että tämä joutui tarttumaan pulloon?
En. Tuo oli nuoruudenliittoni. Mies kävi kyllä terapiassa, missä kävi ilmi, että hänen isänsä (joka tarttui pulloon) oli aika pitkälle se syy, miksi hän itsekin teki samat valinnat.
Meille kävi molemmille hyvin, ja ollaan edelleen väleissä 16 vuotta eron jälkeen. Myös puolisot tulevat juttuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet on ihan taantuneita eron jälkeen. Tosin se saattaa johtua siitä että ovat ottaneet lapsen roolin parisuhteessaan, ja se johti eroon. Sitten lähestytään vain itseä yli 10v nuorempia kaunottaria, eikä huomata kuinka kilometrit ovat kertyneet vyötärölle ja naamatauluun. Uskomatonta miten paksussa itsepetoksessa monet miehet tykkäävät elää.
Ei se noin mene. Yleensähän mies vielä vuonna 2021 on lapsiperheissä lasten äidin pikku apulainen, joka ei osaa hoitaa pientä kakkatykkiä mitenkään oikein. Jos mies onnistuu tekemään jotain oikein, lasten äiti saattaa kehua tätä naapurin rouville samalla äänensävyllä, kuin pientä lasta kehutaan tämän jostain ensimäisestä opitusta asiasta.
Eli te naiset saatatte pitää koko suhteen ajan itseänne äitinä myös miehelle ja siitä syntyy kuvitelma miehen lapsellisuudesta. Tuosta tietysti seuraa se, ettei kukaan mies halua enää kokea samaa ja siksi etsiikin reilusti nuorempaa naista, joka ei ole samalla tavalla mummoutunut, että pitää miestään lapsenaan.
Kai tästä on nyt jo päästy eteenpäin, kun jo yli 20 v sitten sanottiin, että miehen pitää itse ottaa paikkansa isänä eikä alistuneesti odottaa naisen tekevän sen hänelle?
Moni mies ei uskalla tehdä sitä, koska sitten saa feministilauman vihat päällensä, leimautuu narsistiksi, kusipääksi ja patriarkaatiksi.
Mun exälle oli suuri yllätys etten eron jälkeen ollutkaan enää kiinnostunut hänen tekemisistään tai näkemisestä. Erottiin 22 v miitosta aloitteestani, mutta päädyin ehdottamasn eroa kun mies ei enää halunnut tehdä mitään kanssani eikä halunnut suunnitella tulevaisuutta yhdessä, ei edes viikon päähän. Eron hetkellä olin vielä tosi murtunut ja koin rakkaudellisia tunteita häntä kohtaan. Enää en. Hän haluaisi ”käydä kahvilla” ym eikä ymmärrä että evvvk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sinä edes olet ollut parisuhteessa jos koko elämä on ollut pettymystä?
Sitä on vaan huomaamatta ajautunut parisuhde tilanteeseen suunnittelematta ja toivo/haave kunnollisesta kumppanista
Miten tämä on edes mahdollista? Ajautunut huomaamatta parisuhteeseen? Tässä on todellinen oman elämänsä objekti, jos tuo on totta.
Tässä tulee miesten ja naisten eri esille kun en miehenä tarvitse tunnelatauksia joka asiaan niin pystyy ajautumaan parisuhteeseen kun nainen alkaa läheisyyden puutteessa muuttamaan tapailu suhdetta parisuhteeksi
Kyllä mulla on kumpikin aviomies ihan aktiivisesti ja havaittavasti halunnut parisuhteeseen. En usko että heistä kumpikaan allekirjoittaisi väitettäsi sukupuolten erosta. Melkoinen elämähän tuollainen olisi, missä ei ole itse puikoissa, kelluu vaan kuin lastu laineilla.
Ihmiset on erilaisia eikä mikään yhtenäinen massa jossa kaikki toimii ja ajattelee samalla tavalla. En minkään syyllistä muita kun ei ajattele samalla tavalla kuin minä. Jokainen saa olla juuri semmoinen kuin on
Mutta eikö tuo ole ahdistavaa? Suhde syventyy toisen aloitteesta, vaikket oikeastaan halua sitä, kehitys on vain "ok"? Aika kuluu ja jonain päivänä huomaat olevasi avoliitossa, avioliitossa, isä, ilman tunnelatausta? Ymmärsinkö oikein? Näin naisnäkökulmasta kuulostaa ihan mekanismilta, jolla ajaudutaan elämään elämää, jota ei oikeastaan edes tahdo. Kai sekin on sitten mahdollista.
Ainoa mikä siinä tekee ahdistavaa on se naisen syyttely ku vihellän pelin poikki jo ennen liittoja. Kyseleppäs ystävä/tuttava piirissäsi miehiltä onko ne ihan oikeasti onnellisia elämäänsä niin saatat yllättyä jos ne on rehellisiä
Olen kysynyt. Ne, jotka ovat pitkissä liitoissaan, ovat, ja ikisinkut ovat. Erokriisiä läpikäyvät eivät tietenkään ole. Pointtihan on juuri siinä, että elämää pyritään itse viemään parempaan suuntaan, missä sitten itse kukin näkee sen olevan.
Itse ole menettänyt toivon paremmasta kun kaikki menee parisuhde asioissa ihan samalla tavalla, aina löytyy miehestä se pikku vika joka takia nainen jättää ja jos ei löydy sitä vikaa löytyy parempi mies ja nainen jättää. Itselle koko parisuhde käsite tarkoitta naiselle etuja naisen ehdoilla ja jos et toimi noin nainen jättää
Parisuhde perustuu vapaaehtoisuuteen. Helppoahan se ei aina ole, etenkään niissä vaiheissa, kun osapuolet kasvavat eri tahtia, mutta jos se kaatuu heti alkuunsa ja johonkin pikkuasiaan, se ei ehkä ollut mikään menetys. Jos taas jommallekummalle löytyy parempi kumppani, sekin täytyy hyväksyä (muutakaan ei ole tehtävissä). Tuo taas, että koko suhde toimii vain toisen ehdoilla, ei ole mikään parisuhde vaan hyväksikäyttösuhde. Sellaisia kannattaakin välttää.
Tuommoiset suhteet mitä luettelit on ollut ainoita suhteita mitä on ollut tarjolla koko elämäni aikana on johtanut tunnekylmyyteen ja siihen että olen pakottanut itseni hallitsemaan tunteeni joka johtaa siihen että ero ei aiheuta tunne reaktiota josta tämä keskustelu alkoi ja tuon tunne reaktioita puutteesta saan jatkuvasti valehtelu syytteitä kun "kyllähän kaikilla ero aiheuttaa tunteita jota pitää käsitellä kauan"
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee.
Omani lähti etsimään kadonnutta ensihuumaa. Todellisuuden valjetessa ennemminkin arjen pyörittäjää ja huolen pitäjää.
Itse en nyt ketään jaksa. Paitsi lapsia <3
Jos et edes jaksanut olla parisuhteessa etkä jaksanut panostaa siihen yhtään, ja mies oli sinulle riesa, eikö ollutkin ihan hyvä, että mies lähti?
Hän ehkä voi löytää jonkun, joka nauttii yhteisestä arjen jakamisesta juuri hänen kanssaan.
Täällä tuntuu moni fantasioivan, että se mies katuu eroa sitten joskus kun ”tajuaa mitä menetti”. Oletteko tulleet ajatelleeksi, että usein se vasta eron jälkeen iskee päin kasvoja, miten huono suhde oikeasti oli?
Taitaa olla sellainen kostofantasia, että ähäkutti, siitäs sai! Se varmaan helpottaa omaa pahaa oloa kun ajattelee että exä saa "ansionsa" mukaan. Tosiasiassa exä on varmaan paljon onnellisempi uudessa kuin vanhassa suhteessa, eikä ajattele exää enää juurikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet on ihan taantuneita eron jälkeen. Tosin se saattaa johtua siitä että ovat ottaneet lapsen roolin parisuhteessaan, ja se johti eroon. Sitten lähestytään vain itseä yli 10v nuorempia kaunottaria, eikä huomata kuinka kilometrit ovat kertyneet vyötärölle ja naamatauluun. Uskomatonta miten paksussa itsepetoksessa monet miehet tykkäävät elää.
Ei se noin mene. Yleensähän mies vielä vuonna 2021 on lapsiperheissä lasten äidin pikku apulainen, joka ei osaa hoitaa pientä kakkatykkiä mitenkään oikein. Jos mies onnistuu tekemään jotain oikein, lasten äiti saattaa kehua tätä naapurin rouville samalla äänensävyllä, kuin pientä lasta kehutaan tämän jostain ensimäisestä opitusta asiasta.
Eli te naiset saatatte pitää koko suhteen ajan itseänne äitinä myös miehelle ja siitä syntyy kuvitelma miehen lapsellisuudesta. Tuosta tietysti seuraa se, ettei kukaan mies halua enää kokea samaa ja siksi etsiikin reilusti nuorempaa naista, joka ei ole samalla tavalla mummoutunut, että pitää miestään lapsenaan.
Kai tästä on nyt jo päästy eteenpäin, kun jo yli 20 v sitten sanottiin, että miehen pitää itse ottaa paikkansa isänä eikä alistuneesti odottaa naisen tekevän sen hänelle?
Moni mies ei uskalla tehdä sitä, koska sitten saa feministilauman vihat päällensä, leimautuu narsistiksi, kusipääksi ja patriarkaatiksi.
Puuta ovat miehet nyt, ja laivat ovat rautaa, hiiohoi?
Minä olin pidempään eron jälkeen sinkkuna kuin nykyinen tyttöystäväni. Pidin siis ihan tietoisesti pidemmän tauon deittikuvioista.
M32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka "ei halua" laastarisuhdetta tajuaa oman arvonsa parisuhdemarkkinoilla eikä lähde tavoittelemaan sitä siltojen asukkia johon hänellä voisi olla saumaa.
Ensin pitää saada treenattua kostokroppa ja muutenkin parannettua asennetta miehiä kohtaan.
Ei se ole mikään kostokroppa. Naisella on eron jälkeen aikaa ja rahaa keskittyä enemmän itseensä, joten kyllähän se näkyy ulkonäössä. Sen lisäksi kukaan ei ole valittamassa ajan ja rahan menosta.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kuvat-tuskalliset-erot-ajoivat-hurj…
Se on ollut ilmiö jo vuosien ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niistä feministeistä monesti. Ensin ne pakottaa miehet olemaan lastensa kanssa ja sitten ne pakottaa miehet töihin pois lastensa luota.
Vierailija kirjoitti:
Ne pelimiehet joista naiset tykkää löytää ja ottaa uuden naisen heti, mutta ne kiltit miehet menee rikki erosta ja jopa ihan torjunnasta jos on ihastunut vaikka johonkin naiseen ja paljastaa tunteet että saattaa syrjäytyä ja vetäytyä yhteiskunnasta kokonaan.
Jos miehen mielenterveys on näin heikoissa kantimissa, hänen ei pidä ryhtyä suhteeseen ollenkaan vaan hoitaa itsensä kuntoon ensin. Muuten voi tulla ikävää jälkeä. Kukaan ei voi rakastaa sairasta ihmistä terveeksi.
🇺🇦🇮🇱